Handel
obecny system z tego co widzę nie odpowiada graczom dlatego proponuje :
zmienić system dam X za tyle y tylko , sprzedam XXX sztuk ( zwiększyć limit do np 2 000 ) po X za sztukę , gracz kupuję taką ilość jaką chce. Wystawiało by się ofertę na np 2, 4 ,6 lub 12 h . i jej wystawienie oznaczało by automatyczną akceptacje
Przeglądanie handlu długo trwa dlatego można by było wprowadzić opcje poszukuje Y oraz oferuję X,
Buffy
Często nie jesteśmy informowani kto nas zbuffał oraz kiedy, można by dodać opcje widoczne np na budynku zbuffowany przez XXX i np zegar odliczający czas pozostały. Można tez dodać opcje ze budynek pamięta wspomagacze przez 12 h albo np 2 ostatnie.
ekonomia
Proponuje dodać przeliczniki, ile czego produkujemy ile zużywamy, pomoże to w planowaniu gospodarki
militaria
Proponuje wprowadzić nowe obozy bandytów które potrafiły by same atakować. Jeżeli wioska jest bez armii zabrali by jakieś łupy albo poniszczyli budynki.
Proponuje też dodać super złoża ktore były by pod kontrolą bandytów, aby uzyskać do nich dostęp trzeba ich wybić.
Gracze którzy podbili juz całą wyspę nudzą sie pozostają im jedynie przygody , można wprowadzić odradzające się obozy wroga, które niezaatakowane rosły by w siłę.
co o nich myślicie?