Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: brak supportu dla graczy przez steam

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.11.2015
    Posty
    3
    Serwer
    Złota Góra

    brak supportu dla graczy przez steam

    Witam serdecznie rozpocząłem grę przez steam - grając dowiedziałem się że wszyscy gracze otrzymują specjalne kody z newslettera mailowo dające bonusy w grze. Ja nic nie otrzymywałem. Skontaktowałem się z supportem Uplay - niestety odesłali mnie do support settlers online - ok przesłałem tam zgłoszenie - a oni tak prostą sprawę do załatwienia - olali z góry na dół ponieważ obsługują osoby które zarejestrowały się przez przeglądarkę (nie przez steam chociaż to także przeglądarka - z największą ilością graczy).
    Wniosek grasz przez steam nie ma dla Ciebie supportu.

    Czy to jest ok?
    Prosta sprawa - wydawałaby się do rozwiązania - support powinien zapytać czy zgadzam się na dopisanie do newslettera i dopisać mnie ręcznie do takiej listy - ewentualnie zadośćuczynić nie otrzymane już dwa kolejne kody jakimś kodem wyrównującym - kosztów z tego tytułu nie poniosą bo kod wysłany mailowo daje wirtualny bonus.
    Trwało by to krócej niż (już) kilkukrotne mailowanie w sprawie problemu ale nie zrobienie z nim zupełnie nic.

    Proszę w takim razie w tym miejscu o wsparcie graczy - czy mogą wyrażając swoje zdanie sprawić aby ktoś odpowiedzialny z supportu gry czytając ten post mógł normalnie podejść do sprawy i rozwiązać taki trywialny problem steamowego gracza settlersonline.

    Być może gdy zbierze się w tym poście wystarczająco dużo popierających wpisów support zadziała i rozwiąże jakoś ten problem nie równego traktowania graczy.

    Dla takiej osoby podaję numer sprawy:
    [Ticket#PL-2015102711000436] [NSP] F2P Support [UbisoftSupport Ticket: 02464472].

    Dziękuję

  2. #2
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    newslettery nie docierają do dużej części graczy, nie ważnej w jaki sposób sie rejestrowali

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.11.2015
    Posty
    3
    Serwer
    Złota Góra
    Jeśli zarejestrowali się przez przeglądarkę - otrzymają pomoc - support może im pomóc, natomiast mi support odpowiedział że nie zrobi nic bo gram przez steam.

  4. #4
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.12.2015
    Posty
    1
    Serwer
    Nowa Ziemia
    sprawa wyglada pewnie bardzo prosto
    czyli na pewno chodzi o kase
    Steam pewnie bierze porzadną działkę za doładowania do gry
    dlatego pewnie suport mniej lubi takich graczy, bo mniej na nich zarabia
    najgorsze jest to zże jeśli grasz przez staem nie masz możliwości innych doładowań Np. mobilne
    jest to piękna olewka i traktowanie graczy steam jako 2 kategorie
    serdecznie pozdrawiam Suport

  5. #5
    Odkrywca Awatar misiasia
    Dołączył
    19.07.2012
    Posty
    354
    Serwer
    Nowy Świat
    spróbuj napisać do supportu ubisoftu, może oni cię nie zleją

  6. #6
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    ale tak samo jest z anno czy herosami, brak supportu, co wiecej przez steam nie da rady zalogować sie na konto przeglądarkowe

    z reszta wystarczy rzucić okiem na oceny przeglądarkowych gier na steam, pozytywne to one nie są więc nie wiem po co ubi się tam pcha

  7. #7
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.11.2015
    Posty
    3
    Serwer
    Złota Góra
    odświeżam wątek - bo jest event - wszyscy dostali kody ja oczywiście nic nie dostałem ale gówniany mail od ubisoftu o aktualizacji zasad dostałem...
    może się zainteresuje ktoś tym problemem?????

    dostaje maile z powiadomieniami - ale nie dostaje z mailingiem z pomocą w grze - podejrzewam że każdy gracz na steam tak ma.

    nie chodzi o doładowania - bo przez steam można używać kodów tak jak na stronie - przetestowałem - kod otrzymany od osoby której nie zależało - działa na steam bez problemu!!!!

    problem jest tylko w dopisaniu maila do mailingu!!!
    na co wyraziłem zgodę zarówno do niemieckiej strony jak i polskiej...
    ale olewka to olewka...

  8. #8
    Osadnik Awatar Freha
    Dołączył
    21.04.2012
    Posty
    242
    Serwer
    Nowy Świat
    Też nie dostaję newsletterów. Skrzynka na wp - od razu przy rejestracji zaznaczona zgoda na otrzymywanie. Nie dostałam nigdy. Zgłaszałam i nawet się odezwali, ale nic nie zrobili...Mówi się trudno, są poważniejsze zmartwienia-ale nie podoba mi się to
    Ostatnio edytowane przez Freha ; 24.03.2016 o 08:58

  9. #9
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    5,240
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam!

    Support znajdziesz na stronie serwisu Steam.

    Pozdrawiam,
    BB_Penelopa

  10. #10
    Moderator Forum Awatar MOD_Victoria
    Dołączył
    25.02.2015
    Posty
    1,773
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dzień dobry,

    w związku z brakiem (aktualnych) wpisów potwierdzających dalsze istnienie opisanego problemu temat zamykam i przenoszę do archiwum.

    Pozdrawiam,
    MOD_Victoria

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.