Zobacz wyniki ankiety: Czy pomysł jest wart uwagi?

Głosujących
8. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Dobry.

    3 37.50%
  • Średni.

    1 12.50%
  • Do bani.

    4 50.00%
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Strategiczne kierowanie jednostkami podczas bitwy.

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.10.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Złota Góra

    Strategiczne kierowanie jednostkami podczas bitwy.

    Witam

    Proponuje dodać możliwość rozgrywki turowej podczas bitwy, coś na wzór Heroes of Might and Magic. Oczywiści, dla mniej cierpliwych pozostaje jak do tej pory - automatyczne rozgrywka. W związku z tym, Generał mógłby zdobywać doświadczenie i awansować na kolejne poziomy, również jak w nadmienionym przykładzie gry. Ta dodatkowa możliwość wzbogaciłaby grę i mogłaby się przyczynić do dużo mniejszych strat w jednostkach, przy dobrym rozegraniu bitwy przez gracza. Myślę, że ta dodatkowa "możliwość" specjalnie nie powinno być trudna do wprowadzenie w grze.

    Dla fanów serii Heroes of Might and Magic spawa będzie oczywista (dlatego nie rozpisywałem się) reszta osób będzie musiał skorzystać z wyszukiwarki internetowej - najlepiej za nim się wypowie

  2. #2
    Początkujący Odkrywca Awatar Majamas
    Dołączył
    13.05.2012
    Posty
    108
    Serwer
    Kolonia
    Po pierwsze to o czym piszesz to jest zarządzanie taktyczne (nie strategiczne). A po drugie to serwery tak tutaj dzialaja ze to nie ma sensu, chyba ze bedzie zakaz walki pomiedzy godz. 18 a 22

    Proponuje cos bardziej realnego, przed kazda bitwa przypisywac rozkazy kazdej grupie jednostek typu np. strzelac do lucznikow/artylerii, stac i bronic, atakowac do przodu, atakowac kawalerie, atakowac z flanki, atakowac lucznikow/artylerie, atakować najwiekszego i rozstawiac je na kwadracie symulujac szyk bojowy. Tak mniej wiecej jak to jest w dominions 2 lub 3. Wtedy sama bitwa dalej bylaby automatyczna ale mielibysmy wiecje mozliwosci jej rozegrania.
    Stawiajcie pomniki Szalonego Kórlika, on jeden przeszedł tą grę do końca.

  3. #3
    Początkujący Odkrywca Awatar Kylar_Slyterin
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    135
    Serwer
    Słoneczny Gród
    ujmę to tak. Takie wątki już były i nic z tego nie wynikło. Czemu ? Otóż wdrożenie tego pomysłu w życie ingeruje mocno w mechanikę gry. Zresztą niewielu osobom przeszkadza ta "automatyka bitwy" Wszyscy wiedzą dzięki temu jakie jednostki produkować aby wygrać. Natomiast wprowadzenie tego pomysły w życie mogło by czasem(przy graczach nie zastanawiających się za dobrze) powodować znacznie większe straty niżeli jak to do tej pory jest "z automatu" Dlatego powiem tak. Ten pomysł nie ma szans na realizację.





  4. #4
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Kylar_Slyterin Zobacz posta
    Otóż wdrożenie tego pomysłu w życie ingeruje mocno w mechanikę gry
    a dokladniej: wymagaloby poza stworzeniem od podstaw tego sterowania - przerobienia od podstaw wszystkiego zwiazanego z jednostkami (koszty, statystyki, czasy produkcji, pewnie rowniez koszty budynkow produkcyjnych) oraz wszystkich bez wyjatku przygod, lacznie wybebeszenia i stworzenia od zera jakies 80% tego co obecnie jest dostepne w grze.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.