Zobacz wyniki ankiety: Głosy

Głosujących
11. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Czemu nie, jestem na TAK

    4 36.36%
  • Wolałbym nie, jestem na NIE

    7 63.64%
  • Obojętne

    0 0%
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Przydzielanie osadników do budynków

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.03.2013
    Posty
    2
    Serwer
    Złota Góra

    Przydzielanie osadników do budynków

    Witam, jeszcze nie przemyślałem tego dokładnie, nad proporcjami itd., ale chodzi mi o to czemu by nie zrobić możliwość przydzielania większej ilości osadników do jednego budynku. Wiem, że niezły byłby chaos po wprowadzeniu czegoś takiego, więc można by pomyśleć nad tym więcej czasu by można było wprowadzić to w życie. Im więcej osadników tym lepsza produktywność budynku. Dodatkowe rozbudowy by można było dodać więcej osadników. Coś w tym stylu. Pierwsza myśl zawsze najlepsza, więc napisałem. Piszcie co wy na to

  2. #2
    Osadnik Awatar Saxza
    Dołączył
    13.10.2012
    Posty
    30
    Serwer
    Złota Góra
    Hmm jeżeli dobrze rozumiem to chcesz zrobić osadnika za każdy poziom budynku lub okresloną ilość osadników do danego budynku. 2 opcja odpada ,bo w innym przypadku 10 osadników w smolarzu miałoby kopa jak 10 smolarzy ,czyli spada wartość patentów.

    Co innego opcja 1. Załóżmy ,że osoba full budynki na 5 lvl ,a posiada 300 patentowych i dodatkowo jakieś 30 niepatentowych. Obecnie daje to nam 330 zatrudnienia a po zmianach dawałoby 1650 zatrudnienia. Przykładowy gracz ma powiedzmy 60 rezydek na 3 lvl co daje nam 3000 popa,a taki z full wyspą nawet 7000. Wniosek jest taki : dla gracza, który wszystko ma, jest mu obojętne . Dla gracza początkującego jest to b. duże obciążenie i zapewne nie bedzie miał ani wojska na przygody ,ani gospodarki i ludzi na produkcję,bo rezydki niepatentowe swoje kosztują.

    Jestem przeciw.

    PS. Powinieneś wstrzymać się od głosowania we własnym pomyśle - tak na przyszłość.

  3. #3
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Jesli produktywnosc budynku mialaby rosnac liniowo ze wzrostem pracownikow, to pomysl jest nierealny, bo budynek lv3 z dwoma osadnikami produkowalby 20% wiecej niz budynek lv5 obecnie, bez kosztow w surowcach i 8 dni poswieconych na upgrady.

    Dla ludzi ktorzy obecnie maja budynki na lv5 produkcja by sie podwoila lub zwiekszyla jeszce bardziej (zakladajac, ze skoro mozemy dodac drugiego pracownika to mozemy i kolejnych), a juz teraz jest troche zbyt duza ..
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  4. #4
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.03.2013
    Posty
    2
    Serwer
    Złota Góra
    To może by tak ustawić limit +1 osadnika na budowlę i zwiększyło by to produktywność o 20% przy czym możliwość dodania osadnika do niego byłaby możliwa tyko wtedy kiedy wykupi tą opcję i wtedy gdy warunek zostanie spełniony; podbicie wyspy i może i więcej. Limity trzeba by ustawić. Jeśli to zły pomysł i nie da się go rozwinąć tak by był dogodny to wątek ten jest zakończony.

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    24.03.2013
    Posty
    38
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Zważywszy na trudności związane z zmianą algorytmu gry /zmiana programu/, realizacja tej propozycji, wydaje mi się mało prawdopodobna.
    Choć można ją teoretycznie przedyskutować.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.