obecna sytuacja jest taka że grać nadal sie za bardzo nie da
mam tak co 15/30 minut totalny zawieś całej wiochy supot nie odpowiada aa sorry podpowiedział mi
zrobić zrzut ekranu![]()
litości![]()
obecna sytuacja jest taka że grać nadal sie za bardzo nie da
mam tak co 15/30 minut totalny zawieś całej wiochy supot nie odpowiada aa sorry podpowiedział mi
zrobić zrzut ekranu![]()
litości![]()
ja już przestałem pisac do supportu bo stwierdziłem, że oni wogóle nie wiedzą o co chodzi, z nimi jak z ZUSem.
odpisali mi ze im jeszcze "serwis" nie odpisał
rozumie ktoś coś z tego ?
p.s pozdrawiam dziś wszystkich niezalogowanych![]()
wordan to proste.
jest polski support, w którym siedzą osoby mogące rozwiązać proste problemy graczy (czyszczenie cache, zmiana nicka itp.)
w sprawach trudniejszych pisząodpowiednie zgłoszenei w odpowiednim języku (niemiecki / angielski) do właściwego działu technicznego, zajmującego się realizacją zgłoszeń ze wszystckich / części serwerów. gdy opracują odsyłają odpowiedź supportowi, a ten odpowiada użytkownikowi.
Tak ja widzę pracę supportu w takim międzynarodowym projekcie. i pewnie bardzo się nie mylę od stanu faktycznego.
mi się wydaje że ta gra nie jest sygnowana przez UbiSoft , bardziej wygląda jakby początkujący programiści zaczeli się uczyć programować
żal.pl