Po zburzeniu magazynu na łodzi nie wraca on do menu gwiazdy. Chyba to tak nie powinno działać?
Wersja do druku
Po zburzeniu magazynu na łodzi nie wraca on do menu gwiazdy. Chyba to tak nie powinno działać?
Czyli norma zachowana, nawet tego nie potrafia wgrac bez błedow
Mam ten sam problem ( Magazyn na lodzi nie wrocil do menu gwiazdy :((
Event Hallowenn 2023
i nzowu to samo jak ze wszystkim teraz rok to bede naprawiac , jak sie na czyms nei zna to sie za to nie bierze proste
Dzień dobry,
Uprzejmie informuję, że problem jest znany. Technicy pracują nad naprawą tego błędu.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
pod kazdym problemem piszecie ze jest wam znany, no niesamowite , skoro tak kazdy problem znacie to moze zacznijcie cos robic zeby tych problemow nie powielac non stop event w event
mam właśnie problem z logowaniem : obszar serwera uszkodzony , proszę spróbować później
trzeba to naprawić
problem z magazynem dalej nierozwiązany
Tak problem nadal występuje
Dzień dobry,
Uprzejmie informuję, że problem jest znany. Technicy w dalszym ciągu pracują nad naprawą tego błędu.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
szkoda, że nie trafiłem na ten wątek wcześniej, bo dzisiaj próbowałem poprzestawiać parę rzeczy na wyspie i też skasowałem magazyn na łodzi (ten co wypadł z kalendarza). W moim przypadku również nie powrócił do gwiazdy. Ciekawe ile potrwa to naprawianie ^_^
no ja tez zostalem bez tego magazynu
Dzień dobry,
Uprzejmie informuję, że problem jest znany. Technicy w dalszym ciągu pracują nad naprawą tego błędu.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Jakieś postępy w naprawianiu tego błędu?
Witam, ten sam problem i u mnie .Poproszę o interwencje i oddanie mi magazynu
Za 10 dni minie 2 miesiące, magazynu nadal brak.
Widzę, że z czytaniem forum niektórzy mają problem, lepiej ponarzekać:
Cytat:
Wszystkie Magazyny na Łodzi pochodzące z kalendarza i znajdujące się w menu Gwiazdy, na handlu i na wyspie otrzymają status "powracający". Wszystkie przedmioty, które zostały już usunięte, nie zostaną automatycznie przywrócone. Zostaną one zwrócone przez pomoc techniczną. Jeśli utworzyłeś już zgłoszenie po utracie Magazynu Na Łodzi, otrzymasz go z powrotem tak szybko, jak to możliwe. Każdy, kto jeszcze tego nie zgłosił, powinien zgłosić utratę do zespołu wsparcia. Uwaga: Ze względu na dużą liczbę zgłoszeń odpowiedzi mogą być opóźnione, ale Twoja sprawa zostanie rozpatrzona!
Dziekuje za zwrot magazynu na lodzi :)
Pozdrowienia > piotrl67 :)