Druczkowe drzewko umiejętności dla generała
W gwoli wstępu... korzystałem tylko z MS Painta, więc proszę wybaczyć marny efekt okupiony godzinami pracy :)
Oto moja wersja umiejętności dla generała, zachęcam wszystkich do dyskusji.
http://s24.postimg.org/a1xubpsl1/drzewko_rob.png
Opis umiejętności:
http://s24.postimg.org/58e36uw35/1_szyb_reg.png STAMINA: Generał po porażce odzyskuje siły szybciej o 15% (max 45%).
http://s28.postimg.org/4zr7he36x/1_szybsz_pod.png OSTROGI: Generał podróżuje między strefami o 10% szybciej (max 30%).
http://s28.postimg.org/owx4qcm21/1_wiec_hp.png KOŃSKIE ZDROWIE: Generał zyskuje +100 puntów zdrowia (max +300).
__________________________________________________ __________________________________________________ __________
http://s27.postimg.org/d48idhem7/rek_dmg.png OSTRE MIECZE: Rekruci, Ochotnicy, Żołnierze i Elitarni Żołnierze prowadzeni przez generała zadają obrażenia większe o 5% (max 15%).
http://s30.postimg.org/3n0s79ah9/luk_dmg.pngSTRZAŁA W KOLANO? Łucznicy, Wyborni Łucznicy i Kusznicy prowadzeni przez generała zadają obrażenia większe o 5% (max 15%).
http://s21.postimg.org/6gd7dfoar/pu_dmg.png SPECJALISTA: Konni i Puszkarze prowadzeni przez generała zadają obrażenia większe o 5% (max 15%).
http://s22.postimg.org/q7dlx0v3h/hp_rek.pngPADŁEŚ POWSTAŃ! Rekruci, Ochotnicy, Żołnierze i Elitarni Żołnierze prowadzeni przez generała mają punkty zdrowia zwiększone o 5% (max 15%).
http://s12.postimg.org/qsed939bd/hp_luk.pngNIESTRUDZONE CIĘCIWY: Łucznicy, Wyborni Łucznicy i Kusznicy prowadzeni przez generała mają punkty zdrowia zwiększone o 5% (max 15%).
http://s27.postimg.org/5rubztykf/hp_pusz.pngOWIES I KONSERWY: Konni i Puszkarze prowadzeni przez generała mają punkty zdrowia zwiększone o 5% .(max 15%).
__________________________________________________ __________________________________________________ _________
http://s4.postimg.org/91jz1e48p/niszcz_oboz.png TY PADASZ, JA WSTAJĘ!: Pokonany obóz wroga zostaje zniszczony o 30% szybciej (max 90%).
http://s29.postimg.org/rs8vyfstv/ext_do.png JAK W SZKÓŁCE: Wrogowie pokonani przez generała i prowadzone przez jego jednostki dają o 10% (max 30%) więcej doświadczenia.
http://s18.postimg.org/hzmpfdxkl/gen_dmg_final.png WYĆWICZONE NADGARSTKI: Obrażenia zadawane przez generała zwiększone o 10% (max 30%).
http://s21.postimg.org/7jjjk64sj/prem_wiez.png WYŁAZIĆ Z TEJ KUPY DYKTY!: Generał i prowadzone przez jego jednostki ignorują premię do obrony w wieży przeciwnika.
http://s23.postimg.org/y953u7iyv/3_jednos.png PRAWIE JAK KWATERMISTRZ: Generał przewodzi dodatkowymi 20 jednostkami wojska.
http://s29.postimg.org/h0q0rbfeb/obszar.png JEDEN CIOS, DWIE SEKUNDY I TRZY TRUPY: Generał zyskuje umiejętność obrażeń obszarowych.