https://i.ibb.co/wwkXFcJ/duch.png
Pakujemy elitarnych żołnierzy pod kurek i puszczamy atak na przywódcę.
Koniec poradnika :cool:
Wersja do druku
https://i.ibb.co/wwkXFcJ/duch.png
Pakujemy elitarnych żołnierzy pod kurek i puszczamy atak na przywódcę.
Koniec poradnika :cool:
zapisane, bedzie sie dzialo :D
brzmi dobrze :)
Strata ok. 100 elitarnych na 4 atakach.
Dobre, ale ja wolę wysłać 2 mgg i jednego kaptura i zrobić przygodę ze stratą max 5 rekrutów
Każdy znajdzie sposób na optymalizację, czy też uproszczenie sobie przejście danej przygody :rolleyes:
https://forum.thesettlersonline.pl/t...odszymi-Gemini
Poradnik Krotosa. Wszak mi sie idea ducha podoba, super wygodna, a strata 100elitek na dzień dzisiejszy za przygode nie jest żadną strata.
puściłem symulacje dla zebrania bukanierów - poradnik taki sam ;) straty średnie kolo 100 eż
Ale odkrycie... tylko jaki to ma sens??
jak dla mnie super, straty to nie wszystko czasem liczy się czas i wygoda.
duch idzie 5,5 minuty wiec tak sie szybko robi :)
poradnik roku!
Ja atakuję wysyłając 4 MGG na przywódcę i na końcu zakapturzony 10r 205Ku
Można wysłać 3 MGG po czym jak pierwszy wróci po porażce w pierwszym obozie wysłać go jeszcze raz na przywódcę i na końcu zakapturzony.
Ewentualnie:
na drugi obóz dwóch MGG i zakapturzony 10r 205Ku - 0 strat
na czwarty obóz dwóch MGG i zakapturzony 10r 205Ku - 0-5r strat
Jak to się mówi, komuś te miecze trzeba sprzedać :)
Dla mnie to zbędna strata, za mało dostaje się w zamian na tej przygodzie.
Ale, każdy sobie rzepkę skrobie ;)
Dzięki :)