Zobacz wyniki ankiety: Czy pomysł ci odpowiada ?

Głosujących
54. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    52 96.30%
  • Nie

    0 0%
  • Nie mam zdania

    2 3.70%
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Kurnik - nowe buffy

  1. #1
    Poznańczyk

    Kurnik - nowe buffy

    W grze brakuje możliwości produkcji buffów/premii dla : Koszar/Domu Władyki/Magazynu Prowiantu

    Proponują dodać nowy budynek:

    Kurnik

    (budynek ten widać na niektórych przygodach)

    Co on by robił ?
    Kurnik produkował by jajka.

    Mianowicie:

    Czas produkcji podstawowy 12min
    1Poziom : 1x Mąka + 1x Woda = 1Jajko
    2Poziom : 2x Mąka + 2x Woda = 2Jajka
    3Poziom : 3x Mąka + 3x Woda = 3Jajka
    4Poziom : 4x Mąka + 4x Woda = 4Jajka
    5Poziom : 5x Mąka + 5x Woda = 5Jajka

    W Magazynie Prowiantu w zakładce premia został by dodana nowa premia :

    Mianowicie:

    Omlet podróżnika :
    200Ryb 40Chleba 60Wędlin 80Jaj = 1Omlet Podróżnika

    Omlet dawała by premie x1 dla budynków Koszary/Dom Władyki/Magazyn prowiantu na 3h


    Krótkie wyjaśnienie. Dlaczego tak krótko i taka mała premia ?
    Cóż obecnie mamy możliwość zakupu ulepszonego zaciągu/kanapki z serem i to jedyne możliwości dotyczące premii dla wcześniej wymienionych budynków.

    Stworzenie podstawowej premii, którą możemy sami dać w niczym by nie przeszkodziło, gdyż gracze nadal by kupowali zaciąg bo jest lepszy. Taki sam przykład mamy między premiami produkowanymi a latającym osadnikiem/koszem egzotycznym.
    Ostatnio edytowane przez Poznańczyk ; 25.07.2012 o 16:04

  2. #2
    Odkrywca Awatar spyderek
    Dołączył
    07.02.2012
    Posty
    400
    Serwer
    Nowa Ziemia
    przy takim czasie produkcji i zużyciu już jeden pierwszolevelowy kurnik produkowałby nam nadwyżki jajek :P

    No chyba że budowałaby go jedna osoba na gildię ;]

    ale tak ogólnie to pomysł ciekawy

  3. #3
    Poznańczyk
    Mój błąd czas miał być jak przy Rzeźniku, poprawiam z 3minut na 12min.

  4. #4
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    639
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Buffów dla tych budynków faktycznie brakuje i coś by się przydało.

    Mam drobną uwagę co do kurnika, raczej należałoby zastosować zborze i wodę, bo kur nie karmi się mąką, tylko ziarnem.

  5. #5
    Poznańczyk
    Z mąki i wody można zrobić paszę :P tak na serio to wziąłem pod uwagą mąkę a nie zboże, co by linia produkcyjna nie była za łatwa.

    edit: zmieniłem koszt buffa. z 20jaj na 80jaj
    Ostatnio edytowane przez Poznańczyk ; 25.07.2012 o 16:05

  6. #6
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    To może zamiast mąki, już "okruchy chleba" (z chleba) ?? Ta linia produkcyjna była by już strasznie skomplikowana.

  7. #7
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Popieram - nie mam uwag, bardzo dobry pomysł na urozmaicenie gry.

  8. #8
    Aquila
    Mi się wydawało, że ten budynek to owczarnia, a nie kurnik.

  9. #9
    Poznańczyk
    Cytat Zamieszczone przez Aquila Zobacz posta
    Mi się wydawało, że ten budynek to owczarnia, a nie kurnik.
    Mogą tam być owce czy też kozy, jeden pies, chodzi o pomysł z nowymi buff'ami,a screen jest dodatkiem.

  10. #10
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Nowy Świat
    Kurczę, pan Poznańczyk to ma jednak ciekawe pomysły, jestem bardzo za, tylko utrudniłbym jeszcze produkcje tych jaj, może coś jak 24 minuty? albo 36? Żeby to nie było aż tak bardzo łatwo dostępne, no i ograniczył liczbę tych korników do max 1.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.