Brak potwierdzeń (TICKET) na zgłaszane problemy
Witam,
od soboty, 13 października nie otrzymałem potwierdzenia (TICKET) na zgłoszany przeze mnie problem. Zgłoszenie to ponawiałem wielokrotnie, w każdym dniu, lecz bezskutecznie. Nie wiem więc, czy informacja ze zgłaszanym problemem została doręczona i zarejestrowana. Dodam, że każda zmiana na koncie, np. zmiana hasła, danych, zostaje natychmiast potwierdzona mailowo, więc problem dotyczy tylko ticketów.
Z uwagi na powyższe, pozwoliłem sobie opisać problem bezpośrednio na maila (nie poprzez formulasz zgłoszeniowy) co również pozostało bez odzewu. Nie wiem więc, w jaki sposób mam dotrzeć do administracji, do właściwych osób, aby po pierwsze, usunęli mój problem z nieotrzymywaniem TICKET-ów; a po drugie, rozwiązali problem z przygodą Czarni Rycerze.
Proszę o informację, gdzie mam się zgłosić, aby ktoś mi raczył odpowiedzieć, aby ktoś miał chęć mi pomóc? Mam nadzieję, że ktoś kompetentny czyta tego posta i się zainteresije moją osobą.
[WYCIĘTE] //BB_xaar