Według mnie po przejęciu jakiegoś terytorium słupki powinny znikać. W sumie to detal ale jednak fajnie by było chyba że ktoś robi sobie województwa :D lub tereny przemysłowe :D
Wersja do druku
Według mnie po przejęciu jakiegoś terytorium słupki powinny znikać. W sumie to detal ale jednak fajnie by było chyba że ktoś robi sobie województwa :D lub tereny przemysłowe :D
Wtedy mogą być pomyłki co do stawiania magazynów, bo nie będziesz wiedział gdzie zaczyna się jeden teren a gdzie kończy drugi...
stawiasz magazyn przejmujesz teren i slupki znikaja :D tak powinno byc :P
Ale w czym przeszkadzają ci słupki? Jestem na nie, słupki są dobre.
Zawsze można dać opcję czy chcesz czy nie chcesz widok słupków po postawieniu magazynu - dodatkowy przycisk włączający/wyłączający słupki
tez dobry pomysl
Czosu, słupki przeszkadzają wizualnie.
Skoro można postawić zdobioną ławkę, żeby upiększyć grę, to czemu nie można usunąć słupków?
pomysł z "opcją" jak najbardziej trafiony.
za. precz ze slupkami po wybudowaniu magazynu :P
przycisk włącz/ wyłącz najlepszy pomysł !!!! ( związane to jest z ułożeniem budynków - warto widzieć czy stawiany budynek już będzie w innym sektorze czy w tym samym)
to dobrze że się kolor na niebieski zmienia bo nie wiedzielibyście czy to już Wasze terytorium czy nie :) ja osobiście wole słupki, dzielę sobie mapę na tereny produkcyjne, np. sektor 7 będą to drwale, leśnicy i tartaki desek liściastych, do tego kopalnie węgla, sektor 5 produkcja marble, + coś tam i na każdy sektor coś jest, ład, porządek i we wszystkim idzie się połapać a nie jeden rodzaj np. drwala porozrzucany po całej mapie ;)
Jakie ma znaczenie sektor przy stawianiu budynku?
Myślałem że liczy się jedynie odległość od magazynu.
Czy to znaczy że jeżeli mam, dajmy na to pole, w sektorze 1 zaraz przy granicy i w sektorze 2 zaraz przy granicy stoi magazyn to zbiory z tego pola będą przebywały dłuższą drogę do magazynu w sektorze 1?