Wyspy indian/Bitwy morskie
Te bitwy morskie by nie tylko by się opierały na bitwy ale też dalekie podróże okretami nowe skarby mogli by odkrywcy przywożić na staku badawczym, lub geologi nowe surowce by też mogli przywożić generałowie kolonizować wyspy codziennie ataki piratów lub mieszkańców tych wysp. Bunty były by codzienościom dla graczy ale nie wojny domowe na wyspie macieżyńskiej. Na takich wyspach było by można uprawiać różne rośliny które nie dałoby na wyspie macieżyńskiej np. Bananowce, kawa, przyprawy, glina. A rudy były by też różne np. Diamentów itp.
Zastosowania tych przedniotów były by różne
przyprawy były by do premi
Banany też do premi
Kawą można by zastopić napitek na tej wyspie zkolonizowanej
Glina do wyrobu szkła
szkło do okien
a okna do nowych domów lub mozajek lub do nowych budynków
diamenty były by potrzebne dla ozboby wyspy miast lub jako waluta wymiany jenców lub okretów po przekranej bitwie morskiej z piratami za ludzi od 500 do 3000 a staku od 11000 do 50000 diamentów ale nie zawsze złożom takom oferte.
Żeby skolonizować wyspe trzeba póścić generała lub koloniste jak dotrze do wyspy (na statku) poinformuje nas odrazu i bedziemy mogli zobaczyć tą wyspe jeśli chcemy to musimy wybudować drewnionom przystań i za zaczyna się jakby przygoda o nowe ziemie. Ludzie z wyspy też bedą atakowali naszych generałów. A po zdobyciu wyspy zacznom nas atakować piraci co 2-5 dni co każdy atak to mocniejszy będzie.
Budyki nowe to były by
Plantacja lnu
Tkalnia lnu
Tkalnia żagli
Kowal
Stocznia Mała (mniejsze statki produkuje)
Stocznia Duża (wieksze okrety buduje)
Plantacja kawy
Palarnia kawy
Plantacja Bananów
Plantacja Przybraw
Plantacja Bawełny
Pszczelarz
Drwal hebanu
Leśnik Hebanu
Tatak Hebanu
Warsztat dzid
Łuczmistrz
gliniarz Bład Kaminiarz kwarcu
huta szkła błąd huta krwarcu
szklarz
Koszary
Stocznia Drewniana
Stocznia kamienna
Kopalnie diamentów
Lubiler
Chaty indian
Stajnia indiańska
Kopalnia rzeczkna złota
Huta złota
Menica
Koszary Indiańskie
Koszry Indiańskie
Apacz
HP 110 Atak 60 Celność 90%
Produkcja 10 Indian 50 kawa 10 dzida
łucznik Indiański
P. 10 Indian 50 kawa 10 Luk
HP 90 Atak 70 Celność 100%
Jeżdzieć indiański
HP 50 Atak 60 Celność 80% Atak pierwszy
P. 10 Indian 60 kawy 20 dzid 10 koni indiańskich