PDA

Zobacz pełną wersję : Połączenie z serwerem zostało przerwane - od 20.08.2025



ja_minionek
21.08.2025, 10:05
English version below.

Od 12 godzin nie mogę grać. Gra się uruchamia, ale nie ładuje. "Połączenie z serwerem zostało przerwane". Wielu innych użytkowników zgłasza ten sam problem na różnych kanałach, a oficjalna strona wciąż milczy. Co się dzieje i kiedy będziemy mogli znowu grać? :mad: Tracimy event, tracimy premium i czas w otwartych przygodach!

I haven’t been able to play for 12 hours. The game starts but doesn’t load. Many other users are reporting the same problem on different channels, yet the official page is still silent. What’s going on, and when will we be able to play again? :mad: We’re losing the event, premium, and time in open adventures!

Vegeciooha
21.08.2025, 10:44
Post powinien się znaleźć na anglojęzycznym forum, tutaj nie czytają...

ja_minionek
21.08.2025, 10:45
Tam też wrzuciłam na wszelki wypadek, ale z tego co widzę to nie czytają nigdzie. Język niewiele tu wnosi :D

MODELKASZCZECIN
21.08.2025, 11:04
U mnie nie długo bedzie doba jak nie mam wejscia , a pisanie gdzie kolwiek odpuscilam bo nic to nie zmienia . T tu pisze jako info dla znajomych :cool:

Vegeciooha
21.08.2025, 11:10
No ja zgłosiłam na support błąd i na formum angielskim też, ale nie wiem co będzie...

ja_minionek
21.08.2025, 11:32
Zgłosiłam na support, ale kurczę, wszędzie jest logo Ubisoft, więc nie wiem, czy w ogóle te zgłoszenia trafią tam, gdzie powinny... Teraz spróbuję wysłać mail na tso-support@cipsoft.com.

ja_minionek
21.08.2025, 11:58
Odpisali mi! :) czekam na dalszy ciąg.

ja_minionek
21.08.2025, 13:03
Pani odpisała:
I've forwarded your information to Ubisofts development team. If it turns out to be a game error, we will take care of this issue as soon as possible.

Vegeciooha
21.08.2025, 14:24
Mi to samo napisali... ciekawe czy "ubisoft team" się tym zajmie ;P

frankowy2012
21.08.2025, 14:40
mam tak samo pozdrawiam:))

ja_minionek
21.08.2025, 15:10
Biorąc pod uwagę, ile czasu to zajmuje, to śmiem przypuszczać, że nasi koledzy "z daleka" ratują sytuację z Chatem GPT :) nieudolnie...

frankowy2012
21.08.2025, 16:33
i event mozemy uznac za zakonczony;)

Patras17
21.08.2025, 19:28
Przypuszczam , niestety, że to odpowiedź z automatu i nie wiele z tego wynika...

piotrek3366
21.08.2025, 19:41
3 dzień , bida bida bida , co ja mam teraz robić wieczorkiem ''' ...

ja_minionek
21.08.2025, 21:50
Spróbuję jeszcze raz przed północą, może chociaż dzisiejszych drzwi nie stracę... Szkoda gadać.

Vegeciooha
22.08.2025, 07:41
No i niestety nadal nic, drzwi przepadły... ciekawe czy w ogóle do końca eventu się uruchomi ta gra, bo szansa na cel społeczności już jest nikła...

RLRL
22.08.2025, 08:46
Coś wam odpisali na zgłoszenie? U mnie wczoraj tylko się raz odezwali ale dalej nie mogę się zalogować...

ja_minionek
22.08.2025, 09:50
Odpisała mi dosłownie przed chwilą babka z Cip, że "ona nie ma informacji na jakim etapie jest rozwiązywanie problemu, że wszystko zostało przekazane do Ubi i to jest w ich rękach, no i że nie jest w stanie powiedzieć mi przybliżonego ETA" ^^

Vegeciooha
22.08.2025, 09:56
A Ubisoft ma to zapewne w głębokim poważaniu...

Vegeciooha
22.08.2025, 10:13
A czy komuś w ogóle działa Dolina Odkrywców?? Cały serwer padł czy tylko część graczy nie może wejść?

Kesz1994
22.08.2025, 11:13
Także drugi dzień nie mogę wejść do gry. Znajomi grają wiec to tylko część graczy ma problem

Patras17
22.08.2025, 12:34
Na Czarcim też częściowo nie działa a znajomy tylko mi raportuje jak u mnie wszystko pada...

Malami133
22.08.2025, 14:27
U mnie od środy wieczorem nie dało się wejść na przygodę. U części ludzi wszystko działało, ale sporo mniej osób było w grze.
Teraz mnie wywaliło już na amen i do gry nie wejdę w ogóle.

hakihakim
22.08.2025, 15:47
Masakra. Drugi dzień nie potrafią tego naprawić. Już praktycznie po evencie, w weekend na pewno nie zacznie dzialać

MIRASSSEK1
22.08.2025, 18:06
Wywalił chyba wszystkich z doliny

karolina4u2
22.08.2025, 18:28
u mnie dziś padło. powiedzcie mi. trzeba zaznaczyć to przeniesienie czy nie? bo ja nie chce tracić konta

Patras17
22.08.2025, 18:44
u mnie dziś padło. powiedzcie mi. trzeba zaznaczyć to przeniesienie czy nie? bo ja nie chce tracić konta

musisz zostawić pustą kratkę

frankowy2012
22.08.2025, 19:04
A myślałem że będzie lepiej oj ja naiwny jak zawsze;)

karolina4u2
22.08.2025, 20:04
angielska wersja działa a polska nie. szkoda że tak nas traktują

dany1969
22.08.2025, 23:10
ja tez mam to samo pozdrawiam wszystkich :):)

GrigorIwan
23.08.2025, 08:58
wczoraj rano jeszcze u mnie szło grać, ale w nocy i dziś już nie :(

MODELKASZCZECIN
23.08.2025, 09:32
Hej , u mnie 3 doba juz sie zaczela jak nie mam wejscia do gry, ale od wczoraj juz nie mam info ze to brak połączenia z serwerem. Tylko cały czas sie ładuje bez konca.
Szukałam informacji do kiedy można wykonać zadania , piec torty i wrzucac balony. Tak ze do 28 do godz. 10 mamy czas na wrzucenie balonów , zadania , piec torty. Tak ze mam nadzieje ze dotej pory uda nam sie wejść do gry.

I ponizej notatka z niemieckiej strony

https://forum.diesiedleronline.de/threads/146486?p=1853879#post1853879

https://forum.diesiedleronline.de/threads/146486?p=1853879#post1853879:~:text=Notatka%20zacz erpni%C4%99ta%20z%20ann75



Podczas dezaktywacji można ukończyć tylko osiągnięcia i questy, a także zebrać nagrody - jeśli osiągnęliśmy cele.

Mówiąc prostym językiem: Czas na osiągnięcie Celu Wydarzenia 2 to czas do 28.08.2024 do godziny 10 rano - ale jeśli nie możesz się wtedy zalogować, masz jeszcze 3 dni na odebranie nagród. Podczas wydarzenia rocznicowego nie ma faktycznej fazy wyłączenia, jak to zwykle bywa w przypadku innych wydarzeń. Nadal można również produkować balony, piec ciasta i wykonywać łańcuchy zadań. Tylko balony do 2. celu społecznościowego muszą zostać oddane 28.08.2024 o godzinie 10:00 - więc nie zbierajcie ich w magazynie, ale tak naprawdę wykorzystajcie tylko ostatni tydzień na łańcuchy zadań.

RLRL
23.08.2025, 09:53
Prośba aby każdy kto ma problem z grą zgłosił to na ich maila:

tso-support@cipsoft.com

W treści należy podać:

Nick z gry
Nazywa serwera gry / Gameworld np. Dolina odkrywców
Opis problemu


Tylko wtedy będą znać skalę problemu. Na forum raczej nie zaglądają.

Można napisać po polsku lub użyć translatora jeśli ktoś ma problem w komunikacji po angielsku. W przypadku translatora uważajcie żeby nie tłumaczyć nicków i nazwy serwera ;)

Widać że coś próbowali naprawić ale z marnym skutkiem. W tej chwili od strony technicznej to wygląda jak jakaś nieskończona pętla pobierania jednego pliku (jakiegoś rodzaju kolejka która stoi w miejscu :confused: ):


https://i.imgur.com/ytYCsuW.png

MODELKASZCZECIN
23.08.2025, 10:03
Ja wczoraj zgłosiłam do nich poźnym wieczorem . Ale chyba mają zapchaną już poczte, bo nawet zwrotka nie przyszla o przyjeciu zgłoszenia.

RLRL
23.08.2025, 10:08
Odpisują w dni robocze około 11-13, ale naprawy i tak zlecają ludziom z Ubisoftu więc nie wiem czy tak szybko to naprawią

magiczny9
23.08.2025, 10:41
A balony się produkują? Skoro gospodarka staję po 24 h .

slonzok1965
23.08.2025, 12:09
No kochani niestety serwery chyba kaput

odkrywajka
23.08.2025, 12:40
Hej :) ale jest happy hour! Zauważyłam że często gdy jest awaria to jest happy hour .

Diego962025
23.08.2025, 13:24
Wróciłem po przeszło 5 latach i nic się nie zmieniło , problemy i brak jakichkolwiek informacji

DAMIANO2424
23.08.2025, 18:54
czy gra już komuś działa?

Patras17
23.08.2025, 20:28
czy gra już komuś działa?

Nikt palcem nie kiwnie, przecież 'łykent' jest

boulinka81
23.08.2025, 23:38
U mnie drugi dzień nie działa :(

Ania2908
23.08.2025, 23:43
Pisałam, nic to nie pomaga. Nadal gra nie działa. Pozdrawiam :)

Kvardy007
24.08.2025, 05:34
u mnie dzis 3 dzien nie dziala ... masakra jakas

MODELKASZCZECIN
24.08.2025, 07:35
Jednak coś tam robią bo znikła opcja sprzeciwu w profilu o przekazywaniu danych. A termin minoł właśnie na nią o północy. Mi od środy nie działa.

ldmbl
24.08.2025, 07:48
Potwierdzam że coś się zmienia. Niestety nie 1 raz nie szanują użytkowników i brak komunikatu. Przepraszamy za usterki/usiłujemy je naprawić.

MODELKASZCZECIN
24.08.2025, 08:18
A jednak czytają nas znalazlam wypowiedź Mirandy

https://forum.thesettlersonline.com/threads/39765-FAQs-about-the-takeover-of-The-Settlers-Online-by-CipSoft-the-future-and-our-plans

Miranda

Tak, chociaż nie będziemy tam publikować, nie musi to oznaczać, że będą one całkowicie niemoderowane lub niemonitorowane.

katarcza
24.08.2025, 09:33
a miałem misiję do skończenia xd. a tu dupa, serwerek się usmażył.

Mariuszcza
24.08.2025, 10:20
co event to to samo awaria za awarią

Alekin
24.08.2025, 10:23
Jednak coś tam robią bo znikła opcja sprzeciwu w profilu o przekazywaniu danych. A termin minoł właśnie na nią o północy. Mi od środy nie działa.

Napisali:
W dniu 24 sierpnia 2025 r. o godz. 00:00 UTC upłynie termin wniesienia sprzeciwu wobec przekazania danych gry firmie CipSoft.

To nie powinno być dzisiaj o północy?
Nawet nie zdążyłem tam zajrzeć. Jak było domyślnie - nie zaznaczony sprzeciw, czyli zgoda na przeniesienie danych?

MODELKASZCZECIN
24.08.2025, 11:00
Domyślnie puste bylo , czyli ok - ja sprawdzalam u siebie . Nie 24 ale podali tez czas inny 02:00 czyli z nocy 23 na 24

D4gon
24.08.2025, 11:01
Każdy miał domyślnie odznaczone to okienko więc jak tam nic nie majstrowałeś to przenieśli dane.

GrigorIwan
24.08.2025, 14:23
ciekawe kiedy uruchomią,

Patras17
24.08.2025, 22:11
22:00 działa !!!!

MODELKASZCZECIN
24.08.2025, 23:48
22:00 działa !!!!

Ja narazie nie moge wejść

CAYEN
25.08.2025, 00:06
22:00 działa !!!!

Ja też nie mogę się zalogować.
A miało być tak pięknie :)

boulinka81
25.08.2025, 00:34
Dalej nie działa

GrigorIwan
25.08.2025, 08:14
przez klienta dalej w krzakach sprawdzam przez przeglądarkę , ale nie mam za dużych nadziei

MODELKASZCZECIN
25.08.2025, 09:16
22:00 działa !!!!

To inny serwer inny świat .To że działa tu to nie znaczy że wszedzie też dziala.

GrigorIwan
25.08.2025, 11:10
Wiem że inny serwer, ale sprawdzić nie zaszkodziło. Mamy 11.10 i dalej nic :(

czyli po evencie i nagrodach z kalendarza za ostatnie 2 dni. :(

MODELKASZCZECIN
25.08.2025, 11:22
Dodali nowy wpis nic nawet nie wspomnieli że nie możemy grać


Brakująca faza zamknięcia wydarzenia rocznicowego
Drodzy osadnicy,

Po zakończeniu wydarzenia rocznicowego dzisiaj o godzinie 10:00 faza zamknięcia nie rozpoczęła się zgodnie z oczekiwaniami, więc w tej chwili nie można otrzymać więcej nagród. Nie jest to zamierzone i już przyglądamy się temu problemowi.

Dziękujemy za cierpliwość!

Wasz zespół CipSoft

arczipila
25.08.2025, 11:41
Zespół "Cip"Soft nawet im pasuje :)

GrigorIwan
25.08.2025, 12:43
A czy cokolwiek, kiedykolwiek poszło zgodnie z ich oczekiwaniami ?

Zawsze się coś musi wykrzaczyć.

Mirmilox
25.08.2025, 13:16
To kto tym cyrkiem teraz zarządza: Cip&Dales czy nadal Ubisoft? ;) Zalogowałem się przez konto Ubisoftu, pasek ładowania gry stoi na jakiś 90% i wszędzie nadal widnieje Ubisoft ...

Vegeciooha
25.08.2025, 14:22
Ech, event się skończył, a serwer nadal nie działa :(

gienor
25.08.2025, 15:51
Witam , wlasnie mi odpisali Hello Gienia,

Thank you for your message. The Polish servers have been restarted in the meantime, so I hope that fixed the problem for you.

If you have any other questions, please contact me again. Cześć Gienia,

Dziękuję za wiadomość. Polskie serwery zostały w międzyczasie zrestartowane, więc mam nadzieję, że to rozwiązało problem.

W razie jakichkolwiek pytań, proszę o ponowny kontakt.

MODELKASZCZECIN
25.08.2025, 16:01
Witam , wlasnie mi odpisali Hello Gienia,

Thank you for your message. The Polish servers have been restarted in the meantime, so I hope that fixed the problem for you.

If you have any other questions, please contact me again. Cześć Gienia,

Dziękuję za wiadomość. Polskie serwery zostały w międzyczasie zrestartowane, więc mam nadzieję, że to rozwiązało problem.

W razie jakichkolwiek pytań, proszę o ponowny kontakt.

Ale to nic zmienilo , brak wejścia do gry prawie tydzień..................

CAYEN
25.08.2025, 16:54
Nadal nie działa
To już czwarta doba :(:(

MODELKASZCZECIN
25.08.2025, 17:23
Przed chwilą otrzymałam wiadomość , czyli bez zmian

Przesłałem Twoje informacje do zespołu programistów Ubisoft i mam nadzieję, że problem zostanie wkrótce rozwiązany.

Jeśli masz dodatkowe pytania, nie wahaj się dać mi znać.

GrigorIwan
25.08.2025, 17:58
jest zmiana. pasek ładowania zmienił szatę graficzną na normalną, ale dalej staje na końcu

pamięta ktoś ten adres do trucia im 4 liter?

RLRL
25.08.2025, 18:18
(...)
pamięta ktoś ten adres do trucia im 4 liter?

tso-support@cipsoft.com

Komuś ruszyła gra po restarcie?

karolina4u2
25.08.2025, 18:37
mi nie. dajcie znać jak zacznie działać

Siulewicz
25.08.2025, 19:23
Mi na zgloszenie odpowiedzieli ze przekazali sprawe do ubisoftu. A o evencie ani slowa.

magiczny9
25.08.2025, 19:43
U mnie odpowiedź z automatu a w nagłówku odpowiedź na Tibię to chyba nie ta gra ??

MODELKASZCZECIN
25.08.2025, 20:04
Obecnie to event naprawiaja od rana bo o 10 wsio znikło a jeszcze 3 dni ma byc noi nagroda za cel też

Jarko_Tatko
25.08.2025, 20:26
u mnie od piątku lipa, nie mogę wejść

Kvardy007
26.08.2025, 04:38
Tez im napisalem jak cos ...

Kvardy007
26.08.2025, 04:40
Ale juz tyle dni bez gry zyje ze sie zastanawiam po co mi ona jeszcze tak dzaialajaca ???
Siema Gienia i pozdrawiam wszystkich odpoczywajacych bez gry :)))

Stempello
26.08.2025, 13:06
też czujecie pustkę i porzucenie po tygodniu bez grania :) haha
powoli przyzwyczajam się do życie bez Młodego Drwala. Nic straconego niedługo Drwal będzie w McDonald

GrigorIwan
26.08.2025, 14:57
A idź Pan z tym śmieciowym żarciem z zawyżonymi cenami.

Ja czuję bardziej wkur.........e z powodu zmarnowanego czasu. Wałkują te usterki od cholera wie kiedy i dalej nie wiedzą co jest grane by naprawić w 3h.

A może napiszą że ruskie ich sabotują.

seba55555
26.08.2025, 15:11
niech sobie mózgi zresetują od tygodnia brak logowania i zero odzewu totalna porażka ciekawe czy oddadzą klejki zainwestowane w grę pozdro Seba

karolina4u2
26.08.2025, 16:09
to wychodzi na to że dolina odkrywców jeszcze tylko nie może grać

MODELKASZCZECIN
26.08.2025, 17:04
Bez komentarza
Dzisiejszy wpis

Wydarzenie z okazji rocznicy odszkodowania 2025

Drodzy osadnicy,

Ze względu na brak pierwotnie planowanej fazy wyłączenia podczas wydarzenia rocznicowego, wielu z was nie było jeszcze w stanie odebrać nagrody za ukończenie drugiego celu społeczności. Sprawdziliśmy teraz, jakie opcje są dla nas dostępne, aby rozwiązać ten problem z mocą wsteczną, ponieważ niestety nie jest możliwa ponowna aktywacja fazy wyłączania.

Dlatego pracujemy nad rozwiązaniem, które zapewni, że każdy, kto był online podczas wydarzenia i nie odebrał jeszcze nagrody za drugi cel społeczności, otrzyma ją po jego zakończeniu.

Wdrożenie zajmie jednak trochę czasu i niestety nie będzie możliwe w ciągu tego tygodnia. Nie możemy jeszcze podać Wam dokładnej daty, ale robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej dostarczyć Wam nagrodę, na którą zasługujecie. W związku z tym przywrócimy również kupca wydarzenia.

Żałujemy, że sukces wydarzenia został przez to nieco przyćmiony i dziękujemy za zrozumienie!

Wasz zespół CipSoft

karolina4u2
26.08.2025, 17:09
tydzień jeszcze bez możliwości zalogowania? oszaleli serio

MODELKASZCZECIN
26.08.2025, 17:26
tydzień jeszcze bez możliwości zalogowania? oszaleli serio

to o evencie nie o nas bez mozliwosci gry , a jak minie jeszcze tydzień to stracę swoją gildie.....

GrigorIwan
26.08.2025, 19:25
W związku z tym przywrócimy również kupca wydarzenia. ten to najważniejszy bo za klejnoty.



Dlatego pracujemy nad rozwiązaniem, które zapewni, że każdy, kto był online podczas wydarzenia i nie odebrał jeszcze nagrody za drugi cel społeczności, otrzyma ją po jego zakończeniu. Dobra a co z kalendarzem. mi zostały dwa dni do wzięcia?


.................................................. ..................................................

@MODELKASZCZECIN jak co to zapraszamy do nas. Nie wyrzucamy po tygodniu, a i fajni ludzie grają. I co najważniejsze na spokojnie.

MODELKASZCZECIN
26.08.2025, 19:58
@MODELKASZCZECIN jak co to zapraszamy do nas. Nie wyrzucamy po tygodniu, a i fajni ludzie grają. I co najważniejsze na spokojnie.

Nie rozumiesz to moja gildia , przez brak logowania przez określony czas mogę stracić status lidera

Alekin
26.08.2025, 21:10
Czy na tym forum angielskim co cipy z softu proponują można coś napisać? Mi się nie udaje, loguje mnie automatycznie pod durnym loginem defaultPlayerName_5ede6cd095d43 i pisze, że nie mam uprawnień.

GregDraxter
26.08.2025, 22:13
ile jeszcze można czekać

gizmodogra
26.08.2025, 22:16
ha ha ha

MODELKASZCZECIN
26.08.2025, 22:27
Czy na tym forum angielskim co cipy z softu proponują można coś napisać? Mi się nie udaje, loguje mnie automatycznie pod durnym loginem defaultPlayerName_5ede6cd095d43 i pisze, że nie mam uprawnień.
Wszędzie tak jest , wyczyść ciastka i od nowa sie zaloguj odrazu na tej stronie i masz wtedy dostęp jak na forum wejdziesz. Stracisz dostęp jak zamkniesz strone gry.Ale muszisz byc tam zajestrowany - zakładac wyspy nie trzeba.

Kvardy007
27.08.2025, 06:05
Modelka lidera CI raczej odadza wiec na luzie :) ja im daje czas do konca miesiaca :) pozniej przestane sprawdzac czy dziala ...

Vegeciooha
27.08.2025, 08:14
Nie odpisuje nikt na tym forum angielskim poza wzburzonymi użytkownikami.

Vegeciooha
27.08.2025, 08:16
Obawiam się, że gra zacznie działać dopiero po przeniesieniu danych do CipSoft - wtedy będzie ogólny restart i pewnie odpali, bo teraz najwyraźniej nawet nikomu się nie chce resetu wypróbować... :(

MODELKASZCZECIN
27.08.2025, 08:18
Obawiam się, że gra zacznie działać dopiero po przeniesieniu danych do CipSoft - wtedy będzie ogólny restart i pewnie odpali, bo teraz najwyraźniej nawet nikomu się nie chce resetu wypróbować... :(
reset juz był ale nic nam nie pomógł

GrigorIwan
27.08.2025, 10:28
oooo kur............................................... ......a zalogowało

jestem w grze

GrigorIwan
27.08.2025, 10:37
no ale event ch...... strzelił :(

MODELKASZCZECIN
27.08.2025, 10:47
też weszłam

RLRL
27.08.2025, 13:44
Działa! Ale szkoda że nie udało się dokończyć zadań z eventu bo wszystko szło w dobrym kierunku. Kalendarz przepadł, zadania eventowe... ehh

MODELKASZCZECIN
28.08.2025, 15:40
Znowu nie mam wejscia w grę...

OWCZAR_GIT
28.08.2025, 15:51
Padło 30min temu i tak kwiczy serwer chyba jakis a aliexpres maja ten serwer

MODELKASZCZECIN
28.08.2025, 16:11
dziala ale wszedzie padlo w niemczech tez

romulusadamus
29.08.2025, 15:02
no jak w niemczech padło to może kogoś w końcu to ruszy

Ypkyns
30.08.2025, 09:03
to co juz koniec zabawy? od dwoch dni nie mozna sie zalogowac

Arek053
30.08.2025, 10:26
Problem z połączeniem "młotkowy" się pokazuje, i po chwili wyświetla się komunikat, "Połączenie z serwerem zostało zerwane. Prosimy wybrać OK, aby odświeżyć przeglądarkę".
Opisałem problem wraz ze zgłoszeniem to pomocy technicznej, mija już drugi dzień i nic, brak odpowiedzi.

FalikVR
30.08.2025, 15:47
To samo od piątku. Młotkowy i brak połączenia z serwerem.

Jurek12345
30.08.2025, 19:03
Problem z połączeniem "młotkowy" się pokazuje, i po chwili wyświetla się komunikat, "Połączenie z serwerem zostało zerwane. Prosimy wybrać OK, aby odświeżyć przeglądarkę".
Opisałem problem wraz ze zgłoszeniem to pomocy technicznej, mija już drugi dzień i nic, brak odpowiedzi.

Ale napisałeś do Cipsoftu czy do Ubi? Ja też nie mogę grać od piątku, i napisałem do suportu Cipsoftu, na razie bez odpowiedzi. A na stronie anglojęzycznej, napisali że problem już naprawiony :)

J_Lubartow
30.08.2025, 19:45
coś z grą naprawicie? już 2 dni mimo prób na różnych przeglądarkach nie udało się zalogować

Menelcio
30.08.2025, 20:13
niemiaszki grają,mają pełne wsparcie,szybkie wiadomości a tutaj to już chyba kaplica auf wiedersehen i nawet infa nie chce im się napisać GRA PADŁA chcecie pograć to nie tutaj,KONIEC

Angel7212
30.08.2025, 22:03
Jakoś w kratke naprawili, ja nie moge wejsc na gre i moja wyspe tez nie mozna odwiedzac:(

Arek053
31.08.2025, 09:32
Ale napisałeś do Cipsoftu czy do Ubi? Ja też nie mogę grać od piątku, i napisałem do suportu Cipsoftu, na razie bez odpowiedzi. A na stronie anglojęzycznej, napisali że problem już naprawiony :)

Napisałem do "Pomocy Technicznej", nie wiem kto tam siedzi.

Jurek12345
31.08.2025, 17:48
Napisałem do "Pomocy Technicznej", nie wiem kto tam siedzi.

To pewnie napisałeś do byłego właściciela. Jeśli nie dostałeś biletu że wiadomość doszła, to prawdopodobnie nikt jej nie przeczytał. Napisz do tso-support-cipsoft.com (edit: tso-support@cipsoft.com) ja dostałem od nich ticket że wiadomość dotarła do ich suportu. Mam nadzieję że naprawią.

Arek053
01.09.2025, 14:17
No faktycznie poszedł ticket pod inny mail (no-reply-cs@ubisoft.com). Wysłałem mail pod ten co podał Jurek.

Jurek12345
02.09.2025, 02:23
Odpowiedź od Cipsoftu (przetłumaczone przez google)

Cześć Jerzy ,
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje informacje zespołowi programistów Ubisoftu i mam nadzieję, że problem zostanie wkrótce rozwiązany.
Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, nie wahaj się i daj mi znać.
Serdeczne pozdrowienia
*******
Zespół obsługi klienta CipSoft


Zdaje się że trzeba będzie czekać aż całkowicie przeniosą grę na serwery Cipsoftu, może wtedy coś się poprawi. A na razie przymusowa przerwa.

Angel7212
02.09.2025, 15:34
Mam to samo, czekamy

Arek053
02.09.2025, 16:05
Udało mi sie teraz wejść do gry, ale na przeglądarce tylko, niewiem co z klientem.

Ypkyns
02.09.2025, 19:56
mi ogolnie to juz calkowicie klekla gra

Bartexio
03.09.2025, 01:21
Juz by lepiej na tydzien wylaczyli gre, zrobili porzadek w tym burdelu jaki maja z serwerami a nie ze gra nie dziala ale promo niczym .. zawsze jest

kkuba1234
03.09.2025, 17:08
umnie tez nie działa(

Andrzej777
03.09.2025, 18:29
U mnie też brak dostępu około północy, a dzisiaj udało się zalogować ale przy próbie wczytania wyspy tylko młotkowy i połączenie z serwerem zostaje zerwane

Jurek12345
04.09.2025, 07:19
Od wczoraj u mnie gra wróciła.

AliBB
05.09.2025, 07:52
Czy działa wam gra?. U mnie od 3 dni nie działa, "młotkowy" się pokazuje, i po chwili wyświetla się komunikat, "Połączenie z serwerem zostało zerwane. Prosimy wybrać OK, aby odświeżyć przeglądarkę".

Anea
05.09.2025, 09:46
U mnie to samo.

adamus402
05.09.2025, 16:06
Też nie działa.

Jurek12345
05.09.2025, 18:18
Spróbujcie się pożalić na anglojęzycznym forum - link do wątku https://forum.thesettlersonline.com/threads/39827-We-are-unable-to-play!!?p=376605#post376605
Założyć konto na tym forum. Nie wiem czy to dzieło przypadku, też nie miałem gry 5 dni, pożaliłem się tam, i na drugi dzień miałem grę. Jeśli ktoś ma problem z językiem, google translator pomoże. Można też pisać do supportu Cipsoftu, chociaż oni przekazują uwagi do Ubisoiftu, więc nie wiadomo co się dzieje ze zgłoszeniami, ale próbować można. Mail do supportu tso-support@cipsoft.com

Bartexio
05.09.2025, 20:43
przecież ta gra padał już dawno, teraz tylko jest dopełnienie tego.
Szkoda czasu na pisanie do nich, bo klepia te same formułki co poprzednicy itd.
Ale hitem jest walenie promo na klejki gdy gra padła i połowa serwerow nie dziala

ps. A ja weekend spedze w wiele lepszy sposob niz probujac sie nie udolnie zalogowac na sety

MarekAntoniusz
07.09.2025, 19:21
Nie działa od kilku dni.

szymonXD150
08.09.2025, 08:50
Mi też nie działa gra . od 3 września nie mogę się zalogować "połączenie z serwerem zostało zerwane"

trorox
08.09.2025, 17:11
Mam dokładnie tak samo.....

parcholinio88
08.09.2025, 21:30
ja również już tydzień

parcholinio88
08.09.2025, 21:33
nie mogę wejść