Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Pomoc techniczna?

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    11.04.2012
    Posty
    18
    Serwer
    Słoneczny Gród

    Pomoc techniczna?

    Witam.

    Jak dlugo mozna czekac na odpowiedz pomocy technicznej w sprawie bezpodstawnego zablokowania konta? Gram z zona z jednego IP, przesylamy sobie brakujace towry za przyslowiowa rybke i co? I blokada, bo multikonta, bo cos tam...

    Czekam 2 dni juz a moi rolnicy juz pewnie nie maja z czego czerpac zasobow...

    Ile to moze trwac? Jest telefon? Zadzwonie!

  2. #2
    Początkujący Odkrywca Awatar kazuja
    Dołączył
    01.03.2012
    Posty
    157
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Zgłaszałeś te konta że są 2 na jednym IP i oczywiście za rybkę to wiadomo że nie bardzo można zwłaszcza jak 2 konta z tego samego IP musi być uczciwy handel



    DAJCIE NAM JUŻ PVP BO NUDĄ WIEJE
    REKRUTACJA DO XIII Legionu
    Wymagania: 32 poziom i aktywność

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    11.04.2012
    Posty
    18
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Sprawa wyjasnila sie pozytywnie

  4. #4
    Początkujący Odkrywca Awatar Draxopix
    Dołączył
    23.03.2012
    Posty
    183
    Serwer
    Czarci Gaj
    ja tez tak chce na 1 kompie beda grali zona babcia dziadek 3 dzieci i beda mi slac wszystko za 1 rybe gdzie moge to zglosic?


    Ps
    Zapomnialem o wujku i ciotce bo czasem wpadaja i tez cos moga mi wyslac z mego kompa

    Niech zyje multikonto

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.