Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Nie da się grać!

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.02.2012
    Posty
    15
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Nie da się grać!

    Nie można się zalogować, od razu zrywa połączenie. Nawet jak się uda od czasu do czasu to nie daje się dodawać zleceń do magazynu prowiantu, wojsk do generała, wojsk do szkolenia w koszarach, żenada!

  2. #2
    Osadnik Awatar Bluznierca
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    118
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A jak sie juz uda to nie chce wczytywac map przygody...

  3. #3
    Początkujący Osadnik Awatar czarkoski
    Dołączył
    23.05.2012
    Posty
    11
    Serwer
    Kolonia
    Jak jakimś cudem wejdzie do gry to mamy dosłownie sekundy na ogarnięcie... potem serwer pada i trzeba jeszcze raz wchodzić. Od 3 dni najdłużej gra działała mi 5,5 minuty Żałosne...

  4. #4
    Banned
    Dołączył
    16.02.2012
    Posty
    1,101
    Serwer
    Nowy Świat
    A czy użytkownicy zrobili coś by zorientować się jakiś problem ze szczegółami swój problem opisali pomocy technicznej na supporcie? Czy tylko na publiku marudzicie i wyrzucacie jad dla zabawy.

    Wyczyść cache, przeloguj się w przeglądarce. Jeśli nie podziała, napisz zgłoszenie opisz (dokładnie problem) np. jaka przeglądarka, jej wersja i wszystko co jest związane z problemami z grą i wyślij do supportu przez formularz na stronie głównej gry.

    Pozdrawiam,
    MOD_Soliren

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.02.2012
    Posty
    17
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez MOD_Soliren Zobacz posta
    A czy użytkownicy zrobili coś by zorientować się jakiś problem ze szczegółami swój problem opisali pomocy technicznej na supporcie? Czy tylko na publiku marudzicie i wyrzucacie jad dla zabawy.

    Wyczyść cache, przeloguj się w przeglądarce. Jeśli nie podziała, napisz zgłoszenie opisz (dokładnie problem) np. jaka przeglądarka, jej wersja i wszystko co jest związane z problemami z grą i wyślij do supportu przez formularz na stronie głównej gry.

    Pozdrawiam,
    MOD_Soliren

    Z tego co wiem użytkownicy pisali masę postów do supportu w wekkend wraz z dokładnymi informacjami iż CZYŚCILI 100 razy cache, przeglądarkę, antimalware skanowanie itd itd. niektórzy nawet format kompa robili i zostało to olane
    Pozdrawiam

  6. #6
    Osadnik Awatar Bluznierca
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    118
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez MOD_Soliren Zobacz posta
    A czy użytkownicy zrobili coś by zorientować się jakiś problem ze szczegółami swój problem opisali pomocy technicznej na supporcie? Czy tylko na publiku marudzicie i wyrzucacie jad dla zabawy.

    Wyczyść cache, przeloguj się w przeglądarce. Jeśli nie podziała, napisz zgłoszenie opisz (dokładnie problem) np. jaka przeglądarka, jej wersja i wszystko co jest związane z problemami z grą i wyślij do supportu przez formularz na stronie głównej gry.

    Pozdrawiam,
    MOD_Soliren
    Dobre. Kolejny Twoj wspanialy wystep
    Chcialbym zauwazyc ze nikt tutaj nie rzuca jadem. Ot, nie dziala jak powinno. Troche poszperaj na forum to znajdziesz moje wypowidzi ktore sa dalekie od plucia jadem w tej wlasnie kwestii (bo o innych sie teraz nie wypowiadam, gwoli wyjasnienia) a wrecz "bronie" adminow wielu bo wiem ze robia co moga zeby wszystko bylo tip-top.
    Wcale tez nie mam zamiaru pisac do supportu bo dodam tam tylko kolejny, nic nie wnoszacy list-zazalenie. List o tresci jakich support dostal juz zapewne tysiace. Wymadrzanie sie pt Wyczyść cache, przeloguj się w przeglądarce itp swiadczy jedynie o ignorancji i postrzeganiu graczy jako bandy idiotow. Wiec proponuje sobie darowac. Namawianie do wyslania kolejnego zgloszenia-klonu do supportu przez moda jest dla mnie niezrozumiale. Oraz malo przydatne w sytuacji gdzie niektorzy wysylaja po kilka zgloszen dziennie. Kto to ma tam odbierac i czytac? BB zatrudnilo ruskie prostytutki do odbierania tych zgloszen, a te maja przez (jeszcze) trzy dni to ogarnac? I tak wiele z tego nie wyniknie.
    Ja czekam cierpliwie az technicy zlokalizuja problem i go skutecznie rozwiaza. Poza tym rzucanie sie jak wsza "bo gra nie dziala" jest dla mnie rowniez iracjonalne. Zupelnie jakby oprocz TSO nic innego nie istnialo.

    Luzu by sie troche przydalo tym smutnym jak (...) graczom.
    O modach nie wspomne

  7. #7
    Początkujący Osadnik Awatar czarkoski
    Dołączył
    23.05.2012
    Posty
    11
    Serwer
    Kolonia
    U Mnie co 3 minuty od 3 dni jest RESET



    Przeglądarka: Mozilla Firefox
    Cach czyszczony co 30 minut :/

  8. #8
    Osadnik Awatar Bluznierca
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    118
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Szkoda zachodu. MOD_Soliren i tak moze napisac ze przeciez nie podales wersji przegladarki

  9. #9
    Osadnik
    Dołączył
    19.02.2012
    Posty
    38
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Listów do świetnego supportu poszło z samego serwera Nowa Ziemia już pewnie ponad tysiąc, sam zdążyłem przez 3 dni wysłać 3 (każdy z innym problemem, między innymi tym). Więc pisanie przez moda o takich rzeczach jak czyszczenie ciasteczek itd to śmiech na sali. Świadczy o ignorancji wobec graczy i uważanie ich za bandę idiotów.

    Dodam, że jak na razie na żaden z moich "listów" do supportu nie otrzymałem odpowiedzi.

    Zastanawiam się właściwie kto tu rzuca jad? Bo każdy normalny człowiek widzi kto...

    Ignorancja i jeszcze raz ignorancja!

  10. #10
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Utrudnienia na serwerze nr 1 występujące w przeszłości nie powinny mieć już miejsca. Jeśli ktoś nadal nie może prawidłowo zalogować się do gry, a czyszczenie pamięci podręcznej nie pomaga, proszę pisać bezpośrednio do naszego Supportu.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.