:mad::mad::mad:
hej,
Nie mogę kupić tej paczki, od samego początku eventu, mam kłódkę i zero sztuk do kupienia :mad:
Wersja do druku
:mad::mad::mad:
hej,
Nie mogę kupić tej paczki, od samego początku eventu, mam kłódkę i zero sztuk do kupienia :mad:
U mnie to samo...
Tak jak wyżej koledzy.
warty jest cos ten przysmak ?:D
u mnie też zablokowane
Moze jest jakas blokada do xx levelu?....
Albo sumuje to razem z podobna paczka z wczesniej i dlatego blokuje?...
każda paczka jest trochę inna, nie powinno się sumować
Na angielskim forum pisza, ze problemem jest Staranny Eksplorator, jesli macie trzech, to nie kupicie paczki, poniewaz ogolny limit w grze jest max trzech, a w paczce jest czwarty....
to niech mi go wyjmą. ja chcę młyn!
zresztą przecież uczciwie ich kupiłam za klej, więc niech dopasują limit do realiów
Cos mi sie wydaje, ze zrobili z nas baranki testowe, pewnie sprawdzili, czy jak sie ustawi limit na jeden element, to czy blokuje cala paczke.
A to z tego powodu, ze pewnie dadza do kupienia za rybe paczke z budynkami i staranna odkrywczynia, tym, ktorzy maja dwie.
mimo relogu cały czas zablokowane
Dzień dobry!
Problem błędnego ograniczenia limitu u niektórych z Was jest znany i został przekazany do techników.
Poinformujemy Was, kiedy uzyskamy wiecej szczegółów.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, proszę o wykonanie zrzutu ekranu i przesłanie go do Supportu mailowo, pod adresem:
account.support@thesettlersonline.pl
Pozdrawiam
MOD_Victoria
Fajnie, ze ktos odpisal, przynajmniej tutaj.
Na zgloszenia do supportu nie odpisuje nikt
Tyle, ze MOD odsyla nas do tego samego supportu, ktory nie odpisuje
Zwalanie winy jednych na drugich, zaciemnianie, byle minal tydzien, tak to widze...
A rozwiazania problemu i konkretow nie widac...
:mad:
napisałam do supportu i otrzymałam odpowiedź jeszcze wczoraj. dopisali mnie do listy(?)
co to znaczy dopisali do listy? będą u każdego z osoba poprawiać?
jak mam być szczery przez ostanie kilka lat żaden z problemów nie został przez support rozwiązany, więc pisanie uważam za bezcelowe.
a problem nadal występuje
Jakieś postępy? ktoś coś wie?
sezon się kończy anic nie wiadomo i nic się nie dzieje
Olali temat, w wekendy przeciez nie pracuja
nie odblokują do końca eventu
Witajcie!
Dopisali Cię do listy graczy dotkniętych problemem.
Wiem jak wyglądają odpowiedzi Supportu, bo jestem nie tylko moderatorem, ale też graczem tak jak Wy, i też się z nimi kontaktuję. Nawet jeżeli odpowiedzi nie są takie, jakich byście oczekiwali, pisanie do Supportu zawsze ma sens. Przesyłane przez Was informacje pomagają w zlokalizowaniu błędu i opracowywaniu poprawek. Każdy chce działającej gry, czasem trzeba pomóc wszystkim poprzez przesłanie maila z wymaganymi informacjami do Supportu, stamtąd idzie to dalej, do odpowiedniego działu.
Zapewne czytaliście AmA, i wiecie, że każdy błąd jaki wystąpi w grze ma określany priorytet.
Kolejność naprawy zależy od ich wpływu na grę, graczy i gospodarkę. Niektóre błędy nie są łatwe do naprawienia i zajmuje to sporo czasu.
Zapewniam, że ten który Was dotyczy, wraz z kilkoma innymi, ma przypisany najwyższy priorytet. W tej chwili niestety nie mogę powiedzieć na ten temat nic więcej.
Poinformujemy Was jak tylko będzie to możliwe.
UPDATE: Będzie ponownie dostępny podczas Halloween
Ten bardzo wyjątkowy pakiet został ponownie dodany dla wszystkich graczy, którzy nie mogli go zdobyć podczas Sezonu Wypraw
Nazwa: Pyszny przysmak (nie można handlować, nie można podarować)
Typ: Pakiet
Koszt: 7.999 Klejnotów - całkowity limit - jeden na gracza.
Opis: Och, ten smakowity kąsek nie może umknąć Waszej uwadze. Sprawdźcie składniki tej ograniczonej czasowo uczty.
Dziękuję za zrozumienie i cierpliwość
MOD_Victoria
dziwne rozwiazanie, teraz np komus moglsie trafić 2 razy :D
a ja mam jeszcze lepiej kupiłem klejnoty skasowało a nagrody w menu gwiazdy nie ma, jak zawsze my płacimy a potem mamy się wyklucac
Przedmioty wchodzące w sklad "Pysznego przysmaku" pojawiają się w Menu Gwiazdy osobno, nie w formie pudełka, które trzeba otworzyć kliknięciem. Jeżeli rzeczywiście nie masz zakupionych przedmiotów w swoim Menu Gwiazdy, skontaktuj się z Supportem w celu wyjaśnienia sprawy.
Możesz to zrobić za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie głownej gry, lub mailowo, pod adresem:
account.support@thesettlersonline.pl
Nie trafi się 2 razy.
Całkowity limit - jeden na gracza. Oznacza to, że jeżeli ktoś kupił pakiet w trakcie "Sezonu Wypraw", teraz ma w sklepie kłódkę i nie może kupić go ponownie.
27.01.2020: #EDIT:
Temat nieaktualny - zamykam i przenoszę do archiwum.
Pozdrawiam
MOD_Victoria