Witam..
Proponuje ruszyc cus z koloniami:D
Dodac surowce elitarne czyli drewno mahoniowe i ruda platyny, były by one dostepne tylko na bogatych koloniach..
Co Wy na to??
Wersja do druku
Witam..
Proponuje ruszyc cus z koloniami:D
Dodac surowce elitarne czyli drewno mahoniowe i ruda platyny, były by one dostepne tylko na bogatych koloniach..
Co Wy na to??
O, i jakiś wartościowy budynek do zdobycia tylko na koloniach też by się przydał czy cuś.
z alibab i tak bardo dużo rudy wpada, a mahoniu też nie wiadomo ile nie potrzeba. więc jeżeli chodzi o te surowce to jestem na nie, może coś innego.
Jedyna rzecz ktora jest obecnie sens robic z koloniami to polaczyc levele i podbic exp za jednostki tak z 15 razy.
Dodawanie kolejnych surowcow sensu nie ma, szczegolnie jesli sa to akurat dwa surowce ktorych nadwyzki pietrzą się najszybciej ze wszystkich.
O ile juz masz odpowiednie wojo i mozesz robic, alibaby.. ktos z nizszym lv mogłby juz sobie zapasy robic jak postawi np. tartak szybko przerobi na deski i podnosi lv budynkowCytat:
z alibab i tak bardo dużo rudy wpada, a mahoniu też nie wiadomo ile nie potrzeba. więc jeżeli chodzi o te surowce to jestem na nie, może coś innego.
Jesli nie masz levelu zeby robic elitarne jednostki to nie potrzebujesz rudy, jesli masz - to mozesz ja zdobyc w gdzies 10 krotnym nadmiarze w stosunku do zapotrzebowania.
Z mahoniem jest podobnie - poza upgradami (częsci) budynkow elitarnych jest praktycznie bezuzyteczny, a zeby Cie bylo stac na te upgrady i zebys w ogole mogl wybudowac te budynki i tak z reguly musisz miec level wystarczajacy do robienia alibab.
Nawiasem mowiac przy obecnym zbalansowaniu produkcji vs produkcja koszar to nawet te upgrady na ktore trzeba deski mahoniowe i tak z reguly sa zbyteczne.
jak tak dużo jest platyny i mahoniu czy nie warto zmiejszyć ich liczbe z przygód do 1k
A co da zmniejszenie teraz.
Analogiczna sytuacja jak z mistrzowską bronią, mimo że juz ponad rok nie ma jej w dropie to i tak jest dostępna łatwo i od ręki.
Balansować trzeba na etapie wdrażania, bo tak naprawdę w razie jakichkolwiek zmian po dupie dostają ci co dopiero odpowiednie lvl osiągną.
Witam!
Zapraszam do głosowania! :)
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Jak kolega z gildii sypną mi rudą platyny to ledwie 2/5 tego zmieściło się w magazynach. mahoniu też idzie dorwać w sporych ilościach, wystarczy 5 - 6 skunksów opchnąć i ma się całkiem przyzwoity zapas. Postanowiłem się wstrzymać z Ali Babkami do czasu jak wbiję 57 poziom i zrobię oblężników, koszary już dawno mam na 6 poziomie, inne budowle mają taki poziom by produkcja broni była dostosowana do przerobu koszar.
Z ekspedycji to chciałbym saletrę i więcej rudy tytanu oraz granitu.
dojdziesz do 60lvl to ci granit zbrzydnie :)
Surowce nie będą zachętą do grania w PvP.
1. Z ozdobnego zamku zrobić funkcjonalny - na przykład każdy poziom to siedziba ludków. I to konkretnie - docelowo na 15 poziomie 500.
2. Z ekspedycji wpadają ciekawe, unikatowe budynki (dostępne tylko w ekspedycjach), bez możliwości handlu.
Nie uatrakcyjni to gry ale zachęci część graczy do PvP.
Jedno zero zgubiles.
500 to jest jedna wspaniala rezydencja czyli 1 dzien sredniego wysilku srednio rozbudowanego gracza poswieconego na zbieranie fasol. Zupelnie nieadekwatne do czasu potrzebnego zeby wbic levele na koloniach. Do tego 500 nie zrekompensuje nawet miejsca zmarnowanego na kolonijne jednostki.
tu zgodzę się ze sparkzem 500 za 15lvl nie zachęci do rozpoczęcia pvp. mnie osobiście nawet +5k populacji, przypuszczalnie, nie zachęciłoby do robienia pvp.
5k na max levelu moze nie byloby super zachecajace, ale np +300 per level juz bardziej. Wtedy bylaby jakas wartosc dodana nawet jesliby kolonie robic tylko raz na jakis czas.
Alternatywnie moznaby do zamku dodac jakies story zwiazane np z militariami i przerobic go na cos podobnego do boiska do wojskowych premii strefowych (a z kazdym kolejnym levelem zmniejszac cooldown na premiach).
Nie będę tych 500 bronił jak niepodległości:)
Chodziło mi o nadanie sensu temu budynkowi przy jednoczesnym przez to zachęceniu do grania w PvP.
Można oprócz popa dodać stałą premię na prędkość w zbrojowni i akademii.
I przypominam - oprócz zamku dodatkowe, atrakcyjne nagrody z misji, same ulepszenie zamku to za mało, żeby zachęcić do PvP.
Na przykład "Podręcznik Rekrutacji":)
Mahonia i platyny mam od groma. Zaprawa raczej się nie pojawi.
Nie wiem, czy to nie byłby zbyt szalony pomysł, ale ja bym dodał ludzi do kolonii. W sensie, że kolonia "produkuje" nam osadników. Co wy o tym myślicie?
Witam ponownie!
Bardzo dziękuję za oddane głosy i zachęcam do dalszej dyskusji!
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
5k populacji z zamku? Chyba snicie.....
500 to rzeczywiscie tyle co wspaniala rezydka ale ja trzeba miec gdzie wepchnac a zamek nie zajmuje miejsca ;p
nie śnimy, każdy porządnie rozbudowany ma dużo większą populację niż 5k. więc te 5k byłoby dodatkiem przyjemnym.
Mam 5 szkółek 5-lvlowych, też z chleba korzystam, ale przy moim tempie robienia przygód nie starcza dość często i muszę czekać :P Osadników poza tym nie kupie u nikogo. A przy moim poziomie wolałbym produkcje osadników, niż czegokolwiek innego, co jest teraz na koloniach.
może warto zainwestować w nowe szkółki?
A stare na 6 poziom podnieść?
Zdecydowanie przydałyby się kolonie saletrowe. Co do platyny i mahoniu jest mi to obojętne. Niestety nie ma takiej opcji w głosowaniu, strzelę więc na tak ;)
na to raczej nie pójdą, masz kopalnie tytanu i saletry.
słabszym lepiej jest chyba zrobić ludzików z chleba niż klepać ekspedycje, żeby zyskać
no i po co to ? zacznij robic allibabki i tyle i tak surowcow jest az nadmiar
Dzień dobry,
w ciągu ostatnich miesięcy temat nie uzyskał wystarczającej ilości głosów, aby móc go przekazać dalej. W związku z powyższym zostaje zamknięty i przeniesiony do archiwum.
Pozdrawiam,
Mod Dobrawa