Wysyłam maile do supportu i bardzo często nie dostaję odpowiedzi (nawet automatycznej odpowiedzi z numerem ticketu)... Wysyłałem też przez formularz na stronie i zero odpowiedzi. Co jest grane? Ten problem się ciągnie od wielu miesięcy...
Wersja do druku
Wysyłam maile do supportu i bardzo często nie dostaję odpowiedzi (nawet automatycznej odpowiedzi z numerem ticketu)... Wysyłałem też przez formularz na stronie i zero odpowiedzi. Co jest grane? Ten problem się ciągnie od wielu miesięcy...
Problem najpewniej jest z twoją pocztą, maile z supportu zostają zablokowane, potraktowane jako zagrożenie i odrzucone lub trafiają do spamu.
Dodaj adres supportu do zaufanych kontaktów, to powinno rozwiązać problem.
Ale one raz dochodzą a raz nie, więc to raczej nie jest wina poczty, bo gdyby blokowała to za każdym razem. I mam w zaufanych kontaktach.
tez mam problem z pomoca techniczna , chce wyslac emaila a po czasie wyskakuje mi ze mam wpisac poprawny adres email. gram przez nk wiec adres jest napewno poprawny. co robic?
Witam!
Na jaki adres wysyłacie zgłoszenia?
Poprawny adres to: account.support@thesettlersonline.pl
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
tak tylko kontaktujac sie przez ten adres i czesciowym zalatwieniu sprawy i tak kazano mi zlozyc wniosek przez formularz kontaktowy w pomocy, a gdy tam skladam wniosek wyskakuje mi " podaj prawidlowy email na ktory wyslemy odpowiedz" gdzie mam podac ten email skoro gram przez NK i adres email jest przypisany do konta na NK. wychodzi na to ze to bledne kolo
Kiedyś występowały problemu z pocztą zarejestrowaną na wp i onet. może to powróciło?
poczte mam na o2
wysylajac z interii sa problemy, na gmailu jak do tej pory wszystko dochodzi
na 02 nic nie dochodzi, pisałem do supportu ale chyba nie wiedza jak to naprawić.