Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Problem z wejściem do Księgi zadań

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.01.2013
    Posty
    4
    Serwer
    Słoneczny Gród

    Problem z wejściem do Księgi zadań

    Witam wszystkich

    Pytam tak z ciekawości - czy ktoś także ma problem z wejściem do Księgi zadań?
    Ja mam tak od ponad 7 tygodni - żadne zmiany przeglądarek, aktualizacje flasha, czyszczenie historii, cache, zmiany kompa, nawet reinstalka win'a nie skutkują.
    Pisałem oczywiście do supportu, ale nic w tym względzie nie zostało do tej pory zrobione.
    Najlepsze, że nie mogę kompletnie wejśc do księgi na wyspie, ale na przygodzie już tak Kiedyś nawet u znajomego, jak rzucałem mu premie, to samo zadanie mi się odpaliło i mogłem zupełnie przypadkowo wejśc do księgi.
    Jak ktos ma taki sam problem niech napisze i przedstawi swoją sytuacje i czy udało mu się coś zdziałac

    Pozdrawiam

  2. #2
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.04.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Czarci Gaj
    Witam
    mam dokładnie taki sam problem jak i ty. Support niby coś robi ale efektów nie widać w tym względzie.
    Pozdrawiam.

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.09.2012
    Posty
    15
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Ja mam to samo od 6 czerwca - oczywiście zgłoszone i bez zmian niestety
    część osób z tym problemem wypowiedziała się również tu:
    http://forum.thesettlersonline.pl/th...sta+zada%C5%84

  4. #4
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.10.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Kolonia
    I ja zgłaszam podobny błąd do supportu. Od wprowadzenia systemu szkoleń, po konserwie, koniec z księgą zadań. 2 miesiące odpowiadają ze pracują nad poprawieniem skryptu. Chyba poproszę o wyciąg fragmentu z bazy, gdzie jest mój profil i sam sobie naprawie.

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.10.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Kolonia
    Po dwóch miesiącach korespondencji, dostałem inna niż standardowa wiadomość:
    "Uprzejmie informuję, że Zespół The Settlers Online nie jest w stanie naprawić problemów w grze. Możemy jedynie przekazać informacje do Działu Technicznego, który zajmuje się prowadzeniem prac nad rozwiązaniem problemów w grze. Jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałego problemu na Twoim koncie, jednakże niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy informacji od Działu Techicznego na temat terminu zakończenia tych prac. W dalszym ciągu trwa rozwiązywanie tej usterki. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy, aczkolwiek na tą chwilę nie jesteśmy Tobie w stanie więcej pomóc. Jedynie możemy zapewnić, że Dział Techniczny robi wszystko co w ich mocy aby jak najszybciej przywrócić prawidłowe funkcjonowanie Twojej rozgrywki.

    Życzymy miłego popołudnia.

    Pozdrawiam,
    Monika"

    Rozumiem ze to już koniec tematu. Wal się graczu. Musi być milion z taka usterka, żebyśmy kiwnęli palcem. Pisownia powyżej, cyt. jak w oryginale.

  6. #6
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.06.2013
    Posty
    1
    Serwer
    Kolonia
    witajcie ja z tym problemem walcze z supportem juz 2 miesiace i takie sa odpowiedzi :

    Najmocniej przepraszam za zwłokę w odpowiedzi na zgłoszony problem, niestety z powodu trudności technicznych nie mogliśmy otrzymać na czas wszystkich formularzy.
    Bardzo proszę o informację, czy opisany przez Pana problem z księgą zadań, nadal występuje.



    Pozdrawiam,
    Aleksander
    Zespół The Settlers Online


    Pańskie zgłoszenie zostało wpisane na indywidualną listę już w zeszłym tygodniu, zatem w tej chwili pozostaje nam tylko oczekiwanie na reakcję naszego działu technicznego.
    Rozumiem Pańskie zniecierpliwienie, jednak w tej sprawie niczego nie możemy przyspieszyć, ponieważ problem jest nietypowy i wymaga bezpośredniej ingerencji technika w Pańską rozgrywkę.




    Na pewno Pański problem nie został zapomniany, niestety, od ostatniego mojego e-maila, nic się w tej sprawie nie zmieniło.
    Nadal czekamy na odpowiedź z działu technicznego i na pewno skontaktujemy się z Panem natychmiast po otrzymaniu jakiejkolwiek nowej informacji.




    Uprzejmie informuję, iż jak już zostało uprzednio wspomniane, dział techniczny The Settlers Online niesustannie pracuje nad rozwiązaniem problemu związanego z błędem Księgi Zadań.

    Niestety jako Zespół The Settlers Online nie jesteśmy w stanie podać dokładnej daty rozwiązania zaistniałego problemu.

    Najmocniej przepraszam za wszelkie utrudnienia jakie mają miejsce w Twojej rozgrywce.




    i tak w kółko zednych konkretnych odpowiedzi
    olewaja nas jak tylko moga
    a tak im odpisałam 3 dni temu :

    WITAM
    CHCIAŁAM POINFORMOWAC ZE PRZEZ WASZA NIEKOMPETENCJE ZOSTAŁAM USUNIETA Z GILDII Z POWODU BRAKU KSIEGI ZADAN I NIE WYKONYWANIA ZADAN GILDIJNYCH
    CIEKAWA JESTEM BARDZO CO ZAMIERZACIE ZROBIC Z TYM FANTEM
    NIE PO TO KUPOWAŁAM KLEJNOTY ZEBY TERAZ WSZYSTKO STRACIC
    TEN CAŁY WASZ DZIAŁ TECHNICZNY TO JAKIES NIEPOROZUMIENIE JEZELI SIE ZATRUDNIA LUDZI KTÓRZY NIE MAJA POJECIA O NAPRAWIE BŁEDU TO TRZEBA NAPISAC ZE NIE WIECIE JAK TO NAPRAWIC
    A NIE PISZECIE JAKIES BANIALUKI ZE NAD TYM PRACUJECIE !!!!!!!!!!!!!!
    TYLU ZDOLNYCH LUDZI JEST BEZ PRACY MOZE NALEZAŁO BY ZMIENIC ZAŁOGE "G" NA BARDZIEJ KOMPETENTNA
    I PROSZE MI NIE ODPISYWAC ZE NIE WIECIE ILE TO POTRWA !!!!!!!!!!
    ZADAM KONKRETNEJ ODPOWIEDZI I PROPOZYCJI ZADOSC UCZYNIENIA ZA STRATY FINANSOWE I MORALNE !!!!
    I NIE CHCE SŁYSZEC O JAKICHS TAM MARNYCH 100 CZY 200 KLEJNOTACH ALE O KONKRETNYM ODSZKODOWANIU
    POZDRAWIAM ROCKI7 ( JESZCE RAZ NAPISZE JESTEM KOBIETA ) I TAK PROSZE SIE DO MNIE ZWRACAC

    i jestem bardzo ciekawa kiedy dostane odpowiedz !

  7. #7
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    03.05.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Kolonia
    och te baby tylko narzekają może Goska napisz do rzecznika praw konsumenta może będzie bardziej przekonywujący i szybciej się ruszą z naprawianiem problemu

  8. #8
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.01.2013
    Posty
    4
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Jak widzę nie tylko ja mam taki problem - ja już prawie 3 miesiąc tak mam :P i ROCKI77 widzę, że nawet sama szych szych :P napisał do Ciebie

  9. #9
    Astera
    ja też mam identyczny problem, otrzymuje podobne lakoniczne tłumaczenia i mocno mnie to już wkurza.. :/

  10. #10
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Dopóki odpowiedni dział techniczny (nie mylić z supportem odpowiedzialnym za przekazywanie zgłoszeń gdzieś dalej) nie znajdzie źródła problemu i go nie naprawi, dopóty support (nie mylić z działem technicznym odpowiedzialnym za naprawę błędów) będzie wysyłał takie "lakoniczne tłumaczenia" na każde pytanie w tym temacie bo nic więcej zrobić nie może.

    Poza tym widzę, że niektórzy nie umieją czytać tego typu maili. Jak jest napisane: "Problem jest nam znany i nasi najlepsi ludzie nad nim pracują" oznacza to: "Wiemy że jest problem, ale nie mamy pojęcia jak go naprawić." Co zresztą wyjaśnia również brak możliwości sprecyzowania terminu naprawy błędu bo nie znając przyczyny, nie są w stanie oszacować czasu potrzebnego poprawkę.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.