Nowy Budynek - 'Przygodex'
Witajcie.
Kiedyś poruszałam już ten temat w jakimś wątku.
Co myślicie nad utworzeniem budynku 'Przygodex' (oczywiście jest to nazwa robocza). Zapytacie pewnie: "a co on miałby robić?".
Ano.. Zauważcie, że w gwieździe macie sporo przygód, których na 99% nie będziecie już robili. A nawet jeśli, to będzie to 1 przygoda (a macie ich przykładowo 30). Przykładami takich przygód są: Zakazane Eksperymenty, Zdrajcy, ostatnio mniejszą popularnością jest też Wiktor.
Proponuję stworzyć budynek to przerabiania przygód.
Przykładowo:
20x Zakazane Eksperymenty można przerobić na 1x Zdrajcy,
30x Zdrajcy można przerobić na 1x Wyspa Piratów,
25x Wyspa Piratów można przerobić na 1x Wikingów,
itd.
Oczywiście są to przykłady z głowy. Ktoś mógłby siąść i rozważnie stworzyć owe zamiany.
Co o tym sądzicie?
Przerabianie niechcianych przygód w ulepszonym magazynie prowiantu
Pomysł na wprowadzenie możliwości przerabiania tych mniej popularnych przygód jak zdrajcy, zakazane eksperymenty czy inne na fragmenty map lub inne dobra. Sprzedaż tych przygód na handlu jest dość uciążliwa, bo popyt jest marny. W sklepie koszt tych przygód, to od 100 do 300 fragmentów map. Dlaczego nie przerabiać ich w ulepszonym magazynie prowiantu powiedzmy za 25% wartości sklepowej.
Tawerna pozwala przeinaczać przygody
Cześć.
Wpadłem na pomysł aby można było w tawernie zmieniać przygody na inne. Jak by to miało wyglądać.
1. Np. 3 Razy na 24h możemy zmienić sobie przygodę na inną losową o tym samym poziomie trudności.
2. Koszt takie zamiany wynosiłby odpowiednią liczbę monet gildii + fragmenty mapki.
3. Każda kolejna zamiana byłaby droższa np. 50% ceny podstawowej tj.
- pierwsza zamiana - 10 monet gildii + 100 fragmentów mapek + przygoda.
- druga zamiana - 15 monet gildii + 150 fragmentów mapek + przygoda.
- trzecia zamiana - 20 monet gildii + 200 fragmentów mapek + przygoda.
4. Kolejnych zmian można by dokonywać po przeładowaniu tak jak to wygląda z zadaniami gildii.
5. W końcu tawerna zyskałaby jakiś sens, bo po wykupieniu wszystkich roboli z niej zazwyczaj jest burzona.
6. Większe zastosowanie fragmentów map.
7. Wyeliminowałoby to problem trzymania setek przygód, których nikt nie robi i zaśmiecają tylko gwiazdę.
Wszelkie uwagi mile widziane.
Opcja zależna od poziomu na jakim możemy zrobić przygodę. Ten sposób nie ogranicza ile razy na dobę byśmy tasowali. Niech się bogaccy wyprztykają z monet ;)
Dla przygód od
26 - 10 monet gildii + 10 skrawków map
36 - 15 monet gildii + 25 skrawków map
42 - 30 monet gildii + 50 skrawków map
51 - 40 monet gildii + 100 skrawków map
56 - 50 monet gildii + 100 skrawków map
Każda kolejna zamiana zwiększałaby koszt od wartości bazowej o:
26 - +10% monet + 50% skrawków map (1 moneta i 5 map)
36 - +10% monet + 60% skrawków map (2 monety i 15 map)
42 - +10% monet + 70% skrawków map (3 monety + 35 map)
51 - +10% monet + 70% skrawków map (4 monety + 70 map)
56 - +10% monet + 80% skrawków map (5 monet + 80 map)