Strona 45 z 152 PierwszyPierwszy ... 35 43 44 45 46 47 55 95 145 ... OstatniOstatni
Wyświetlane wątki od 881 do 900 z 3028

Forum: Archiwum

  1. Ankieta: [GRA] Kreator awatarów

    Co sądzicie na temat implementacji kreatora awatarów rodem z gry Anno Online?? Oczywiście rozumiem, że to inna produkcja itd. - ale może takie...

    Rozpoczęty przez broda102, 08.02.2014 15:35
    2 Strony
    1 2
    • Odpowiedzi: 15
    • Odsłon: 10,693
    15.04.2015 01:37 Idź do ostatniego postu
  2. Ankieta: [GRA] Zmiana języka w grze.

    Witam, moim pomysłem na urozmaicenie rozgrywki jest możliwość zmiany języka w grze, głównie chodzi mi o angielski, aby połączyć grę z nauką. Po co...

    Rozpoczęty przez Cyfroni, 24.03.2015 18:52
    • Odpowiedzi: 6
    • Odsłon: 5,411
    15.04.2015 01:30 Idź do ostatniego postu
  3. Ankieta: [GRA] Zmiana godzin konserwy

    Witam mam pytanie do xaara Jest możliwość zmiany godzin konserwy tygodniowej? Wiele osób gra w systemie 5-17-5-17 czyli rzuca buffy na koszary i...

    Rozpoczęty przez AndyKozakow, 20.05.2014 09:21
    2 Strony
    1 2
    • Odpowiedzi: 11
    • Odsłon: 6,194
    15.04.2015 01:24 Idź do ostatniego postu
  4. [GRA] Kolejki w koszarach/magazynach prowiantu

    Ostatnie poprawki dotyczące kolejkowania w koszarach i magazynach prowiantu są jak najbardziej OK, bardzo to ułatwia grę i nie jest już tak męczące i...

    Rozpoczęty przez ziemekpr0, 11.04.2015 16:18
    • Odpowiedzi: 2
    • Odsłon: 1,293
    13.04.2015 22:00 Idź do ostatniego postu
  5. [GRA] Brak informacji co wydobywa kolonia w wiadomości po pokonaniu agresora

    Mając kilka kolonii (nawet dwie) wiadomość po pokonaniu agresora nie informują, która kolonia została obroniona lub zajęta przez innego gracza....

    Rozpoczęty przez Kyuzo_pl, 12.04.2015 13:57
    • Odpowiedzi: 3
    • Odsłon: 1,959
    13.04.2015 08:04 Idź do ostatniego postu
  6. Ankieta: [GRA] Skrócenie czasu produkcji mocniejszych jednostek

    Teraz mamy tak, że większość ludzi nawet nie stawia tych niby "najlepszych" budynków, albo uruchamia tylko do zadania i potem bombka. Z drugiej...

    Rozpoczęty przez Iphoris, 06.07.2014 09:33
    • Odpowiedzi: 6
    • Odsłon: 2,917
    11.04.2015 03:12 Idź do ostatniego postu
  7. Ankieta: [GRA] Wrzucanie dropów do magazynu lub łączenie przedmiotów w gwieździe

    Właśnie jestem po wrzuceniu koło 50 dropów i tak mnie naszła myśl, że system wrzucania dropów do gwiazdy jest bez sensu. Nie wiem kto wymyślił ich...

    Rozpoczęty przez Urulok, 06.04.2014 20:26
    • Odpowiedzi: 5
    • Odsłon: 2,839
    10.04.2015 03:19 Idź do ostatniego postu
  8. Ankieta: [GRA] Szybka budowa wyczerpywalnych budynków

    Pomysł zaczerpnięty z 7-ej części settlersów. Tam po kliknięciu na przykład na kopanie żelaza (odpowiednik złoża w TSO) w okienku z informacjami...

    Rozpoczęty przez Rif1e, 05.05.2014 22:10
    • Odpowiedzi: 4
    • Odsłon: 4,213
    09.04.2015 04:20 Idź do ostatniego postu
  9. Ankieta: [GRA] Specjaliści na etacie

    W związku z zablokowaniem tematu gdzie było zbyt dużo odpowiedzi w ankiecie, zakładam nową tutaj Chodzi o możliwość dla specjalistów - kiedy nie...

    Rozpoczęty przez fenixpiotr, 02.04.2015 19:51
    • Odpowiedzi: 5
    • Odsłon: 2,209
    09.04.2015 04:04 Idź do ostatniego postu
  10. Ankieta: [GRA] Wyspa Gildii

    Ostatnio wpadłem na pomysł stworzenia wyspy gildii, do której dostęp mieliby członkowie danej gildii o ile posiadają siedzibę gildii na swojej...

    Rozpoczęty przez M0rdechaj, 05.04.2015 16:02
    2 Strony
    1 2
    • Odpowiedzi: 10
    • Odsłon: 5,967
    09.04.2015 03:59 Idź do ostatniego postu
  11. Ankieta: [GRA] Nowy budynek: Kartograf

    Witam Ma być papier, można by robić z niego też fragmenty map. Pomysł na nowy budynek: Kartograf (kategoria "mistrzowskie") - można...

    Rozpoczęty przez Czlowiek_Lasu, 27.05.2013 22:34
    • Odpowiedzi: 4
    • Odsłon: 2,072
    09.04.2015 02:49 Idź do ostatniego postu
  12. Ankieta: [GRA] Kumulacja premii

    Proponuje dać możliwość rzucenia Premii na budynek który już ma premię Uzasadnienie- do końca zostało 1h a ty musisz wyjść/wylogować sie ale na...

    Rozpoczęty przez Steelkill, 19.09.2013 10:03
    2 Strony
    1 2
    • Odpowiedzi: 19
    • Odsłon: 8,134
    09.04.2015 02:41 Idź do ostatniego postu
  13. Ankieta: [GRA] Garść losowości w przygodach

    Teoretycznie gra nadal pozostaje strategią, ale jak jest każdy widzi. Dla większości graczy zrobienie przygody ogranicza się do wyprodukowania,...

    Rozpoczęty przez Iphoris, 20.04.2014 13:26
    2 Strony
    1 2
    • Odpowiedzi: 14
    • Odsłon: 7,397
    09.04.2015 02:00 Idź do ostatniego postu
  14. Ankieta: [GRA] Nowy Generał

    Jako, że czekanie 30 minut aż nasi "tawerniacy" dotrą na przygodę by zrobić blok jest czasem męczące, myślę że powinno sie wprowadzić nowość- a zatem...

    Rozpoczęty przez Iskidv, 14.04.2014 19:51
    3 Strony
    1 2 3
    • Odpowiedzi: 28
    • Odsłon: 9,974
    09.04.2015 01:44 Idź do ostatniego postu
  15. [GRA] Usprawnienie transakcji

    Hej wszystkim :) Proponuje, żeby twórcy przemyśleli pomysł dodania do zakładki historia w kantorze handlowym przycisku pozwalającego na nowo dodać...

    Rozpoczęty przez Sosa_Falcon, 08.04.2015 18:18
    • Odpowiedzi: 2
    • Odsłon: 1,083
    08.04.2015 20:32 Idź do ostatniego postu
  16. Ankieta: [GRA] Specjalna Wyspa

    Witam, mam pomysł aby w grze powstała taka specjalna wyspa, może być molo lub stałe miejsce na wyspie macierzystej dla generałów. Lądowanie...

    Rozpoczęty przez SimcikQ, 06.04.2015 17:27
    • Odpowiedzi: 5
    • Odsłon: 2,244
    07.04.2015 02:03 Idź do ostatniego postu
  17. Ankieta: [GRA] Kooperacyjne PvP

    Proponuję dodać możliwość kooperacyjnego trybu pvp. Zasady standardowe jak w przypadku obecnego trybu, lecz do ukończenia ekspedycji potrzeba 3-4...

    Rozpoczęty przez Polkjmn, 05.04.2015 21:00
    • Odpowiedzi: 3
    • Odsłon: 1,248
    07.04.2015 00:59 Idź do ostatniego postu
  18. Ankieta: [GRA] Nowy budynek - Chatka eskimosa

    Proponuję nowy budynek - chatkę eskimosa. Eskimos produkowałby ryby bez wyczerpywania złóż - analogicznie jak łowca jeleni produkuje mięso bez...

    Rozpoczęty przez melo2000, 07.10.2013 12:35
    2 Strony
    1 2
    • Odpowiedzi: 13
    • Odsłon: 5,317
    07.04.2015 00:55 Idź do ostatniego postu
  19. Ankieta: [GRA] opcja na wadze "wystaw ponownie"

    Niektórzy hurtowo sprzedają po kilka rodzai surowców, a czas trwania oferty to jedynie 6 godzin. Na wadze w zakładce historia, obok ofert powinien...

    Rozpoczęty przez jwpERO, 19.01.2015 22:43
    • Odpowiedzi: 1
    • Odsłon: 1,363
    02.04.2015 14:58 Idź do ostatniego postu
  20. Ankieta: [GRA] Wyższe poziomy graczy

    Wiem, że temat był wałkowany wielokrotnie ale myślę że warto do niego wrócić. Sensem gry tego typu jak Settlersi jest osiągnięcie jakiegoś celu. Czy...

    Rozpoczęty przez RedJul, 25.03.2015 13:05
    2 Strony
    1 2
    • Odpowiedzi: 17
    • Odsłon: 6,579
    02.04.2015 13:44 Idź do ostatniego postu

Strona 45 z 152 PierwszyPierwszy ... 35 43 44 45 46 47 55 95 145 ... OstatniOstatni

Opcje forum

Moderatorzy forum

Opcje wyświetlania wątków

Użyj tej opcji do ograniczenia wyświetlanych wątków tylko do tych, napisanych po określonej dacie.

Pozwala wybrać na podstawie jakich danych ma być sortowana lista wątków.

Uporządkuj wątki

Uwaga: sortując datami 'Malejąco', wyświetlone zostaną najnowsze wyniki jako pierwsze.

Legenda

Nieprzeczytane posty
Nieprzeczytane posty
Brak nowych postów
Brak nowych postów
Więcej niż 15 odpowiedzi lub 150 odsłon
Gorący temat z nowymi postami
Więcej niż 15 odpowiedzi lub 150 odsłon
Gorący temat nie zawierający nowych postów
Zamknięty wątek
Wątek zamknięty
Wątki zawierające Twoje wypowiedzi
Udzielałeś się w tym wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.