Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Walka

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowy Świat

    Walka

    Witam

    W związku z tym, że gra z czasem staje się nudna chciałbym podzielić się z Wami swoim pomysłem. Jako że nie sposób przygotować odpowiednich ilości danych jednostek do nowo poznanych przygód, gdyż nie wiemy w jakiej ilości i jakiego rodzaju wrogich wojowników tam zastaniemy, chciałbym zaproponować aby wynik walki nie zależał tylko od ilości i rodzaju wysłanego wojska. Mianowicie gra byłaby znacznie ciekawsza, gdyby nie było chociażby takich opisów przy jednostkach: "Najpierw atakuje jednostki z najmniejszą liczbą punktów zdrowia". Ciekawiej by było, gdybyśmy sami decydowali co w jakiej kolejności atakujemy, a nie skrypt. Najobrazowiej: proponuję rozwiązanie podobne do znanego chociażby z Heroes 3.

  2. #2
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Byloby to fajne gdyby nie wymagalo przekonstruowania 90% gry od podstaw.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowy Świat
    @up: Zdecydowanie mniej niż 90%

  4. #4
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    - sila jednostek zeby ograniczyc mozliwosc zabijania (teraz doslownie wszystkiego) rekrutami.
    - wprowadzenie dodatkowych atrybutow jednostek z tego samego powodu
    - jesli zmieniamy sile jednostek to nalezy tez zmienic ich miejsce w lancuchu produkcyjnym, zeby silne nie byly dostepne za wczesnie i za latwo
    - z tego samego powodu nalezaloby sie przyjrzec kosztowi wytworzenia tych silnych jednostek
    - jesli manipulujemy kosztem wytworzenia to do zweryfikowania i ewentualnej zmiany sa tez lancuchy produkcyjne przylegajace do tego przy ktorym grzebiemy.

    po stronie przeciwnikow:
    - zmiana parametrow i dodanie nowych dla wszystkich jednostek na glownej wyspie i przygodach, zeby sie nie dalo zajechac ich rekrutami
    - zmiana liczebnosci i rozstawienia jednostek na przygodach, adekwatnie do zmian powyzej
    - zmiany w bossach, adekwatnie do zmian powyzej
    - drobne zmiany w nagrodach z przygod, adekwatne do zmian w kosztach produkcji naszych jednostek.

    Ok, moze nie 90% ale 80-85% napewno.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  5. #5
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Już prędzej by wprowadzili losową ilość i jakość jednostek w obozach na przygodach niż tak skomplikowaną formułę.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.