-
Moje pomysły.
Witam, chciałbym zaproponować kilka pomysłów:
1. Pokazany czas trwania bufka na każdym ze zbufowanych budynków.
2. Możliwość budowania na wykarczowanych terenach.
3. Możliwość przesuwania budynków bez ich niszczenia.
4. Większe początkowe pojemności kopalń, farm, łowisk ryb itp.
-
Pomysły dość ciekawe :)
Co do przesuwania budynków zapraszam do przeczytania tematu Pamiętnik dewelopera
4 punkt, jak dla mnie na początek to jest dobrze nie trzeba dodawać pojemności :) za łatwo gra by wszystkim szła. Ale każdy może zgłaszać swoje opinie i pomysły.
Pozdrawiam
Erwin
-
A ja bym akurat nie zmieniał pojemności :) To jest gra strategiczna, do tego małe pojemności wymuszają na nas zaglądanie do gry (co jest twórcom bardzo na rękę).
Jakby pojemności były większe to każdy pakowałby w spichlerze i zostawiał grę na dzień-dwa. Po powrocie miałby wszystkiego full..a tak, tu koniec wody, tam kopalnia padła, więc narzędzi i broni nie produkują, tutaj chleba nie ma bo farmy przestały działać :)
co do punktu 2 to xaar już raz się na ten temat wypowiadał, mówiąc, że specjalnie tak to zostało stworzone by nie można było tam stawiać budynków. Chodzi o to by gracz nie odciął się od jednego z podstawowych dóbr w grze stawiając domy tam gdzie powinny być lasy. Ot taka ochrona przed samo destrukcją ;)
Do mnie pomysł przemawia i jestem za..ale był już wałkowany.
-
Dodał bym możliwość ustawienia ile ma pracować np. Drwal żeby potem przestał pracować po np. 5h ...
-
Warto też podkreślić że punkty 1 i 3 są już w planach :) i będą wprowadzone (tylko nigdy nie wiadomo kiedy ;p)
-
Ja mam propozycję aby drogi skrócały czas przejścia pracownika z budynku do magazynu i z powrotem ;).
-
Cóż, xaar w FAQ napisał, że drogi 'na razie' są tylko ozdobą :) słowo 'na razie' daje nadzieje, że to się zmieni. Oby, bo też jestem za tym!
-
Na pewno wiele się zmieni ! Gra jest w fazie beta a i tak wspaniale się zapowiada i już na chwilę obecną robi wielką konkurencje istniejącym grą podobnej tematyce gierkom. Jestem tego pewny że wiele z czasem będzie się zmieniać, i gra będzie jeszcze ciekawsza, a nie jak nie które istniejące gry zatrzymały się w pewnym rozwoju i jedyne co jest dodawane do nich to nowe światy a wszystko jest stare szare i ponure co staje się nudne i zniechęca.
Pozdro
-
Moja propozycja to wprowadzenie obszaru zasięgu np. dla drwala, farmy, i tym podobnych budynków. Coś takiego było zastosowane w Settlersach 3, jeśli mnie pamięć nie myli. Z tego co zauważyłem, robotnicy z tych budynków mogą surowiec zbierać nawet z końca mapy. Jedyną przeszkodą jest wydłużony czas produkcji. Moim zdaniem wprowadzenie takiego obszaru trochę bardziej "ustrategiczni" tą jakże udaną produkcję. Pozdrawiam i życzę miłej gry.
-
Przesuwanie budynków według mnie zły pomysł. Trzeba budować z głową. Sama wizja przesunięcia budynku jest dziwna chociaż znam budynek w Warszawie który został przesunięty i postawiony w innym miejscu. Nie róbmy z Settlersów gry dla 2 latka, który robi co chce przesuwa budynki stawia je gdzie ma ochotę. Co do budowania się zgadzam. Czas buff-a byłby pomocny. Co do wielkości kopalń to za mało gram aby ocenić czy ta na początek jest za mała.
Co do kopalń to przeczytałem na chacie podczas gry, że kiedy jedno złoże się skończy to geolog może znaleźć złoże tego samego surowca w tym samym miejscu!!!!! Jeśli to prawda to jest to straszna głupota!!!!