Jak dla mnie ewidentnie brak unikatowej nagrody w każdym evencie.
Proponuję to nadrobić.
W evencie wielkanocnym pojawił by się nowy budynek - Kolos Historii.
Wielkość zależna właśnie od historii
Na początek miałby pojemność odpowiadającą ilości eventów w których brało się udział.
Zasada naliczania prosta - za pierwszy event 1 ludzik plus 25 magazyn
za drugi - 1 ludzik plus 2 (w sumie trzech), 50+25 magazyn
za trzeci - 3 plus 3 (w sumie 6), 75+75 magazyn
za czwarty - 4 plus 6, 100+150 magazyn
i tak dalej, poniżej dokładna tabelka
Koszt budowy/trudność zdobycia zależna od poziomu budynku
W każdym evencie do zdobycia byłby certyfikat umożliwiający podniesienie poziomu budynku.
Budynek musiałby być ładny:) i oczywiście nie można by było nim handlować.
Ilość eventów Wielkość Ilość ludzików Pojemność magazynu
1 1x1 1 25
2 1x1 3 75
3 1x1 6 150
4 1x1 10 250
5 1x1 15 375
6 2x1 21 525
7 2x1 28 700
8 2x1 36 900
9 2x1 45 1125
10 2x1 55 1375
11 2x2 66 1650
12 2x2 78 1950
13 2x2 91 2275
14 2x2 105 2625
15 2x2 120 3000
16 2x2 136 3400
17 2x2 153 3825
18 2x2 171 4275
19 2x2 190 4750
20 2x2 210 5250
21 3x3 231 5775
22 3x3 253 6325
23 3x3 276 6900
24 3x3 300 7500
25 3x3 325 8125
26 3x3 351 8775
27 3x3 378 9450
28 3x3 406 10150
29 3x3 435 10875
30 3x3 465 11625
Dla początkujących graczy wygląda mało zachęcająco ale:
cyferki to tylko propozycja nad którą można się osobno pochylić, bardziej mi chodzi o konstruktywne wypowiedzi dotyczące samego pomysłu który z jednej strony urozmaiciłby paletę przedmiotów do zdobycia w eventach z drugiej premiował staż gry.