Witam,
Kolega z gildii sygnalizuje, że od wczoraj jest błąd logowania przez portal nk.pl - czy to jakaś awaria, czy może u niego coś jest nie halo?
Wersja do druku
Witam,
Kolega z gildii sygnalizuje, że od wczoraj jest błąd logowania przez portal nk.pl - czy to jakaś awaria, czy może u niego coś jest nie halo?
u sąsiada ten sam problem jest z logowaniem sie przez nk
Witam serdecznie!
Istnieje możliwość zmiany sposobu logowania - prześlij proszę zgłoszenie w tej sprawie do naszej pomocy technicznej. Formularz kontaktowy znajdziesz na stronie: https://www.thesettlersonline.pl/pl/pomoc-i-wsparcie
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
I znowu ja - kolega wysłał już dwa razy prośbę z tego formularza o zmianę sposobu logowania, ale do tej pory nie otrzymał nawet potwierdzenia, że ta prośba wpłynęła... Jest jakiś inny sposób kontaktu?
BB nie pracuje w weekendy, więc musisz cierpliwie poczekać, po niedzieli, ktoś zapewne się odezwie.
Aktualnie nie ma możliwości przeniesienia logowania, czy jak to oni zwą - migracji, bo to też się zepsuło. Jutro event, a wszyscy, którzy logują się przez NK zostali pozbawieni możliwości uczestnictwa. Co gorsza niektórzy nawet nie będą mieli możliwości poinformowania swoich gildii o problemie, jeśli nie mają kontaktu do kogoś poza grą. Szkoda.
Oczywiście. Skontaktuj się z Supportem mailowo, pod adresem:
account.support@thesettlersonline.pl
Najlepiej z maila powiązanego z nk.pl
Pozdrawiam
MOD_Victoria
I podobno dalej nic, nie pomógł bezpośredni email do supportu.
niestety mało z tym robią, co za problem przebaksować nowe hasła na Uplay, event sie zaczyna ciekawe kto mi zwróci zakupy ze sklepu, także kiszka wielka, jeszcze troche i odwyk zadziala na tą gre, drugie konto założyłem, ale nie myślcie sobie, że bede na nim plusował, nie zamierzam budowac wyspy od nowa :p
No ja niestety też utknęłam. Odgrzebałam jakieś stare konto sprzed lat (przypadkiem odkryłam jak się tam logowałam). Ale nie uśmiecha mi się budować wszystkiego od nowa, to stare konto jest raczej biedne. Teraz będzie event, szykowałam się na niego, ale z powodu błędów nie skorzystam z niczego. Mnie odpisali, że system migracji na Uplay też nie działa. Mają brzydką przypadłość psuć jedno podczas naprawy drugiego. Szkoda.
Czy wiadomo już kiedy będzie działać logowanie przez nk.?
BB czy wam nie wstyd, macie w dupie graczy. Wszystko chrzanicie ! DOSŁOWNIE WSZYSTKO !! Może ktoś tam na górze w końcu by wziął tą całą paczkę popaprańców i doprowadził do porządku. Z Waszej winy ludzie nie mogą grać i tylko i wyłącznie z Waszej. Skoro godzicie się na współpracę z innymi portalami to ma to funkcjonować jak należy. Zabieracie ludziom pieniądze i tak to wygląda. Ludzie kupe kasy wrzucili w grę a Wy macie to w dupie i taka prawda. Meile do supportu nic nie dają i nie ściemniajcie ciągle, tylko weźcie się do roboty.
Elo tez mam problem z połączeniem ładuje gre a na koniec wyskakuje połączenie zostało przerwane Prosimy o cierpliwość i po zabawie hehe Pozdrawiam ludzi którzy tkwią w tej grze (*_*)
nie mogę się zalogować przez chrome i firefoxa
Witam serdecznie!
Niestety nie mam żadnych nowych wieści do przekazania. Sprawa została zgłoszona programistom gry i ma status będącej w trakcie rozpatrywania. Ufam, że kiedy prace się zakończą, będzie można bez problemu się logować. Nie mam natomiast wiedzy na temat tego, kiedy się to stanie, gdyż nie otrzymałam takiej informacji od naszych specjalistów.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Trzeba im na bieżąco przypominać o rekompensacie, ciężko tutaj mówić o straconej produkcji... księgi, manuskrypty, tomy, opowiesci przygodowe czy tokeny :confused: przez miesiac to by było tego całkiem sporo
Ale w pierwszej kolejności 2x młodszy gemini i 3x zauroczony odkrywca, paczka przerazliwego wzmocnienia, 3x latarnia widmo, straszne dwory i inne budynki?
Nawet sobie nie wyobrażam zebym tego nie miał na koncie z 71 lvl :mad:
Tutaj się zgadzam ODDAJCIE CHOCISZA bo nie ma z kim grać w tą grę i to raz raz. Chyba że chcecie się gniewać.
Dalej nic sie nie dzieje z tym logowaniem przez nk,znajomy od prawie dwoch miesiecy nie moze gra.
BB proszę o informację co w tej sprawie się dzieje
Ja też mam problem od pazdziernika z logowaniem przez nk. Suport zbywa mnie standardowym tekstem.
Nawet probowałem migracji konta ale jest jeszcze gorzej teraz nie mozna wogule wejsc na Pl strone smiech na sali
Berlmondo82 mój znajomy ma to samo,on odniosł wrażenie że na pomocy technicznej są płaceni w akordzie za każde nowe zgłoszenie,czym więcej zgłoszeń tym więcej pieniędzy na wypłatę.Święta się zbliżają więc trzeba trochę więcej zarobić a gracze to tylko numerki.
Kolejny event przed nami, a sprawa logowania przez NK nadal nie załatwiona? Odechciało mi się tej gry. Rozumiem, że trzeba czekać, ale ile miesięcy?
Jedna i ta sama odpowiedź: znany problem, został "już" zgłoszony naszym programistom, rozwiązania możliwie jak najszybciej...
No i do tego "Musimy jednak prosić o cierpliwość" - buahahaha ;-)
Zalogować się nie można, zmigrować konto z nk tez nie i że tak powiem doopa zbita
Witam serdecznie!
Przypominam, że ujawnianie na forum korespondencji z Supportem jest niezgodne z regulaminem.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Witaj!
Niestety nie mam niczego nowego do przekazania. Sprawa została zgłoszona programistom gry i ma status będącej w trakcie rozpatrywania. Ufam, że kiedy prace się zakończą, będzie można bez problemu się logować. Nie mam natomiast wiedzy na temat tego, kiedy się to stanie, gdyż nie otrzymałam takiej informacji od naszych specjalistów.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
https://forum.thesettlersonline.pl/t...dy-Og%C3%B3lne
W którym regulaminie to pisze? Szkoda mi że tak bb podchodzi do sytuacji, szybciej już dawno zrobili by kopie kont, nawet z levelem, jakoś na testowym to działa
Ważniejsze jest ujawnianie treści korespondencji z supportem (którą to, nota bene, wszyscy dostajemy identyczną) niż załatwienie banalnej sprawy logowania? Czy my w ogóle będziemy mogli wrócić do tych starych kont? Czy wiadomo chociaż skąd wynika ten problem? A może Ci mityczni programiści (w ilości zapewne sztuk 2) zajmują się kolejnym eventem bo przecież walentynki już wkrótce! A problem dotyczy zapewne wyłącznie użytkowników z Polski więc kto by się tam przejmował.
A co do regulaminu - jest tam tylko zapis o cytowaniu korespondencji z obsługą gry i moderatorami. Nikt tu niczego nie cytował, a czy support to to samo co obsługa gry? Nie wiem, ale słowniczka nie widzę, więc uznaję, że nie.
....przeciez oni pisza i tak mniej wiecej to samo w kazdej odpowiedzi... wyczysc ciastka, cache, zmien przegladarke, komputer, pracujemy nad tym, poczekaj 15 min, a jak nie odpowiesz w ciagu 48 godzin to zamkniemy zgloszenie.
Czy na innych wersjach jezykowych tez taki zakaz obowiazuje?
Może ktoś w końcu określi, kiedy się będzie można zalogować.Mija trzeci miesiąc i dalej nic,ja napisałem do supportu nk i oni o takim problemie nic nie wiedzą.Wiem jest to darmowa gra i macie prawo zablokować graczom,ale ja dałem do gry prawdziwe pieniądze i nie mogę zagrać.Moje nerwy w tym przypadku są na wykończeniu i zastanawiam się,nad wizytą u jakiegoś mecenasa,w końcu pieniądze zabrali.Penelopo czekam na odpowiedż.
zanim wydasz na mecenasa poczytaj regulamin ;D
Może ktoś w końcu się określi kiedy zostanie naprawiony problem z logowanie przez nk.Mija 3 miesiąc i dalej cisza,jedno i to samo odpisują,wiemy o problemie i pracujemy nad nim.Ciekawe co to za technicy naprawiają że im to tyle czasu zajmuje.Penelopo czekam na odpowiedż.
Po co fatygować kogokolwiek, ja Ci mogę odpowiedzieć:
Niestety nie mam niczego nowego do przekazania. Sprawa została zgłoszona programistom gry i ma status będącej w trakcie rozpatrywania. Ufam, że kiedy prace się zakończą, będzie można bez problemu się logować. Nie mam natomiast wiedzy na temat tego, kiedy się to stanie, gdyż nie otrzymałam takiej informacji od naszych specjalistów.
Pozdrawiam, Proszę. Dziękuję ;-)
Witam ponownie graczy którzy mogą się logować.Już 4 miesiąc nie można się zalogować przez nk,kiedy nasi ukochani technicy uporają się z tym problemem ?.Penelopo ile jeszcze mamy czekać ?.