Drodzy Osadnicy!
Aby uniknąć bałaganu i problemu z odnalezieniem Waszych opinii, otwieram dyskusję. W tym wątku możecie porozmawiać o najnowszym Blogu Dewelopera.
Pozdrawiam
MOD_Victoria
Wersja do druku
Drodzy Osadnicy!
Aby uniknąć bałaganu i problemu z odnalezieniem Waszych opinii, otwieram dyskusję. W tym wątku możecie porozmawiać o najnowszym Blogu Dewelopera.
Pozdrawiam
MOD_Victoria
Zapomnieli o najważniejszym :)Cytat:
Kilka pomocnych wskazówek
Nie zapomnijcie użyć walentynkowych premii, aby zwiększyć doładowanie kwiatów i zyskać więcej zasobów. Pomyślcie o wykorzystaniu zwiększonych nagród do handlu z innymi. Pamiętajcie, że tylko gracze, którzy mają aktywne premie walentynkowe, otrzymują zwiększone nagrody. Premia nie liczy się automatycznie dla przyjaciół zaproszonych na przygody. Nie zapominajcie też, że Wasze farmy kwiatowe będą nadal produkować podczas fazy usuwania! Pomagajcie sobie nawzajem w osiąganiu celów. Najsilniejsze zespoły będą mogły uzyskać najlepsze wyniki.
Mamy nadzieję, że rzuci to Wam nieco światła na to, jak myślimy, projektujemy i podejmujemy decyzje. Niemniej czekamy też na Wasze opinie na temat wydarzenia, aby nadal je ulepszać, jak zawsze.
wydajcie dużo PLNóW :) bo i tak nie zdążycie
ja bym proponował na każdy ewent blokować rejestracje nowych graczy od kilku ewentów zauważyłem ze nowe konta ( pewnie multi ) powstają jak grzyby po deszczu a po ewencie serwer umiera :D i cisza :P
to będzie ciekawy ewent pozdrawiam :)
"Dlatego zmniejszyliśmy liczbę walentynkowych kwiatów, które będą przynoszone z poszukiwań skarbów, szczególnie w przypadku dłuższych poszukiwań."
tak czytam cale te wypociny i wszystko sprowadza sie do jednego ... wszystkeigo w sklepie w evencie jest jeszcze wiecej a mozliwosci zdobywania kwiatow jeszcze mniejsze ... napiszcie poprostu jednym zdaniem "chcemy aby coraz wiecej wywalaliscie kasy na klejnoty bo i tak bez tego nic nie osiagniecie"
tp [p co wczesniej byli odkrywcy , zeby teraz z nich nie korzystac:P
Podbijam pytanie które jest ważne z punktu opracowania strategii na event Szanowna Penelopo proszę o odpowiedź
" mnie zastanawia czas produkcji kwiatów w farmach kwiatowych ---> https://prnt.sc/qs1b81
w zeszłym roku było 20minut , tym razem BB planuje nam zrobić psikusa i zwiększyć czas produkcji czy to tylko błąd na testowym ?? Może Penelopa by się wypowiedziała w tym temacie "
Skoro wydarzenie ma obfitować w trud wyzwań proponuję specjalny pakiet w trosce o zdrowie klikania w kupowaniu pakietów
1 Pakiet 500K kleju w promocyjnej cenie 4,999zł
1 Pakiet 100K kwiatów w cenie 500K kleju
oszczędzi to moim zdaniem nadwyrężenie ręki w pojedyńcze klikanie w pakiety :)) oraz będzie się można pochwalić w pierwszych minutach gry że wszystko z eventu się zdobyło i można tylko spijać śmietankę w postaci klikania w kalendarz eventowy ;))) PS w razie wprowadzenia pomysłu proszę o kontakt ;)
Czas produkcji w farmach kwiatowych zmienili na 35 minut, co i tak jest prawie 2x dluzej niz rok temu.
Nagrod w sklepie za 80k kwiatkow, a z tych farm uzbiera sie ze 30k....
Przecież nawet jak gracze poświecą 8-12Godz to nie wiem czy nadążą ze zdobywaniem dosypki do kwiatów a z drugiej strony ile z tych graczy co zostało ma tyle czasu na grę. Toporni na sugestie i wszystko wbrew nam dla naszego "dobra". Gra umiera skoro góra wie lepiej od graczy .
Ja na zwykły serwer dziś od godziny próbuję się wbić, jeszcze czas marnować na testowym....?
Żal czytać niektórych postów wcześniejszych....
Czy wchodząc do supermarketu kupujecie wszystko, czy tylko to na co Was stać?
Czy wszystko dostajecie za darmo w życiu? Czy nie sprawia Wam przyjemności i większej satysfakcji gdy coś zdobędziecie poprzez swój wysiłek?
Czy tak ma gra wyglądać, że w każdy event po pierwszym tygodniu trwania lub szybciej jest wszystko wykupione u kupca?
Jeżeli, aż tak się komuś nie podoba, że trochę trzeba się wysilić, żeby coś kupić, niech nie gra w eventach, które są wyzwaniem dla graczy. Może zgarniać nagrody za free w bożonarodzeniowy event.
Mi się zdecydowanie podoba event, który wymaga czegoś od nas. Nie muszę wszystkiego wykupować, nie jest to cel gry żeby posiadać wszystko. Nie wydam nawet w najtrudniejszym evencie kasy na klejnoty, bo zwyczajnie nie miałabym satysfakcji z gry, w której nie zdobywam a kupuję.
Może i Wy podejdźcie do tego jak do wyzwania, ile włożysz swojej pracy tyle wyjmiesz i będziesz z siebie dumny, że aż tyle się udało. Dla mnie te eventy trudniejsze są dużo bardziej atrakcyjne, Wy to nazywacie dojeniem kasy...nikt nie każe Wam nic kupować to Wasz wybór, czy gracie za kasę czy nie, więc po co takie oskarżenia?
Zastanówcie się po co gracie...ja gram dla satysfakcji, że osiągnęłam coś swoimi siłami :)
ciekawi mnie ile osiagniesz wlasnymi silami, biorac pod uwage, ze BB bez zadnego wyraznego powodu w stosunku do poprzedniego eventu :
- zmniejszylo produkcje kwiatkow dwukrotnie
- zmniejszylo wyniki poszukiwania dwukrotnie
- zwiekszylo ilosc rzeczy do kupienia (patrzac cenowo pewnie czterokrotnie albo jeszcze wiecej)
i jeszcze jakby tego bylo malo istniejacym itemom podwyzszylo ceny.
Problem z tym eventem nie jest taki ze ktos wykupi wszystko albo tego nie zrobi tylko taki, ze BB calkowicie ostentacyjnie chce Was zmusic do kupienia w evencie klejnotow zeby zdobyc cokolwiek, bo drastycznie ogranicza mozliwosc zdobycia odpowiedniej ilosci waluty z samej gry. Wiec tu nie chodzi o wysilek tylko o to, ze nawet wysilek za wiele nie da.
Ehh, to tak jak premier mówi że podniesie podatki w trosce o obywateli - zeby było sprawiedliwej.
A tak abstrahujac, to zacząłem grać w tę grę od samego poczatku jej istnienia. Potem miałem jakieś 4-5 lat przerwy i wrocilem jesienią 2018. Od tamtego czasu zrobilem kolejne 18 leveli, odkryłem nowe wyspy, nowe przygody i wpakowalem w to troche kasy. Mimo ze totalnie nie mam czasu na granie, to jednak od tego poltora roku zyje tak naprawde od eventu do eventu. Przed walentynkowym już zaczalem sie przygotowywac, aby zebrac odpowiednie zapasy na czas.
Teraz własnie zrobiło mi się smutno i odechciało mi sie grać. Mój plan przestał być realny do zrealizowania, a cała motywacja poszła się ****. Gratuluje pomysłowości, jeżeli taka jest przyszłość tej gry, to będe kolejnym graczem który odpuszcza.
EDIT:
A wystarczyło zmniejszyć czasy na kwietnikach, podnieść reszcie ceny o 500-1000 kwiatków i efekt był by taki sam. Od kiedy zabieranie czegokolwiek jest dobrym rozwiązaniem czy motywatorem do czegokolwiek? Bierzecie przykład z naszego rządu?
Akurat to co ja zauwazylem to jest cos zupelnie innego - cala gra powstaje przy wylaczonych mozgach ludzi za nia odpowiedzialnych, a jak juz ponosza druzgocaca porazke (na miare tego, ze w tej grze mozna wyciagnac itemy o wartosci sumarycznej setek € za darmo) to probuja desperacko ratowac sytuacje niezaleznie od tego jak durnie to wyglada.
Sprzedac cos tez trzeba umiec, i jakos rynek gier komputerowych stale rosnie, ale pewnie dlatego, ze niektorzy producenci sa w stanie zarobic oferujac sensowny produkt zamiast wykonywania groteskowego skoku na kase ...
ogólnie gra powinna zachęcać a nie z eventu na event coraz bardziej zniechęcać do grania
Chciałbym zauważyć, że w porównaniu od zeszłego mamy więcej odkrywców i premię od znajomego, bo ona pojawiła się chyba dopiero w okolicach Wielkanocy. Teoretycznie jest więcej do wydania, ale ...,. No własnie ale. Paczka generał - Anslem. Na dzień dzisiejszy to nawet jeden jest za dużo. Ja w każdym bądź razie nie zawsze go zabieram. "Fajne" 3 drzewa farma kwiatków zamiast 1 mamy 11. Tylko, że czas trwania premii to tylko 4 godziny raz na 2 dni (po kupnie 3 i podniesieniu kwiatkami).Nie wiem jak to można wpleść w łańcuch, aby miało to długotrwały sens. Cukiernik - nawet 3 sztuki koszt koszmarny- też podniesienie kwiatkami - premie takie sobie (oprócz może strzałek, ale to łączny koszt 8300 kwiatków), a czas produkcji jeszcze lepszy. Nowy kwatermistrz, geolog tego każdy ma chyba pod dostatkiem. Uroczy ogród mam, ale do czego on służy nie odkryłem. Stacja pogody i obserwatorium tez leżą odłogiem. Lista, więc u mnie bardzo się skróciła i kwiatków wystarczy. Kupuję odkrywców i stanicę , może jednego cukiernika pod warunkiem, że będzie mnie stac na maksymalne ulepszenie. A jeśli nie będzie bonusów do doświadczenia to doładowania najprościej będzie zdobyć wirem lub skarbem na jeziorze.
czytać że coś się utrudnia bo ''koncepcja'' tego eventu jest inna, więc farmy działają wolniej, odkrywcy przynoszą mniej (w opcji dla zwykłych ludzi wysyłających ich raz dziennie a nie nolajfów siedzących pół dnia) i jeszcze rozkminiać czy coś się da kupić czy nie to jakby po napluciu na głowę udawać że deszcz pada
oni na etapie obumierania gry ględzą coś o wykazywaniu zespołowego zaangażowania (który ma ułatwić zbieranie kwiatów i zakupy? LOL) jak nie ma do kogo buzi otworzyć całymi godzinami poza handlem, nieźle ich wywaliło w kosmos i w stanie nieważkości-bezmyślności zapomnieli o grawitacji i prawie ciążenia
do tego z tyłka wzięte pomysły na paczki z niepotrzebnymi generałami, odkrywcami i śmieciami zapychającymi gwiazdę-czemu chcecie by tak ŹLE zapamiętać lata zabawy przy setach, watro było tak się ze...zdekatyzować dla kasy? eeeech :mad:
Zabieranie nagród odkrywcom, to strzał w pysk dla graczy którzy są od lat.
Kupcie dużo jutro i tak to będzie warte miskę ryżu. Pozdrawiam.
Prosiłabym o wyrażanie swoich opinii w sposób kulturalny i nie naruszający zasad. Post z wulgaryzmami i odniesienia do niego zostały usunięte.
czy masz dwoch czy 70 odkrywców, czy grasz rok czy od poczatku, wszystko to jest nie wazne, wazne sa pieniadze ktore wpadaja za klejki i pakieciki.
A slepa banda mozgowcow na gorze nie dostrzega ze graczy ubywa bo gra momentami staje sie nudna z braku nowych atrakcji a nie tylko eventow ktore sa coraz mniej atrakcyjne.Wszystko podrozyli i wydluzyli czyli olali nowych graczy a postawili na kase.
Właśnie się zastanawiam czy nie podać ich do Sądu w Brukseli bo to ostatnio takie modne. Niech najpierw przeczytają swój regulamin.
a co sadzicie o tych nowych budynkach - bo jakaś cisza o nich do tej pory - chodzi mi o cukiernika i o czekoladę co "Skraca czas produkcji w Magazynie Prowiantu o 10x przez 4 godziny" i o drzewko miłości co daje premie +1000% ??????? (dane z wiki) Czy na testowym tez tak było?
Było.
A odnosnie samych budynkow nic nie sądze, bo w prowiancie prawie nic nie produkuje, a jak produkuje to uzywam buffow x4 z uptime rownym 100% a nie 10%, a premie 1000% mnie nie obchodza, bo nawet na tych 200% mam nadprodukcje wszystkich surowcow jakich moge potrzebowac.
Do kogos najwyrazniej dalej nie dociera, ze powyzej pewnego poziomu podwyzszanie cyferek w tej grze nic nie daje.
"było" gdzie?
Poza tym ze czas produkcji skracać o 10 RAZY (słownie) a nie o 10%.
było =
tak, na testowym tez tak bylo.Cytat:
Czy na testowym tez tak było?
Co do drugiej czesci nie napisalem, ze bonus wynosi 10% tylko ze uptime wynosi 10%. Nie pamietam dokladnie jak duzy jest cooldown na tym konkretnym buffie, ale jesli bazowo tydzien (a pamietam ze ktorys z tych nowych mial wlasnie 6-7 dni CD) to przy jednym budynku masz buff w wysokosci 10x aktywny przez 1/40 czasu gry, czyli prawie nic, a na pewno duzo mniej niz to co sie da zrobic z wykorzystaniem juz istniejacych buffow.
4 godziny 10x nawet doraźnie przed sezamkiem mocno skróci kolejkę ale co ja sie tam znam. "koszt produkcji" 18 godzin a drugi 60 odnowienie - chyba ? przy 1 budynku. A to gdzie bylo szukałem po całym forum dyskusji na temat ww. budynków i nie znalazlem sta moje pytanie nie o testowy a o forum.
Sprawdzałem na testowym i jak dla mnie drzewo nie ma żadnego zastosowania z uwagi na czas trwania 4 godziny i czas odnowy 1d 16 h jak się je wszystkie kupi. Super to wygląda jak się włączy np na kwiatki i z 1 robi się 11, ale co przez pozostałe ponad 24 godziny, łatać dwoma przekąskami plus przerwanie premii, a po 2 razach wyjdzie, że premię trzeba dać w nocy. Trzeba jeszcze te drzewko odpowiednio umieścić. Koszt podniesienia budynku 1000 plus 2000 kwiatków. Trzy drzewa zmieniają czas premii na 6 godzin. Przy premii dla znajomego to 22 kwiatki co 35 minut. Cukiernik jak dla mnie tylko na strzałki, czyli rozbudowa na maxa. czyli duuuużo kwiatków. Koszt 3300 rozbudowa 2000 plus 3000. Czas trwania produkcji 12h. Jak wszystkie się kupi.
Wpadłem ponownie na testowy i zmienili czas produkcji kwiatów z 45 na 36min i dodali u kupca za kwiatki stanicę wywiadowców oraz olej, Zmniejszyli ilość dworu i dużego domku o 1.
Co do drzewa miłości to potrzeba dokupić 17(zapewne za klej) żeby mieć perma buff wrzucany co 6h.
Zapewne nie będzie drzew miłości za klej, bo na ogół to budynek eventowy, rynku też nie dali za klej, trzeba było rok czekać żeby kupić kolejne dwa.
Poza tym nie wydaje mi się żeby ktoś kupił tyle drzew za klej nawet gdyby je dodali do kupca, żeby wrzucać buffa co 6h. Rozsądnie to bufka można wrzucać 2x dziennie na 11-12h, eventualnie 1x na 23-24h, a nie co 6h, co 6h lub mniej to idiotyzm jeżeli się pracuje lub chodzi do szkoły, a takich graczy jest najwięcej.
Kiedy będą podane oficjalne informacje ??
Zbija 2 obozy przywódców w skarbie mądrości. A to już duży plus.