Zamieszczone przez
sparkz
Niewyspany chyba cos jestes ;)
Z tego samego powodu z ktorego masz arbitralnie ustawione w przygodach poziomy trudnosci - BB nie zna mechaniki wlasnej gry i nie bylo w stanie np nawet zgrubnie oszacowac, ze w takim byku nie trzeba bedzie wspolnymi silami 3 graczy czyscic calej mapy tylko wystarczy okreslic kierunek podejscia omijajac mozliwie najwieksza ilosc obozow, zastosowac bloki, rozwalic wieze i przygoda skonczona (nakladem 6-10x mniejszego wysilku niz sie BB wydaje ze jest konieczny).
Kombinacja rozplanowania produkcji, upgradow, buffow, "taktyki" wojskowej i kreatywnego wykorzystania mechaniki powoduje ze, niezaleznie od tego co poczatkowo zakladano, w grze nic nie jest wyzwaniem i to jest glowny powod dla ktorego sie robi robote kilku osob samodzielnie.
Jesli masz obecnie wg tabelki 50% szans na 1000 granitu z przygody trzyosobowej to robisz z tego 50% szans na 3k granitu dzielone wg zaslug. Weryfikacja natychmiastowa, sposob losowania taki sam jak wczesniej.
Nikt nic nie mowi o premiowaniu loota tylko dawaniu calosci temu kto zrobil calosc przygody. To tez juz bylo do znudzenia powtarzane w tematach o zmianie systemu dropow - jesli masz przygode trzyosobowa to:
- nikt nie dostanie dropa jesli nie zostanie wykonane zadanie glowne
- jesli zadanie glowne zostanie wykonane i jedna osoba zrobi 98%, jedna 1% i jedna 1% to dostajesz sumaryczny loot w formie trzech paczek
- wiec naturalne jest ze jesli jedna osoba zrobi 100% (czyli tyle samo co 3 osoby w przykladzie wyzej) to rowniez otrzyma 3 paczki loota (bo to jest cala nagroda za zadanie)
- tu nie ma premiowania niczego, co najwyzej wyeliminowanie tego, ze obecnie 2/3 przyslugujacego loota za przygode Ci przepada tylko dlatego ze nie zaprosiles do niej osob ktore sa w niej zupelnie zbedne.