PDA

Zobacz pełną wersję : Dolina Odkrywców znowu nie działa



Strony : 1 [2]

ml76
29.04.2025, 18:10
Mam to samowchodze na wyspe i zaraz wyskakuje mlotkowy z bledem polaczenia

cZaRiFu
29.04.2025, 18:18
znowu gra padła, nie da rady wejść do przygody, czat handlu zdechł, znajomi online niewidoczni

grzesiek-mis
29.04.2025, 18:23
Jednym naprawili, innym zepsuli :) dzisiaj rano do gry wróciło kilku znajomych co od 8 dni nie mieli możliwości wejścia...oni weszli ,pogadaliśmy i zamieniliśmy się miejscami , teraz nasza kolej na przerwę w grze :D

gregorypeck
29.04.2025, 18:31
Nieprawda, są wybrańcy (parrz ja :)), którzy przez ponad tydzień mieli wakacje od setów i teraz po krótkiej przerwie znowu gra padła.
Dobrze, ze zapobiegawczo chociaż wydałem pisanki co leżały w magazynie, dobrze, że nie otwierałem kalendarza za klej szkoda tylko premium co odpaliłem (na szczęscie tylko 1 dniowe ;)). Jeśli w miarę wiadomo czego się można spodziewać to da się minimalizować straty heh ;)

Maciej_M
30.04.2025, 22:35
Drodzy osadnicy,

Minął prawie miesiąc odkąd wspólnie z Ubisoftem ogłosiliśmy, że CipSoft przejmuje obsługę i przyszły rozwój gry The Settlers Online. Wówczas krótko przedstawiliśmy się w liście do Ciebie.

Dzisiaj zwracamy się do Państwa bezpośrednio poprzez ten artykuł informacyjny. Ten pierwszy widoczny krok wydaje nam się wyjątkowy. Jesteśmy ciekawi i podekscytowani tym, co Was czeka, i nie możemy się doczekać, aby wspólnie z Wami podążać tą drogą. Szczerze mówiąc, my również jesteśmy trochę zdenerwowani, ponieważ podchodzimy do tego zadania z dużym szacunkiem i odpowiedzialnością.

Wiele jest dla nas nadal nowego. Nie opracowaliśmy sami systemów, narzędzi i procesów związanych z grą, dlatego jest jeszcze wiele rzeczy, których musimy się nauczyć. Chcielibyśmy również poznać Was – społeczność, która od tak dawna stanowi serce The Settlers Online – i dowiedzieć się więcej o Waszych życzeniach, potrzebach i oczekiwaniach. Jednakże minie trochę czasu, zanim zaznajomimy się ze wszystkim. Mamy nadzieję, że możemy liczyć na Państwa zrozumienie, gdyż nie wszystko od początku będzie szło gładko.

Uważnie śledziliśmy Wasze komentarze od momentu ogłoszenia. Zdajemy sobie sprawę, że wielu z Państwa ma jeszcze otwarte pytania. Obecnie przygotowujemy listę najczęściej zadawanych pytań (FAQ), którą planujemy opublikować w ciągu najbliższego tygodnia, zarówno w języku niemieckim, jak i angielskim. Oczywiście, poinformujemy Cię o tym w artykule informacyjnym, gdy tylko będzie on gotowy.

Chcielibyśmy również poinformować Cię o czymś ważnym:

Chcemy mieć pewność, że szybko i niezawodnie znajdziesz aktualności ze świata The Settlers Online w jednym spójnym miejscu. Aby komunikacja była jasna i łatwa do opanowania, w przyszłości skupimy się na języku niemieckim i angielskim. Oznacza to, że wiadomości będą publikowane wyłącznie na stronie internetowej w języku niemieckim i angielskim (UK), a my będziemy zamieszczać je tylko na odpowiednich forach.

Rozumiemy, że ta zmiana może nie być łatwa dla wszystkich, zwłaszcza jeśli artykuły informacyjne nie są już dostępne w preferowanym przez Ciebie języku lub na stronie internetowej, z której korzystasz do gry. Ponadto obecna struktura logowania ogranicza możliwość zamieszczania postów na forach niemiecko- i anglojęzycznych. Niestety, nie jest to problem, który da się szybko rozwiązać. Mimo wszystko chcemy, abyście nadal czuli się częścią naszej społeczności i pozostawali na bieżąco, pomimo tej przeszkody. Poważnie podchodzimy do Twojej perspektywy i będziemy szukać długoterminowych ulepszeń.

Dopóki FAQ nie będzie gotowe, zapraszamy do odwiedzenia forów w języku niemieckim i angielskim, aby spotkać się z Mirade, która wraz ze swoim zespołem będzie od tej pory zajmować się zarządzaniem społecznością.

Serdeczne pozdrowienia i szczęśliwego rozwiązania,

Twój zespół CipSoft

pretor29
01.05.2025, 01:38
władza sie zmienia ale ci na dole zostaja ci sami i dalej tak to bedzie wygladalo.... nic nie robiac bedzie ta gra kulała az padnie

Solek67
01.05.2025, 09:26
cześć powtórka z rozrywki

Rumburak333
01.05.2025, 09:36
dzisiaj rano na kolonii pojawił się młotkowy :( nie mogę się zalogować 1 maja kawa bez grania

Solek67
01.05.2025, 09:46
czyli jest dobrze...........

Solek67
01.05.2025, 09:46
u mnie to samo

Rumburak333
01.05.2025, 10:11
po kilku pr














jest udało się wejść do gry :)

Helikaon75
07.05.2025, 22:13
350 pisanek za w sumie 10 eventowych dni przestoju - czy to jakiś żart?
Na wybranie rzeczy z kalendarza eventowego poszło w okolicach tysiąca klejnotów, a Wy w ramach rekompensaty wysyłacie 350 pisanek.
ŚMIECH NA SALI.
Pozdrawiam.

Gryzliistrzelali
07.05.2025, 22:55
ja tego nawety nie biore nich se w dupe to wsadza

Master_Viking_2
08.05.2025, 10:35
Ze złotej góry ktoś jest czy ja jestem pierwszy z zakazem wejścia? A może to już będzie w standardzie że przy okazji eventu dostaje się bloczka :D

OmateuszO
08.05.2025, 23:22
Możecie już tu nie pisać. Nikt już tego nie przeczyta.
https://forum.thesettlersonline.com/threads/39765-FAQs-about-the-takeover-of-The-Settlers-Online-by-CipSoft-the-future-and-our-plans

Q: How will communication work in the future?

A: In our news post last week, we already gave a short preview. We want to make sure that all important information about The Settlers Online can be found reliably in one central place. That is why we have decided to focus on the German and English websites. News will only be published there, in German and English. We will also post in the German and English forums only. On weekdays, we regularly check both forums to see if there are questions or topics we can provide input on. In the long term, we also want to ease access for those who currently cannot post in the forums without an additional login, so that they also can take part in the exchange.

We will not use the ingame chat as an official communication channel. That does not mean we will never check in or read along. However, we want to ensure that information and replies from us are accessible to everyone, not just those online at a certain time on a certain world. That is why news on the front page and the forum are our preferred channels, where everything can still be read days or weeks later.

We will continue to use the German and English Facebook pages to share news from the website. However, it will still take some time before we can publish new posts there.

The Twitter channels will not be updated further for now.

Q: How can I reach customer support?

A: Customer support is now handled by CipSoft. Until further notice, the best way to reach our support team is via the new email address tso-support@cipsoft.com. The contact form on the website will also remain available and should especially be used for payment issues. For all other topics and problems, we recommend using the new email address.

Lukmant
13.05.2025, 17:46
co to za cyrk ,znowu brak gry:(

veno4
13.05.2025, 19:27
powtórka z poprzedniego eventu

Helikaon75
13.05.2025, 19:49
Niestety powtórka z rozrywki, znowu nie działa.
Niestety jak napisał kolega OmateuszO możemy pisać tu tylko sobie. Nowi właściciele/operatorzy gry przyjmują wiadomości/informację w dwóch językach (angielski i niemiecki) i fora prowadzone w innych językach na razie ich nie interesują.

pretor29
13.05.2025, 19:51
Ze złotej góry ktoś jest czy ja jestem pierwszy z zakazem wejścia? A może to już będzie w standardzie że przy okazji eventu dostaje się bloczka :D

dołaczam sie ... bb znowu dalo .......

kundo2015
13.05.2025, 20:44
brak możliwości wejścia do gry... czyżby teraz ud... Złotą Górę?

pretor29
13.05.2025, 21:02
penelopa to nawet pojecia o tej grze nie ma ... wszystko padnie pokolei

DezuD1
13.05.2025, 21:12
Złota Góra znowu padła. Pytanie tylko czy znowu tylko wybrańcy zostali odłączeni czy caly serv szlag trafił.

daruś87
13.05.2025, 21:26
Tak złota Góra nie działa, pewnie cały serwer.

gregorypeck
13.05.2025, 22:16
penelopa to nawet pojecia o tej grze nie ma ... wszystko padnie pokolei

Jeśli wyłączyli komunikację inną niż angielski i niemiecki to Penia może już mieć całkiem wywalone i nic nikomu do tego, bo na liście płac BB też już pewnie nie figuruje.. ;)

BTW
Dolina Odkrywców też padła

DukeNukem-PL
13.05.2025, 23:26
Żebyśmy wszyscy nie byli zdziwieni to nowym 'operatorem gry' jest CipSoft ale jej właścicielem nadal jest UBISOFT i nadal gra działa na serwerach UBI ale ma nastąpić migracja do CipSoftu. A skoro gra nadal siedzi na serwerach UBI no to nie bądźmy zdziwieni. xD

KubaG77
14.05.2025, 01:06
Ta gra to porażka...

lordGabriel
14.05.2025, 01:11
Deszcz gwiazd akurat mi się kończy :( Pora się nauczyć niemieckiego.Zacznę od piosenki zespołu Eisbrecher pod tytułem FAKK...

orko67
14.05.2025, 06:59
też nie mogę się zalogować na złotą górę od 13/05 - chyba cały serwer padł. Pechowy ten 13 maj.

jw_ivo
14.05.2025, 07:17
dzisiaj to samo

M0rdechaj
14.05.2025, 07:21
To forum już nie jest obsługiwane przez nikogo więc najszybciej napisać majla do nowego supportu, bo to co tu piszecie to nikt nie widzi. Ewentualnie wejść na forum EN lub DE i żalić się tam, bo prędzej ktoś zobaczy.



A: Customer support is now handled by CipSoft. Until further notice, the best way to reach our support team is via the new email address
tso-support@cipsoft.com

pretor29
14.05.2025, 11:00
hahah dobrze zaczeli od wywalenia polskiego forum ... co za parodia

Senior_Zdzich
14.05.2025, 11:24
kopia wiadomości wysłanej z formularza do suportu

Dzień dobry.

Od 13.05.2025 (Win 7, zarówno pod Unity i w w kliencie portable) ten sam problem: logowanie bez problemu ale po długim czasie oczekiwania komunikat: Problem z połączeniem.

Połączenie z serwerem zostało przerwane itd...

Podjęte działania: Czyszczenie podręcznej pamięci Unity zgodnie z instrukcją na waszym forum:

Wątek: Jak wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie przeglądarki Unity

D4gon
14.05.2025, 11:52
Naprawione , można się rozejść.

piotr2025
30.05.2025, 09:07
Młotkowy wrócił do doliny...

https://i.ibb.co/MxxMNg3V/image.png

Maggie_111
30.05.2025, 09:10
No i znowu... Mam nadzieję, ze potrwa to chwilę...

RLRL
02.06.2025, 08:09
U mnie też jest problem z wczytaniem mapy...

BrukowaCegLaa
23.06.2025, 19:06
Dolina Odkrywców, nie działa, od 2h, brak zalogowania...

https://ibb.co/wZ7bdM2F

Kouta_Aoi
25.06.2025, 08:25
Potwierdzam. Ja też nie mogę się zalogować.

BrukowaCegLaa
16.07.2025, 14:42
Od 15.07.2025 (Win 11, zarówno pod Unity i w w kliencie portable) ten sam problem: logowanie bez problemu ale po długim czasie oczekiwania komunikat: Problem z połączeniem.

Połączenie z serwerem zostało przerwane itd...
=========
Good day.

Since 15.07.2025 (Win 11, both under Unity and in the portable client) same problem: login without problem but after a long wait the message: Connection problem.

The connection to the server was interrupted etc....

https://ibb.co/1JbTsbhd

https://i.ibb.co/1JbTsbhd/2025-07-16-143547.png (https://ibb.co/1JbTsbhd)

ŚlepyKoń
16.07.2025, 17:48
Od rana nie można się podłączyć do gry, coś ostatnio często się tak dzieje.
Nie przeszkadza to jednak w uruchomieniu i promowaniu happy hours.

Swoją drogą o happy hours piszą na naszym serwerze ale wszelkie inne komunikaty już tylko na globalnym.

rafmir
16.07.2025, 21:09
Nie działa od rana, i widać nic z tym niezrobili

boulinka81
16.07.2025, 22:21
nadal nie działa

MODELKASZCZECIN
16.07.2025, 22:35
Hej mi od wczoraj nie dziala , juz doba mineła ...

MODELKASZCZECIN
16.07.2025, 22:37
16.07.2025Bieżący stan migracji
Drodzy Osadnicy,

Wielu z was zastanawiało się, jak przebiega migracja The Settlers Online. Chociaż przygotowania są już zaawansowane, większość dotychczasowych prac odbywała się za kulisami. W związku z tym chcielibyśmy przedstawić Państwu krótki przegląd obecnego stanu.

Rozumiemy, że niektórzy z was woleliby poznać szczegóły lub mają nadzieję na konkretne wieści na temat przyszłego rozwoju gry. Jednak przy projekcie o takiej skali i złożoności wiele rzeczy nadal wymaga koordynacji, podlega zmianom lub ma charakter poufny. Istnieje wiele zależności i powiązań, na które wpływ ma szeroki wachlarz czynników, a ich pełny zakres jest trudny do oceny z zewnątrz. Niezawodność jest dla nas ważna, dlatego koncentrujemy naszą komunikację na istotnych tematach, na które możemy dostarczyć rzetelnych informacji.

Celem migracji jest przeniesienie wszystkich serwerów i danych gry do systemów CipSoftu i odłączenie ich od infrastruktury Ubisoftu. Na przykład w przyszłości przejdziemy na system z oddzielnymi kontami dla The Settlers Online, który zastąpi obecne konta Ubisoft Connect. Firma Ubisoft wkrótce poinformuje Cię pocztą elektroniczną o warunkach, na jakich Twoje dane mogą zostać przekazane firmie CipSoft. Jeśli nie chcesz, aby Twoje dane zostały przeniesione, będziesz miał 30 dni na wniesienie sprzeciwu. W takim przypadku dane gry zostaną usunięte.

Nasz zespół techniczny jest obecnie zajęty przygotowaniami do migracji serwerów i danych gry. Obejmuje to na przykład skonfigurowanie infrastruktury dla The Settlers Online w CipSofcie. Budują również wewnętrzny system testowy, aby móc dokładnie przetestować przeprowadzkę, tak aby rzeczywista migracja mogła przebiegać tak płynnie, jak to tylko możliwe.

Naszym ogólnym celem jest zminimalizowanie zakłóceń w grze spowodowanych pracami konserwacyjnymi wymaganymi do migracji. W związku z tym pierwszym możliwym przedziałem czasowym dla transferów serwerów jest okres po wydarzeniu rocznicowym i przed rozpoczęciem wydarzenia Halloween. Ponieważ jednak zależy to od różnych czynników, obecnie nie możemy zagwarantować, że migracja faktycznie odbędzie się w tym okresie. Poinformujemy Cię, gdy tylko będziemy pewni, czy ten termin jest wykonalny.

Już teraz zajmujemy się zarządzaniem społecznością. Na razie korzystamy z istniejących struktur, aby informować Państwa na bieżąco i pozostawać z Państwem w kontakcie: sekcja aktualności i forum zarówno na niemieckiej, jak i angielskiej stronie internetowej. W dłuższej perspektywie chcemy stworzyć centralne i spójne miejsce z informacjami, wiadomościami i komunikacją o grze, które będzie łatwo dostępne dla was wszystkich i niezawodnie dostępne.

Na tym etapie nasz zespół wsparcia wraz z personelem Ubisoft pomaga ci w miarę możliwości. Chociaż nie mamy jeszcze bezpośredniego dostępu do serwerów i danych gry, współpracujemy z firmą Ubisoft, aby poprawić sytuację.

Część zespołu The Settlers Online, która zdecydowała się dołączyć do CipSoftu, kontynuuje swoje wcześniejsze prace nad grą. W tym samym czasie utworzyliśmy zespół doświadczonych członków CipSoftu w Ratyzbonie, którzy obecnie zapoznają się z kodem i projektem gry.

Mamy nadzieję, że ten krótki przegląd wskaże Ci nieco wskazówek i pomoże umieścić obecny etap migracji w kontekście. Chcielibyśmy jeszcze raz podziękować wszystkim za wsparcie, cierpliwość i zrozumienie. Z niecierpliwością czekamy na przyszłość The Settlers Online i naszą wspólną podróż.

Wasz zespół CipSoft!

D4gon
17.07.2025, 08:30
Młotkowy u mnie już 24h buszuje, info dla członków gildii jak ktoś tu zaglądnie :)

Zbych0202
17.07.2025, 13:34
Zdechło na dobre czy jeszcze wskrzeszą?

hakihakim
17.07.2025, 14:08
Nadal nie dziala. Mialem nadzieje ze uda im sie to dziś rozwiązać, ale widać mylilem się.

rafmir
24.07.2025, 17:42
Czy tylko ja nie mogę sie zalogować , cze serwer padł?

cebulka1999
24.07.2025, 18:46
potwierdzam u mnie też młotkowy się pojawił

Maciej_M
24.07.2025, 19:17
dwagi drop ze ryba wleciał i pozamiatał ;)

Kvardy007
24.07.2025, 20:40
u mnie tez nie dziala ...

MODELKASZCZECIN
24.07.2025, 21:48
Nie robię przygód wogole to nie mam problemu , ale chyba prawie wszystkich wywiało z młotkowym :D

Maciej_M
24.07.2025, 22:29
Nie robię przygód wogole to nie mam problemu , ale chyba prawie wszystkich wywiało z młotkowym :D



Chciałem coś napisać, ale sam cytat wystarczy. :D

Kvardy007
25.07.2025, 07:37
nadal nie dziala ...

marias1
25.07.2025, 10:06
u mnie też nie działa od wczoraj

BrukowaCegLaa
25.07.2025, 12:23
u mnie też nie działa od wczoraj

tez jestem .... z tym od wczoraj.


https://tonyszalupa.smallhost.pl/icons/TSO_2025-07-25_12-17-10.mp4

arczipila
25.07.2025, 14:52
Ruszyło