Co wy na to żeby każdy gracz który gra w The Settlers online Beta od 20 poziomu miał dwie wyspy proszę zgódźcie się. Proszę. :D:D:D:D:D:):):):)
Wersja do druku
Co wy na to żeby każdy gracz który gra w The Settlers online Beta od 20 poziomu miał dwie wyspy proszę zgódźcie się. Proszę. :D:D:D:D:D:):):):)
Hmmm. Nie.
Na dwie sie NIE zgadzam - ja chce 20 :D:D:D
Po co Ci na 20 poziomie 2 wyspy? Prawdopodobnie masz tyle miejsca na wyspie, że druga wyspa nie jest potrzebna, chyba, że dla jaj.
Dokladnie - dla JAJ, zaloze farme kurza i na najblizszym evencie wielkanocnym dorobie sie na jajach :D:D:D
a ja uważam że to jest dobry pomysł aby gracz miał 2 wyspy ale od poziomu 40 a nie 20, no i taka myśl że tą drugą wyspę będzie można atakować, czyli jakieś budowle obronne by się przydały, ale tu już wkraczam w pvp czyli taka nasza TSO utopia:D
jestem na tak, z przed piśmiennym :)
Ja powiem tak - brakować miejsca może komuś kto nie ma co robić z pieniędzmi i za złotówki kupił tyle budynków że mu miejsca brakło. Albo ewentualnie komuś kto tak się rozwinął, to jedynie chyba gracze z 50 lvl. Więc jeżeli już to powinna być swego rodzaju 'nagroda' dla tych co stoją na lvlu 50tym. Wówczas Ci gracze mieliby co robić - rozgospodarować nową wyspę.
Rozumiem że to w kategorii dyskusji, a nie zgłoszenie nowego pomysłu usprawnienia w grze :)
Ja czasem mam 2 wyspy, a jak znajomy zaprosi to i nawet 3 :) Z zagospodarowaniem tych dodatkowych wysp kiepsko, ale powalczyć z bandytami można :)
2 wyspy moga byc jednej glownej gdzie jest dom wladka bedzie nie do ruszenia na pvp a ta druga wyspa bedzie z mozliwoscia atakowania ;] farmienia i niszczenia wszystkiego co na tgej wyspie jest :D oczywiscie mozna bedzie robic fortyfikacje :]
Wtedy, prosta sprawa, nikt racjonalny nie będzie na takich wyspach budował niczego cennego :)Cytat:
ta druga wyspa bedzie z mozliwoscia atakowania ;] farmienia i niszczenia wszystkiego co na tgej wyspie jest
taka wyspa doskonałe miejsce na farmienia węgla ze smolarzy bo nie wymajają żadnej obsługi i są tani
no tak ale druga wyspa z możliwością atakowania jej daje kolejne nowe możliwości, nowe budynki obronne (mur, fosa, wieże obronne i inne tego typu budynki obronne), można także wprowadzić maszyny oblężnicze (taran, trebusz itp) co daje także możliwość budowania kolejnych budynków do produkcji tego typu maszyn, wojsko samo w sobie to którym już dysponujemy uważam że jest wystarczające, no tak czy siak wachlarz możliwości jest ogromny, tymczasem jutro wchodzi system badań i mam nadzieje że będzie po prostu wszystko płynnie działać bez błędów itp
Budowanie budynkow do produkcji tych maszyn musialoby sie odbywac na nowych terenach, biorac pod uwage ze duza czesc graczy dobrze rozbudowanych ma malo miejsca na wyspie. Budowanie na nowych terenach natomiast dosc mocno podwaza sens samego siebie, bo w przypadku walki o te tereny gracz ryzykuje strate srodkow ktore pozwalalyby odbic te tereny badz atakowac tereny przeciwnika (= stracisz produkcje machin oblezniczych -> nie mozesz prowadzic oblezenia, ani ofensywnego ani 'defensywnego').
Jedyny sens posiadania terenow ktore moga potencjalnie przechodzic z rak do rak w krotkim czasie to eksploatacja surowcow, tak jak set napisal powyzej.
Od 45 juz by to mogli dodac 2 wyspy albo od 46
Może nie burzyć cos z takich wysp, ale coś na zasadzie że na tej wyspie jest produkcja tych surowców luksusowych, byłby tam jeden centralny magazyn i surowce trzeba by transportować do macierzystej wyspy statkami, oczywiście w między czasie ktoś mógłby przypłynąć do tej wyspy i zrabować pewną część surowców (każda jednostka wojska miałaby swoją pojemność),
Dodatkowo mogłyby być jakieś ograniczenia ze gracz A gracza B może zaatakować max 1 raz dziennie (co 24h), dodatkowo po każdym ataku taka wyspa byłaby chroniona przez np 2-3h żeby właściciel miał możliwość przesłania nowych wojsk, Wyspa bez wojska obronnego mogłaby zostać przejeta, Po przejeciu wyspa nie do ruszenia przez np 5-6h.
Wyspy podzielone na graczy w zakresach lvl co 5 lvl, na 10-20 graczy przypadałaby 1 wyspa surowcowa.
ja jestem na TAK pod warunkiem że dopiero od LVL60
piratów?
Witam
Kolejna wyspa moim zdaniem to świetny pomysł, i wcale nie musiałaby być do zajęcia od poziomu 45 lub 46. Dlaczego ?
A no dlatego, że:
1. Powinna być nieopodal macierzystej wyspy (czyli transport towarów i wojsk nie teleportacją a statkami)
2. Wyspa posiadałaby surowce egzotyczne (dlatego byłaby atrakcyjna)
3. Wyspa powinna być lepiej obsadzona przez bandytów niż Przygoda " Zakazane Eksperymenty".
Gdyby tak zostało to wymyślone doszłoby wiele nowych budowli (port, stocznia, hodowla owiec, mury obronne, wieże, itp itd).
Wówczas i tak osoba która chce zająć taką wyspę musi być silna gospodarczo i militarnie.
Apropo tych statków i wyspy obok. Byłoby to fajne bo coś by się działo też na wodzie. Statek by płynął, załoga rozwijała żagle, ładowała i rozładowywała towary itp.
A odnośnie PvP z taką wyspą jak opisałem to sam nie wiem jak to mogłoby wyglądać.
Rozpisz ten temat troszkę bardziej
RumcajsPL po Twoim barwnym opisie zaczyna mi się podobać. Zwłaszcza trudność ze zdobyciem wyspy przez obsadzenie ciężkimi przeciwnikami. Czemu nie ma ankiety?
Nie ma ankiety, to po pierwsze. A po drugie wątek jest w złym dziale. Bardziej odpowiedni byłby Pomysły i sugestie.
Wydaje mi sie, ze Wy kompletnie nie rozumiecie podstawowej rzeczy. Mowicie tu o budowaniu i niszczeniu jakby to byla gra przeznaczona do pvp. To jest gra ekonomiczna. Ja kompletnie nie widze sensu, dla ktorego jakies budowle mialyby ulegac zniszczeniu. W ta gre graja ludzie, ktorzy nie chca sie martwic o to, czy jak sie rano obudza zastana zgliszcza. Przeciez jasnym jest, ze macie mnostwo gier w scenerii, ktora opisujecie dlaczego wiec gracie w gre, ktora tego nie posiada i domagacie wprowadzenia tych elementow? Caly urok gry polega na tym, ze jedyna interakcja miedzy graczami tutaj to handel i przygody. Poza tym nie o tym mowil autor watku.
Temat zostaje przeniesiony do Pomysłów i propozycji, autora wątku proszę o dodanie ankiety.
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
Zdecydowanie nie, posiadam niestety tylko 1 wyspę i jakimś dziwnym sposobem zupełnie nie widzę potrzeby posiadać drugiej. Jestem totalnie samowystarczalny. Mam w większości zapchane magazyny, nie wiem co jeszcze mógłbym masowo produkować. Po co mi druga wyspa? żeby produkować jeszcze więcej towaru? Nie wiem jakim magicznym sposobem brakuje wam na cokolwiek miejsca.. usuńcie niepotrzebne gałęzie gospodarki to zniweluje problem.
Kolego zgadza się to co piszesz, ale taka kolejna wyspa mogłaby być przede wszystkim teatrem walk pomiędzy graczami w przypadku gdy weszłoby PvP. Wyspa którą mamy obecnie jest nie tykalna. Oczywiście część graczy woli ekonomię, ale jeśli inna część graczy będzie się zwalczała na takich dodatkowych wyspach, to ty jako producent uzbrojenia i żywności będziesz im to dostarczał.
Skoro masz pełne magazyny to miałbyś okazję trochę towaru upłynnić po dobrych cenach. Dowodem na to są wszelkie rozgrywki typu "Koniec Świata" lub zadania kryzysowe.
Pozdrawiam
Brak ankiety, wątek zamykam.