Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 33

Wątek: Zmiana w handlu, cena za sztukę

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.09.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowy Świat

    Zmiana w handlu, cena za sztukę

    Cześć,
    Proponuję wprowadzić cenę za sztukę jako nową kolumnę w oknie handlu. Dzięki temu można będzie łatwo znaleźć najtańsze oferty sprzedaży i najdroższe oferty kupna. Teraz trzeba siedzieć z kalkulatorem i sprawdzać czy 1000 sztuk miedzi w cenie x, jest tańsze od 700 sztuk miedzi y, czy odwrotnie.

  2. #2
    Osadnik Awatar Maghemit
    Dołączył
    04.08.2012
    Posty
    68
    Serwer
    Kolonia
    byłoby łatwiej ale jednak siedzenie z kalkulatorem / liczenie w pamięci ma swój urok

  3. #3
    Początkujący Odkrywca Awatar Kylar_Slyterin
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    135
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Maghemit Zobacz posta
    byłoby łatwiej ale jednak siedzenie z kalkulatorem / liczenie w pamięci ma swój urok
    A po za tym i tak pewnie nie znajdziesz tego co szukasz bo na handlu są takie ceny - jak z kosmosu O_O , że aż oczy wypadają -.-





  4. #4
    Osadnik
    Dołączył
    11.04.2012
    Posty
    33
    Serwer
    Kolonia
    Skyrax bardzo potrzebna rzecz, też od samego początku mi tego brakowało - kursu.

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    21.08.2012
    Posty
    34
    Serwer
    Kolonia
    Pomysł dobry.

    A mnie przydałby się trochę zunifikowany współczynnik.
    Każdy towar produkuje się przez określony czas.
    Można przyjąć za jednostkę czas produkcji 1 drzewa iglastego lub podobnego produktu.
    Współczynnik służyłby tez do porównania podobnych ofert.
    Oferty kosmiczne (a jest ich sporo) - byłyby łatwe do wychwycenia.

    Potrzebna jest ankieta, bo zamkną temat.

  6. #6
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    17.08.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Temat dość dziwny, bo każdy ustala sobie sam cenę ile jest wart jego towar, a zawsze samemu można wystawić cenę jaką nas interesuje.

  7. #7
    Osadnik Awatar acp___
    Dołączył
    31.08.2012
    Posty
    31
    Serwer
    Czarci Gaj
    jestem przeciw - liczenie w pamięci wpłynie pozytywnie na rozwój szarych komórek

  8. #8
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    19.03.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Kolonia
    Albo przelicznik, współczynnik np.: 100 drewna za 2 monety = 50:1, a 2000 drew za 5monet = 400:1 i wtedy wiadomo, która oferta jest atrakcyjniejsza. W drugą stronę podobnie, tylko 1 będzie po prawej stronie. Przykład banalny ale pokazuje o co chodzi. Dzięki temu po prostu łatwiej porównać poszczególne oferty.

  9. #9
    Osadnik
    Dołączył
    21.08.2012
    Posty
    34
    Serwer
    Kolonia
    A co w sytuacji
    100 drewna za 2 monety
    200 kamieni za 4 monety
    Która oferta jest atrakcyjniejsza ?
    Oba mają te same współczynnik 1:50
    W mojej propozycji sprowadzi się do tego ze druga oferta jest korzystniejsza
    200 kamieni za 4 monety jest atrakcyjniejsza w/g współczynnika czasu produkcji.
    Każdy wyprodukowany towar da się "sprowadzić do wspólnego mianownika".

    Cel takiego współczynnika powinien przekładać się na opłacalność oferty.
    Jeśli odbiega od normalności o 10% to powinna świecić się na zielono.
    10% do 20% zółty
    .....
    powyżej 100% czerwony.
    Oferty z kosmosu - wszystkie na czerwono -
    Zadowoleni z rozwiązania.

  10. #10
    P3827
    Bardziej byłby przydatny filtr na poszukiwany towar - do wyboru z której kolumny.

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.