Zobacz wyniki ankiety: Jestes za?

Głosujących
8. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • tak

    6 75.00%
  • niewiem

    0 0%
  • nie

    2 25.00%
Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Koszary

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.04.2015
    Posty
    3
    Serwer
    Złota Góra

    Koszary

    Witam,mam pomysl dotyczacy Koszar ;] ,a wiec:
    -zeby maxymalnej jednorazowej ilosci wytworzonych oddzialow nie bylo tylko jak do tej pory 25 ludzikow tylko tyle ile zaznaczymy;
    juz tlumacze zastosowanie:czesto mnie irytuje fakt ze sie pomyle i zaznacze za duzo wojska do wytworzenia, a nieposiadam jeszcze ogromnej ilosci miejsca na populacje, wiec musze usuwac po paczce 25 np.rektrow aby dojsc do pozadanej ilosci.
    Po wprowadzeniu:
    -aby mozna bylo np.1000 rekrotow przesunac do gory dac na pauze.
    A nawet usunac,tyle ze wtedy wytworzy sie nam tyle ile zdazylo,logicznie myslac.

    Na magazynach prowiantu tez to mozna zastosowac.

    Pozdrawiam i prosze o rozpatrzenie.

  2. #2
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Niby w dzisiejszym teście na logicznie myślenie miałem max punktów, a jednak tego pomysłu nie jestem w stanie ogarnąć...

  3. #3
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Bo tu nie logiki trzeba a tłumacza z naszego na polski
    1. Możliwość szkolenia w paczce więcej niż 25 sztuk
    2. Możliwość przesunięcia jednym przyciskiem od razu na początek kolejki
    3. Możliwość spauzowania.
    Tyle, że to już było i to wiele razy

  4. #4
    Odkrywca
    Dołączył
    02.02.2012
    Posty
    361
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Kolega chce, żeby ilość jednostek do produkcji ustawiało się suwaczkiem zamiast mnożnikiem, bo zależy mu żeby paczki były większe niż 25, żeby mógł szybko anulować zaplanowaną produkcję. Nie wie chyba przy tym, że mnożnik jest efektem długich prac BB nad wprowadzeniem możliwości ustawienia większej produkcji na raz, z czego wynika że zwykłe rozszerzenie suwaka z jakiegoś powodu nie wchodziło w rachubę i choćby z tego powodu pomysł jest do kosza.
    Inne powody to takie, że jakby po proponowanych przez niego zmianach ktoś się "pomylił" i ustawił suwak na 5 tysięcy to w momencie rozpoczęcia produkcji takiej paczki jest pozamiatane. Poza tym istnieje już pomysł anulowania całej zaplanowanej produkcji i to ten pomysł proponuje odświeżyć.

  5. #5
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Wystarczą 2 zmiany - podnieść z 25 na 100 (odpada problem pomyłkowego zapuszczenia szkolenia na 2 dni)
    i przycisk "przesuń na początek kolejki".
    A to już silnika gry nie wywraca

  6. #6
    Odkrywca
    Dołączył
    06.05.2016
    Posty
    426
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dzień dobry,

    na temat koszar rozmawiamy tutaj - Przycisk "na samą górę" w koszarach i magazynie prowiantu, tutaj - wycofanie wojśk z koszar jednym przyciskiem oraz tutaj - modyfikacja produkcji w koszarach i magazynie prowiantu.

    Ponadto, zgodnie z regulaminem, każdy wątek powinien zawierać bezterminową ankietę. W tym temacie ankieta wygasa 8/08/2016.
    Proszę poprzeglądać już istniejące wątki o koszarach, może pokrywają się z Twoim pomysłem, względnie może możesz dodać w nich coś od siebie, żeby je udoskonalić. Jeżeli nadal będziesz uważać, że Twój pomysł jest nowatorski, proszę jeszcze raz założyć wątek zgodny z zasadami tego działu (znajdziesz je tutaj).
    Obecny temat, jako założony niezgodnie z zasadami działu Pomysły i sugestie, zamykam.

    Pozdrawiam,
    Mod Dobrawa
    Wypowiedzi i poglądy przedstawione w moich postach, są wyłącznie moje i jako takie należy je traktować. W żadnym wypadku nie należy zakładać, że przedstawiają oficjalne stanowisko Ubisoft/BlueByte, czy że są tożsame z poglądami przedstawicieli ww. firm.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.