Gdzie można przeczytać, co dokładnie ten budynek będzie robił.
Opis ze sklepiku jest mocno enigmatyczny
Wersja do druku
Gdzie można przeczytać, co dokładnie ten budynek będzie robił.
Opis ze sklepiku jest mocno enigmatyczny
Z tego co wiem, to nigdzie nie ma info.
Dopiero po postawieniu na wyspie można poczytać jego funkcje.
Wejdź na testowy i pobaw się tam.
Z tego co ja wiem, to on ma premie strefowe do przyrostu populacji, działa jak jarmark BN i premiuje się nim budynki do populacji.
10 budynków - 100% do przyrostu
20 budynków - zadanie w księdze zadań
25 budynków - 200% do przyrostu
zasięg pola 9x9
jedna premia nigdy nie pokrywa 25 budynków, max jego możliwości to tylko 24szt
Tyle info ode mnie, jest to pisane z pamięci i po testach na testowym, czy coś zmienili u nas na żywych serwerach nie wiem.
Pozdrawiam,
Bestia.
https://forum.thesettlersonline.pl/t...entynkowe-2019
Uroczy ogród
Uroczy Ogród jest budynkiem publicznym o bardzo podobnej funkcji do Jarmarku Bożonarodzeniowego, który wydaliśmy w zeszłorocznym Wydarzeniu Bożonarodzeniowym. Uroczy Ogród uruchamia premie, na podstawie których włączane są efekty strefowe i dodatkowa zawartość. Dzięki niemu uruchomimy następujące premie:
Nazwa Premii Opis Koszt Regeneracja Ikona
Premia Uroczego Ogrodu Efekt: nakłada premię serduszkową, od której zależy spełnienie warunków.
Cel: Dom
Czas trwania: 12 godzin 500 Wody
500 Chleba 21 godzin
N/A
Pierwsza warunkowa premia uruchomi się, gdy jednocześnie nałożysz premię na przynajmniej piętnaście (15) Domów:
Nazwa premii Opis Warunek Regeneracja Ikona
Medaliony w kształcie serca - poziom 1
Efekt: +200% wzrost populacji
Cel: Dom Władyki, Szkółka wiejska, Uniwersytet
15 aktywnych Premii Uroczego Ogrodu Nie dotyczy
N/A
Gdy wybudujesz pierwszy Uroczy Ogród, możesz zauważyć zadanie, które poprosi Cię o użycie dwudziestu (20) premii na Domach i odczekanie 1 godziny! Po upływie godziny, gdy warunek zostanie spełniony, otrzymasz losowe zadanie z Uroczego Ogrodu. Te zadania będą wymagały od Ciebie różnych czynności np.: ukończ przygodę, znajdź złoże, przejdź do poszukiwań skarbów itp. jako nagrodę otrzymasz odpowiednią premię. Po wykonaniu zadania nie otrzymasz go ponownie, dopóki nie wykonasz ponownie wymaganego zadania (Użycie premii na Domach), A gdy minie kolejna godzina po zakończeniu, otrzymasz kolejną misję!
Zwróć uwagę, że jeśli zburzysz Urocz ogród podczas jednego z tych zadań, będziesz w stanie je ukończyć, ale nie dostaniesz kolejnego zadania, dopóki nie zostanie ponownie umieszczony.
Ostateczna premia warunkowa do odblokowania zostanie dodana, gdy jednocześnie nałożona zostanie premia na co najmniej dwudziestu pięciu (25) Domach:
Nazwa Premii Opis Warunek Regeneracja Ikona
Medaliony w kształcie serca - poziom 2 Efekt: +300% do przyrostu ludności
Cel: Dom Władyki, Szkółka Wiejska, Uniwersytet
25 Aktywnych premii Uroczy Ogród Nie dotyczy
N/A
Aby uzyskać więcej informacji na temat zasięgu premii obszarowej z Uroczego Ogrodu, sprawdź ten zrzut ekranu pokazujący które pola odnoszące się do każdego budynku populacji, i to w jakim obszarze muszą się znajdować, aby kwalifikować się do premii.
Nazwa: Uroczy Ogród (Limit: 2)
Rodzaj: Budynek 2x2 (Nie można podarować, można handlować)
Opis: Budynek publiczny uruchamiający premie, na podstawie których włączane są efekty strefowe i dodatkowa zawartość.
Cena: 1,990 Kwiatów
Dzieki
24.02
Pooglądałem na testowym.
Wg mnie zupełne nie ciekawy budynek
Z postawieniem ogrodu uruchamia się zadanie, w którym trzeba mieć aktywnych 20 premii uroczego ogrodu na budynkach. Jednym ogrodem nie udało mi się rzucić premii na 20 budynków, więc dokupiłem drugi. Obydwa stoją na wyspie i razem obejmują zasięgiem 21 budynków. Uruchomiłem jeden z ogrodów i rzucił premie, ale ten drugi nie daje się uruchomić (mogę zrobić regenerację za klejnoty, tak jak w tym pierwszym) i nie rzucił premii. Wygląda, że obydwa uruchamiają się równolegle, ale premie rzuca tylko jeden. Ktoś wie, jak to działa?
Działa jak wszystkie budynki tego pokroju; boisko, jarmark, stanica itp. Kolejne sztuki tylko zmniejszają cooldown. Premia nie jest przypisana do konkretnego budynku tylko globalna. Uruchomienie w jednym powoduje odliczanie w każdym.
No właśnie premia jest przypisana do konkretnego budynku - do budynków, które są objęte zasięgiem ogrodu i to widać (świecą), przy drugim ogrodzie nie świecą. Stąd nie wiem jak zaświecić 20 budynków jednocześnie jednym ogrodem.
próbowałem z tym ogrodem i lipa...dałem rade 17 budynków objąć i więcej sie nie dało..komuś udało sie objąć 20????
Premia trwa 12 godzin, ale mając dwa ogrody można ją rzucić za 10,5 godziny, zatem mamy niecałe pół godziny na rzucenie premii, po czym musimy odczekać godzinę i zaliczyć zadanie
Tylko jaki jest sens ponownie organizować wyspe? Te zadania z ogrodu też jakichś bonusów oszałamiających nie dają. Gdyby przy tych podświetlonych 20 budynkach była premia do rekrutacji, wtedy widziałbym sens, a tak to coś bez czego można się obejść i nikt tego nawet nie zauważy.
Mi się udało w s1 przed domem władyki ustawić 23
W S1 dla rynku bożonarodzeniowego można postawić 29 budynków a w S9 nawet 30 (ale w tym przypadku trzeba wyburzyć większość skał).
Nie ma sensu upychać budynkow na siłe, bo wiecej niz 24 nie da rady, a drugi poziom premki startuje od 25.
Łatwiej 2 x 15, mamy okienko 1,5h roznicy miedzy dzialaniem premii a cooldown na odpalenie drugiego ogrodu, zeby zyskac 20 na zadanie i 25 na drugi poziom premii. Klikamy na przemian dwa ogrody i mamy premke 24h/24h.
Miejsc jest sporo, np
https://zapodaj.net/images/69dad9852ab1f.png
https://zapodaj.net/images/db850ca26307d.png
https://zapodaj.net/images/e35f67cfcf3db.png
https://zapodaj.net/images/47ac07bab5402.png
W s2 30 budynków wchodzi i nic nie trzeba burzyć, tylko rynek o jedno pole niżej w prawo z tego screen`a.
Chyba przy choince tyle weszło, ogród ma mniejszy zasięg.
Tylko po co to wszystko?
heh no własnie dla słabiutkiej taniej premii do przyrostu ludności....
no cóż, niektórzy lubią tandetne i bezsensowne "urozmaicenia" i przewrócą do góry nogami całą wyspę, żeby mieć badziewną premię do przyrostu ludności "bo jest" i trzeba ją mieć choćby nie wiem jak pozbawiona sensu była. Sądzę, że ci co mądrzejsi mają po prostu kilkaset tysięcy ludków na "nagłe" potrzeby w gwieździe z chleba, który tylko na to jest użyteczny :)
nie rozumiem skąd im się wzięła premia 25 budynków :) heh:)
żeby był przymus kupienia co najmniej 2szt. jeśli ktoś chce to osiągnąć.
Przy dwóch ogrodach wiele nie zyskamy, bo premia z przyrostem populacji (Medaliony w kształcie serca) aktywna jest tylko przez czas aktywności tzw. "Premii uroczego ogrodu" na 15 lub 25 domkach. Ta druga premia jest aktywna przez 12 h, mając dwa ogródki możemy ją rzucić ponownie po 10,5 h, zatem odpalając drugi natychmmiast po tym czasie premie z obu równocześnie będą działać tylko półtorej godziny, podczas gdy osadnicy w szkółkach regenerują się co 2 h i mogą się nie załapać nawet na jeden raz :p
Generalnie stawianie na poziom drugi medalionów ma sens tylko gdy mamy dwa ogrody rzucające premie na różne 15 budynków i jeszcze gdzieś na boku jeden lub dwa dodatkowe na zmniejszenie cooldowna. A może BB ma w planie wprowadzenie zupełnie nowych domków o wielkości jednej kratki :)
i ludzie świrują i przestawiaj pól wyspy by mięc 1,5h premie do 2 godz regeneracji szkółek ;DDDD widzę ze można się zrazić głupotą jak grypą ;D
1lvl działa ci cały czas o ile pokryte masz 15 budynków, w przypadku 2lvl gilgalad_pl dobrze prawi
chodzi o to, że powyższe układy w których miałoby wchodzić nawet 30 budynków są przedstawione dla rynku bożonarodzeniowego o powierzchni 11x11 pól, tymczasem ogród ma 9x9 i do jednego takiego kwadratu 25 budynków nie wciśniesz, trzeba je połączyć z dwóch mniejszych i aby zachować pełną ciągłość 2 lvl medalionów trzeba mieć aż 4 ogrody i dwa z nich aktywować na zmianę co 6 godzin
oczywiście regularne pilnowanie takiej częstotliwości jest nierealne, dlatego lepiej mieć dwa ogrody po 15 budynków i wtedy każda aktywacja jednego z nich da nam małą premię, a drugiego 6-12 godzin później premię dużą
Czy po zburzeniu ten budynek wraca do menu Gwiazdy ?
Bo nie znalazłem na ten temat info ?
Pozdro
Ja ustawiłem 20 i więcej nie chcę, 2 ogrody na wyspie dają mi cały czas premie.
https://i.postimg.cc/pXLYdvVJ/screenshot-521.png
s6 przy granicy z s8
Ja mam 22 w s1
Da się ustawić 25 budynków pod 1 ogrodem jeśli wykorzystamy 2 hołdy ogniska domowego.
U mnie wygląda to tak:
https://i.imgur.com/U06hqEj.jpg
generalnie dzięki sugestii powyżej Greogorypecka po latach udało mi sie rozwiązać problem 3go poziomu premii uroczego ogrodu - mam 6 hołdów dla ogniska domowego - można je postawić 3 za 2 budynki wiec jest poziom 3ci przy 19 budynkach i 6ciu hołdach a miejsce 23 budynków...
Kto w 2023 tak ustawia i premiuje budynki mieszkalne ? Na wyspie można ustawić 2-3 rynki po 30+ budynków, plus drzewo miłości 30+ budynków. Poza tym kto ma jeszcze na wyspie szkółki wiejskie ? bo na nich aktywuje się premia z ogrodu (ja swoje zburzyłem z 3-4 lata temu), a same zadania z ogrodu są po prostu słabe. Moim zdaniem lepiej postawić i premiować budynki produkcyjne niż osadników.
Kto w 2023 uzywa rynku którego premie działają tylko 12h?? logujesz sie do tej gry 2x na dobę zawsze??? lol. Używam tylko premii podzielnych przez 24. Jak potrzebuje cos extra mam drzewa miłości 14 szt. (jest róznica x10 a x3 rynek) Poza tym ja (jak i wiele moich znajomych) mamy duzo szkółek i nie zamierzam ich kasowac. Z premia z ogrodu, celebrytą i kilkoma filiżankami nawet kilka kilo populacji po jakiej dużej przygodzie odnawia sie samo. Zadań z ogrodu nawet nie czytam.