Tak jak w temacie, chciałbym aby wprowadzono możliwość handlu (kantor i bezpośredni) podczas przebywania na przygodzie.
Wersja do druku
Tak jak w temacie, chciałbym aby wprowadzono możliwość handlu (kantor i bezpośredni) podczas przebywania na przygodzie.
Pomysł Ciekawy.
Odnosząc się do samego pomysłu jak najbardziej an tak.
Odnosząc się do całej gry jak najbardziej na nie, gdyż jest od groma innych prostych rzeczy do zrobienia.
Niepotrzebny bubel który zabierze czas potrzebny do zrobienia wielu innych ważnych rzeczy.
Witam jak w temacie chciał bym by był możliwy Handel na przygodach mianowicie chodzi mi o to by była możliwość potwierdzenia offek wysłanych przez gracza i możliwość ich zatwierdzenia jak się jest na przygodzie bo troszkę to utrudnia grę tak przejście z przygody na wyspę. Czasem jak muli to wyrzuci z przeglądarki co jest niestety bardzo wkurzające.:cool:
Witam!
Dość kontrowersyjny pomysł! :) Jestem ciekawa co na to inni gracze?
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Nic w tym kontrowersyjnego, zdecydowanie tak.
Po prostu polepszy jakoś grania o tak niewiele ;) a tak przyjemnie ^^
czemu nie
Nie wiem po za tym co za Morone xD to tak zrobił Tą grę ^^ ;)
Czemu ktoś się znalazł i dał na nie przecież to takie oczywiste że to ułatwi grę :)
Tak samo dodałbym możliwość przyjmowanie zapek do znajomych / przygód podczas bycia na przygodzie
Nie bo nie.
Jest kilka osób na forum co dla zasady są przeciwni zmianom zwłaszcza na lepsze, szczególnie jak ich nie dotyczą.
przydatny pomysl+ to co zaproponowal set2g, to by bylo super- dla nas graczy jak czasem zmiana mapy oznacza nawet kilka minut czekania w jedna strone to dosc duze ulatwienie
Witam!
Zachęcam do dalszej dyskusji!
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Witam,
tutaj nie ma co dywagować!
Pomysł EXTRA!!
Do tego jak wcześniej ktoś pisał przyjmowanie do znajomych oraz przyjmowanie zaproszenia do przygody.
Ułatwi ZDECYDOWANEJ WIĘKSZOŚCI grę oraz oszczędzi masę straconych obecnie minut.
Pozdrawiam.
P.s. moim zdaniem nie ma tutaj nic kontrowersyjnego :)
Na nie sa programisci, bo nie chce im sie robic hehe.
Lepiej by bylo gdyby znacznie przyspieszyli przechodzenie miedzy wyspa, a przygoda, to by dopiero ulatwilo gre :)
Ale pomysl spoko, tez mnie to denerwuje w tym evencie, bo normalnie to az tak duzo czasu na przygodach nie spedzam.
PS: moze ktos ogarnie godzine na forum? Bo godzina dodania posta jest przeklamana (pokazuje godzine wczesniej niz faktycznie byl dodany post).
Witam, bardzo dobry pomysł, czasami przechodzenie z mapy na mapę zajmuje dużo czasu, to by było niezłe ułatwienie :))
Pomysł dobry aczkolwiek nie pierwszy i nie ostatni , który zapewne pójdzie at kosz
Przyjmowanie, potwierdzanie ofert handlowych -TAK
Przyjmowanie znajomych - TAK
Przyjmowanie zaproszenia do kolejnej przygody - ZDECYDOWANIE NIE
Czemu? Bo akurat przygoda to przygoda i tyle.
Ale jak znam życie - albo nic nie wejdzie, albo wszystko (łatwiej zrobić/zdjąć blokadę na przygodzie).
Jak kontrowersyjny pomysl ??? Jak cos ma ulatwic zycie graczom to ma byc kontrowersyjne ??? Szkoda slow na dalszy komentarz....
dla mnie bomba, nic kontrowersyjnego
albo sie robi przygode albo handluje niektorym to sie juz w glowie przewraca !
Jestem na nie!
Dlaczego?
Bo gra w pewnym sensie ma swoje prawa, fizykę, ba! nawet fabułę... Jeśli dzieje się to w czasach w których wojsko podróżuje konno, istnieją rzemieślnicy czyli w swego rodzaju średniowieczu to chyba telefony a tym bardziej teleportacja nie istnieją. Jeśli nie można w przygodzie czy na innych wyspach np. odbierać wiadomości... ogółem robić tego co robimy na własnej wyspie to tym bardziej handel nie może być możliwy jeśli chcemy zachować charakter gry. Poza tym gra nie opiera się wyłącznie na handlu...
Rozumiem, że niektórzy w ogóle chcieliby by można było zarządzać wyspą niezależnie gdzie w grze się w danym momencie znajdujemy - ale taka gra traciłaby sens...
Więc w tym wypadku wygoda nie idzie w parze jak sądzę z jej fizyką jak i intencją twórców gry.
Nie rozumiem dlaczego niby pomysł ma być kontrowersyjny. Mnie wkurza konieczność przełączania z przygody na ekran podstawowy gdy sprzedaję drop dla danej przygody. Czasem trzeba dość długo poczekać, aż drop uda się sprzedać. Ciągłe przełączanie powoduje, że robienie przygody trzeba zawiesić, by nie przegapić kupującego drop lub chcącego dołaczyć do dropa, czy przyjąć zaproszenia od znajomego. Pomysł super do szybkiego wdrożenia. Kto nie gra ten nie rozumie dlaczego jest to ułatwienie dla graczy.
Witam!
Poszliście jak burza! :)
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
jestem jak najbardzej za ; )))
jestem na tak
Jak najbardziej trafiony pomysl, przy obciazonych serwerach przejscie z przygody na wyspe trwa wieki, pozniej wyslanie i zaakceptowanie zaproszenia kolejne wieki i powroc do przygody, poznalbym historie powstania biblii odkad zaczale mgrac w tso i robic przygody, tyle to czasu zajmuje:))
Kontrowersyjność ? Ja jestem oczywiście za, gdyż każde udogodnienie robi grę bardziej przyjazną i grywalną. Dla osób którym to nie pasuje też jest rozwiązanie "nie korzystaj z tego" . Gdybyśmy tak podchodzili do każdej nowej propozycji dalej gralibyśmy w Settlers I . Dla Tarczyńcy należy się garść kryształów!
Wolfwill Jeżeli gra jest w pełni skończona to Się z Tobą zgodzę że nie ma co w niej zmieniać ale TSO zrobiło grę Beta. Czyli ingerują w nią bardziej i bardziej z roku na rok więc moim zdaniem to jest gra beta i wszelkie zmiany w grze są jak najbardziej na miejscu :) Nie mów mi że nie chcesz np handlować z innymi graczami będąc na byczku. chodzi tu o dziennie zadania itp :) bo chyba mnie nie zrozumiałeś czy np potwierdzenia dropa i wysłanie gienka na dalszą przygodę bez wchodzenia w wyspę ;)
Witam!
Pomysł wkrótce zostanie przekazany!
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Dzień dobry,
wątek został połączony z wcześniejszym identycznym tematem.
Po raz kolejny apeluję o korzystanie z wyszukiwarki aby uniknąć dublowania.
Jeżeli interesujący Was temat znajduje się w archiwum proszę o wysłanie wiadomości (PM forum) do BB_Penelopy lub moderatorów forum z prośbą o otwarcie i przywrócenie tematu.
Pozdrawiam,
MOD_Victoria
Witam!
Proszę o kilka dodatkowych argumentów "za".
A co z blokadą jeżeli gra kilku graczy? Jak to widzicie?
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Handel - jak najbardziej, ułatwiłoby to sporo.
Czasem trzeba bardzo długo czekać na ofertę jakiej potrzebujemy. Jeśli akurat jest się na przygodzie i trzeba wrócić na główną wyspę często okazuje się, że ktoś był szybszy (albo miał po prostu lepsze łącze).
Jeżeli sprzedaję dropa zmiana stref też tylko niepotrzebnie spowalnia rozgrywkę. Wyjśc z przygody, wystawić ofertę (co czasem trochę trwa), wrócić na przygodę albo czekać aż ktoś klepnie - do wyboru, (przy wybraniu wejścia na przygodę) znów wrócić na wyspę, sprawdzić kantor, wysłać zapki, znów na przygodę... wszystko trwa.
Dodatkową niewygodną kwestią są lagi występujące zwłaszcza podczas większości wydarzeń. Kolejki logowania podczas zmiany stref potrafią wykończyć nawet przy najlepszym internecie :( Pół biedy jak wszystko tylko zwolni, czasem grę potrafi zawiesić i wywalić (każdy chyba kojarzy naszego ulubionego ciołka walącego młotem w komputer)
Z propozycji komentujących:
Przyjmowanie zapek do znajomych: jak najbardziej
Przyjmowanie zapek do przygody: uczucia mam mieszane, z jednej strony wygodne, z drugiej nie przesadzajmy
Dzięki! :)
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Witam!
Otrzymałam informację, że pomysł nie zostanie zrealizowany.
Temat zamykam i przenoszę do archiwum.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa