Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Wątek: zgłosiłem bład - brak potwierdzenia

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.07.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Nowy Świat

    zgłosiłem bład - brak potwierdzenia

    Zgłosiłem błąd w grze i nie dostałem potwierdzenia że support otrzymał moje zgłoszenie.

    Poszperałem odrobinę i znalazłem przyczynę, jest wyraźnie opisana na forum już od maja. Mam teraz pytania:
    1. w jaki sposób support ma się zamiar ze mną skontaktować?
    2. Kiedy zostanie rozwiązany ten problem?
    3. Zakładałem konto dość niedawno, więc czemu na stronie logowania nadal nie ma ostrzeżenia że korzystając z FB zakładam konto niepełne?
    4. Ciągle nie jest rozwiązany problem z migracją z FB do Uplay, więc to też nie jest rozwiązanie.

  2. #2
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Boran, jeśli podczas rejestracji konta (za pomocą serwisu Facebook) uaktywniłeś opcję "proxy mail", to faktycznie - odpowiedzi Supportu mogą do Ciebie nie docierać. Obawiam się, że jedynym rozwiązaniem w tej sytuacji jest przeniesienie konta z serwisu Facebook do UPLAY. Obecnie formularz odpowiadający za migrację Facebook->UPLAY działa prawidłowo.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.