Zobacz wyniki ankiety: Czy podoba ci się pomysł?

Głosujących
50. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    44 88.00%
  • Nie

    3 6.00%
  • Obojętnie

    3 6.00%
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Powrót Zadań Kryzysowych

  1. #1
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    16.12.2012
    Posty
    99
    Serwer
    Dolina Odkrywców

    Powrót Zadań Kryzysowych

    BB zapowiedziało 4 serie a były tylko 2 . Moim zdaniem była to fajna odskocznia miedzy eventmi. Proponuje podzielić zadania na dwie grupy:

    Zadanie od 1 do 5 - łatwe zadania które każdy by mógł wykonać bez większego wysiłku.
    Nagroda na przykład 100 klejnotów i 3 pakiety medyczne i może jakieś premie.

    Zadania od 6 do 10 - zadania bardzo trudne - niezbędne wydanie/produkcji sporej ilości mistrzowskich zasobów, zadania typu zdobądź 3k fasol i 2k granitu z przygód bajkowych itd.
    Nagroda to koniecznie klejnoty na przykład 1,5k (jak nie będzie klejnotów zamiast robić zadania to połowa z 50 zacznie przeliczać czy im się to opłaca).
    Ostatnio edytowane przez Boskicom ; 08.04.2015 o 23:51

  2. #2
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    18.11.2014
    Posty
    7
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Powrót kryzysowych to fajny pomysł, choć ja bym zrobił tak, żeby losowo wypadały graczom. Dać ciekawe nagrody - tak, ale też - skoro kryzysowe - to żeby ich NIE zrobienie wiązało się z jakąś karą, np spowolnienie produkcji na tydzień, spadek poziomu losowego budynku i tp. Kara zależałaby od trudności zadania - im trudniejsze tym mniejsza i od tego ile zadań z łańcucha się wykonało.

  3. #3
    Osadnik Awatar Dance69
    Dołączył
    24.09.2012
    Posty
    33
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez deduch Zobacz posta
    Powrót kryzysowych to fajny pomysł, choć ja bym zrobił tak, żeby losowo wypadały graczom. Dać ciekawe nagrody - tak, ale też - skoro kryzysowe - to żeby ich NIE zrobienie wiązało się z jakąś karą, np spowolnienie produkcji na tydzień, spadek poziomu losowego budynku i tp. Kara zależałaby od trudności zadania - im trudniejsze tym mniejsza i od tego ile zadań z łańcucha się wykonało.
    Deduch ale nie możesz karać graczy za to, że nie mają czasu/ możliwości zrobienia danego zadania. Gra ma być przyjemnością, a nie stresem czy przypadkiem jakiś budynek nie spadnie mi z 6lvlu do 1 albo przez miesiąc nie będzie działał, bo nie miałem czasu na wykonanie tego.

    Zadania od 6 do 10 - zadania bardzo trudne - niezbędne wydanie/produkcji sporej ilości mistrzowskich zasobów, zadania typu zdobądź 3k fasol i 2k granitu z przygód bajkowych itd.
    Nagroda to koniecznie klejnoty na przykład 1,5k (jak nie będzie klejnotów zamiast robić zadania to połowa z 50 zacznie przeliczać czy im się to opłaca).
    Pomysł całkiem ciekawy jednak czas na wykonanie nie mógłby być 3 dni ale tydzień czy 2, bo bierzmy pod uwagę, że nie każdy może sobie pozowlić na siedzienie po 12 godzin dziennie przed grą lub też siedzi nocami (2-4). Ale jak najbardziej za. Oderwanie się od eventu, zawsze jest ciekawe

  4. #4
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez deduch Zobacz posta
    Dać ciekawe nagrody - tak, ale też - skoro kryzysowe - to żeby ich NIE zrobienie wiązało się z jakąś karą, np spowolnienie produkcji na tydzień, spadek poziomu losowego budynku i tp. Kara zależałaby od trudności zadania - im trudniejsze tym mniejsza i od tego ile zadań z łańcucha się wykonało.
    Biorac pod uwage jak nedzny poziom trzymaja nowosci proponowane przez BB to pomysl karania ludzi za to, ze nie chca korzystac z ewidentnych bubli jest absurdalny.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  5. #5
    Odkrywca Awatar misiasia
    Dołączył
    19.07.2012
    Posty
    354
    Serwer
    Nowy Świat
    jaki znowu absurdalny??? baciorkiem ich za nie robienie zadań!

    a w temacie... też bym sobie zrobiła jakieś kryzysowe
    tylko z tym "bardzo trudne" i ekstra nagrodą, to bym nie przesadzała, bo znając genialne pomysły BB będzie trzeba wydać 1k armat w zamian za super-hiper-ekstra dopałkę 250 do marmuru

  6. #6
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    16.12.2012
    Posty
    99
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez Dance69 Zobacz posta
    Pomysł całkiem ciekawy jednak czas na wykonanie nie mógłby być 3 dni ale tydzień czy 2, bo bierzmy pod uwagę, że nie każdy może sobie pozowlić na siedzienie po 12 godzin dziennie przed grą lub też siedzi nocami (2-4). Ale jak najbardziej za. Oderwanie się od eventu, zawsze jest ciekawe
    Nie jestem na 100 % pewny ale na zadani kryzysowe było chyba 2 tygodnie

  7. #7
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez deduch Zobacz posta
    Powrót kryzysowych to fajny pomysł, choć ja bym zrobił tak, żeby losowo wypadały graczom. Dać ciekawe nagrody - tak, ale też - skoro kryzysowe - to żeby ich NIE zrobienie wiązało się z jakąś karą, np spowolnienie produkcji na tydzień, spadek poziomu losowego budynku i tp. Kara zależałaby od trudności zadania - im trudniejsze tym mniejsza i od tego ile zadań z łańcucha się wykonało.
    To byłby kolejny, milowy krok do położenia tej gry. Równie dobrze można by karać systemowo za to że ktoś nie podbija kolonii albo obija się w zadaniach dziennych czy gildyjnych. A jak nawet nie jest w gildii to już całkiem go zbanować za postawę aspołeczną

    Sam pomysł urozmaicenia gry zadaniami kryzysowymi jest dobry, zawsze to jakaś dodatkowa rozrywka między eventami

  8. #8
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    skoro kryzysowe - to żeby ich NIE zrobienie wiązało się z jakąś karą, np spowolnienie produkcji na tydzień, spadek poziomu losowego budynku i tp. Kara zależałaby od trudności zadania - im trudniejsze tym mniejsza i od tego ile zadań z łańcucha się wykonało.
    Już widzę na ostatnie kilka dni zadania... jak ceny surowców szybują o 1000% w górę... Bo nikt nie chce mieć spowolnionej produkcji.

  9. #9
    Osadnik Awatar fenixpiotr
    Dołączył
    21.11.2012
    Posty
    66
    Serwer
    Kolonia
    zaznaczyłem 'Obojętnie' bo uważam że wielu graczom poprostu nie starcza czasu na grę aby zadania zrobić [one były w seriach - prawda?] no i co prawda jakaś lepsza premia czy inna większa nagroda [jakiś młyn albo silos czy rezydencję czasem wygrać to by było to - ale serie musiałyby trwać kilka dni a nie zawsze się zdąża
    +A+M+D+G+

  10. #10
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    16.12.2012
    Posty
    99
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Było 10 zadań i 2 tygodnie na ich wykonanie

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.