-
Produkcja Mieczy itp.
1. Czas trwania produkcji miecza powinien być dłuższy x10 a do rekrutacji powinien być potrzebny 1 miecz a nie 10 (bez sensu).
2. Zboże na polach powinno rosnąć 10x wolniej a nie w trakcie produkcji jednego zboża proces wzrostu powtarza się kilkanaście razy (niby niuanse a psują cały efekt).
-
Wedlug mnie na chwile obecna jest dobrze, gra byla by za prosta :) dla mnie jest dobrze.. Zobaczymy co na to inni
-
Nie wiem jak z polami bo się nad tym nie zastanawiałem choć jak pomyślę to faktycznie parę razy efekt wizualny wskazuje że zebrane pola zostały a nic się nie dzieje ale to efekt wizualny nic więcej.
Co do ilości mieczy to temat już jest na forum : http://forum.thesettlersonline.pl/th...rutacja-wojska
-
Najlepszym rozwiązaniem, moim zdaniem, byłoby odwzorowanie wizualne ilości pozostałego zboża na polu - czyli (w przypadku pola podstawowego - 100 zboża na polu), jeśli zostanie 50 jednostek zboża do zebrania, to wizualnie pole by było skoszone w połowie, 25 jednostek pozostało - 3/4 pola skoszone itd.
Ułatwiłoby to rozeznanie jak bardzo trzeba się spieszyć (np. czy trzeba sobie pozostawić surowce w rezerwie) z odbudową pola. Jednak jest to, jak już wcześniej wspomniano, jedynie efekt wizualny i nie spodziewam się, żeby zostało to wprowadzone wcześniej jak w 3 kwartale 2012
I do osób, które odpiszą, że "przecież można najechać myszą i pisze ile zostało". Tak, ale jednakowoż graficzne przedstawienie "zużycia" pola wydaje mi się łatwiejszym i szybszym sposobem
-
Dobrze, tylko co to ma wspólnego z produkcją mieczy?
-
Może niewiele z produkcją mieczy, ale np. z rekrutacją wojska :). Do zwerbowania wojownika potrzebujesz przecież piwo ;).
PS. Poza tym "itp." w temacie sugeruje wielowątkowość.
-
Aby nie upraszczać jeden miecz powinien kosztować 10x więcej i dla jednego rekruta jeden miecz. Po co wojakowi 10 mieczy ?
-
Już ktoś to ładnie wytłumaczył.
Intensywny trening wymaga od rekruta większej ilości broni, gdyż brąz nie jest tak trwały i dość szybko może się zniszczyć podczas walk czy treningów.
Raczej nie będzie to zmienione, odpuśćcie sobie. Jeżeli miecz ma być 10x trudniejszy do wyprodukowania to co wam robi za różnicę wyprodukować 10 mieczy łatwiejszą metodą?
-
różnica w zasadzie żadna. Poza tym, że od zawsze mnie to irytowało. Jak już mam możliwość to komunikuję to.
-
pisałem już w drugim temacie, że to by tylko utrudniło grę:
Na jeden cykl przypadałoby 20 węgla, przy niedoborze węgla miecznik nie będzie w ogóle pracował.
W magazynie pojemność najprawdopodobniej jest ustalona jedną zmienną. Twórcy musieliby przerobić dobry kawał kodu żeby zmiejszyć max mieczy 10 razy