Specjalista szpieg - nie odkrywca, do wyszukiwania tylko wysp ekspedycyjnych (koloni innych graczy) i ewentualnie odkrywania sektorów/archipelagów na wyspie:
![]()
TAK
NIE
Specjalista szpieg - nie odkrywca, do wyszukiwania tylko wysp ekspedycyjnych (koloni innych graczy) i ewentualnie odkrywania sektorów/archipelagów na wyspie:
![]()
bede go uzywac ze spiewem na ustach... od razu jak zrobia trzeci slot dla kolonii![]()
broda102 rozwiń czym różniłbym się ten specjalista szpieg od zwykłego odkrywcy ?? szukałby koloni zajmowanej przez konkretnych graczy o to Ci chodziło ?? Jeśli tak jestem za !!! to byłby krok w przód do bardziej kontaktowego pvp. Brawo za pomysł !!! Jeśli to o czym myślę. Jeszcze tylko podnieść poziom surowców z koloni tak jak opisałem w temacie https://forum.thesettlersonline.pl/t...Bci-z-grania-! i byłoby pięknie
Ostatnio edytowane przez KrasnoludThorin ; 01.12.2019 o 14:32
Ja to mogę rozwinąć - tylko nie ma co liczyć, że BB to by tak rozwinęło - to co zaproponowałem to absolutne minimum - specjalista do wyszukiwania kolonii bez opcji znajdowania skarbów czy przygód. Kwestia znajdowania konkretnych wysp z widocznością nazwy gracza była już poruszana jaki i sprawa surowców. Według mnie najlepiej gdyby kwestie mechaniki PvP opierały się na wersji The settlers 7 PC - jak przykładowo większość grafik dotychczas (wplatanie grafik z nowej wersji bez zastosowania się do istniejącego schematu/stylu nie powinno mieć miejsca). Ogólnie minęło wiele lat i żałosnym jest ciągłe wypominanie czegoś co jest oczywiste, przy czym nie ma szans, żeby wpłynąć na cele studia.
"A necromancer is just a really, really late healer"