PDA

Zobacz pełną wersję : Problemy z Unity. Zbugowana wyspa i budynki



Nutowski
20.12.2024, 11:01
Dzień dobry.

Mniej więcej rok temu zgłosiłem przez pomoc techniczną pierwszy raz problem z wersją przeglądarkową. Od tamtego momentu nic się nie zmieniło. Problemów z grą jest sporo, ale chcę skupić się na kilku i proszę o konkretny, kiedy w końcu to naprawicie, bo rok to całkiem sporo czasu.

1. Wiszące rzeczy na ikonie menu gwiazdy
Po jakimkolwiek dodaniu surowców lub przygody z Excelsiora do menu gwiazdy, miniatura potrafi wisieć do czasu przelogowania. Nic nie pomaga... Dołączam 2 zdjęcia.

https://i.imgur.com/ctnNkNT.png
https://i.imgur.com/cPj4mEp.png

2. Czas i progres ulepszenia budynków
Po zalogowaniu wszystko wyświetla się prawidłowo. Jednak wystarczy przybliżyć lub przesunąć fragment wyspy, aby wszystkie informacje o aktualnych ulepszeniach po prostu znikły. Czasami się pojawią jakimś cudem, ale po chwili znowu znikają. Nie wiem od czego to zależy, ale jest to TAK BARDZO IRYTUJĄCE, że nie macie pojęcia. A wiecie, dlaczego nie macie pojęcia? Bo nie gracie w tę grę i nie słuchacie swojego community. Muszę pamiętać gdzie mam wrzucić premie, bo z poniższych 2 obrazków nie widać, który budynek jest aktywny, a który ulepszany...

https://i.imgur.com/cr12D70.png
https://i.imgur.com/6ETmz2p.png

3. Nie widać ZZZ przy wyłączonym budynku
Ponownie, oprócz tego, że często znikają "etykiety" z procentem ulepszenia, to analogiczny kłopot jest z ikoną stanu wstrzymania produkcji.

https://i.imgur.com/iwBEBM9.png
https://i.imgur.com/gUd8KzI.png
https://i.imgur.com/4vXEjzj.png

4. Co to jest...?
https://i.imgur.com/1tkOL1z.png

To tyle z większych rzeczy. Są jeszcze mniejsze, jak niewidoczna informacja o aktualnym złożu, itd.

Proszę odnieść się do mojej wiadomości, ale bez formułki skopiowanej ze studium przypadków, tylko jak do człowieka-gracza po drugiej stronie ekranu. Kiedy naprawicie te i inne błędy?

Jeśli nie możecie, nie umiecie, nie macie zasobów, dajcie fork repository, to przynajmniej spróbuję, a z dużym prawdopodobieństwem uda mi się to ogarnąć w miesiąc nawet nie znając architektury aplikacji. Masakra jakaś, że muszę to pisać...

MarSzal71
01.01.2025, 11:50
Podbijam temat: Penelopo - raczysz się łaskawie wypowiedzieć?
tylko nie pisz o czyszczeniu ciasteczek, bo to żałosne........

MarSzal71
09.01.2025, 18:58
i znowu podbijam

MarSzal71
18.01.2025, 18:15
i jeszcze raz ..

Nutowski
20.01.2025, 16:21
Dzisiaj minął dokładnie miesiąc od mojego zażalenia. I co? I nic.

Jestem zażenowany:

jakością działania gry (od ponad roku),
dostępnością strony i forum,
stosunkiem pracowników firmy (support) do klientów (gracze).
Oprócz MarSzala71 (thx!), który podbijał kilka razy temat, nikt z pomocy nawet się tym nie zainteresował.

To w takim razie łatwiejsze pytanie. Nikt nie napisał, bo:

Poprosiłem o nie kopiowanie formułek (czym wykluczyłem Waszą reakcję).
Po prostu mnie ignorujecie (problemu nie ma).
Jest 1 pracownik na Polskę, któremu brak czasu.
Trzeba dodawać skróki za klejnoty.
Proszę o wybranie numeru, może tym razem się uda mi się otrzymać odpowiedź.

PS Fajny wynik finansowy w ostatnim raporcie na giełdzie. Powodzenia przy kolejnych zwolnieniach. :rolleyes:

Ender_
30.01.2025, 08:51
Mam to samo, również chciałbym uzyskać jakąkolwiek odpowiedź w tym temacie.

Nutowski
30.01.2025, 11:14
Mam to samo, również chciałbym uzyskać jakąkolwiek odpowiedź w tym temacie.Możesz się nie doczekać.

Nutowski
21.02.2025, 13:24
2 miesiące nadal bez jakiejkolwiek odpowiedzi.

BB_Penelopa
21.02.2025, 14:15
Dzień dobry,

bardzo mi przykro, że doświadczasz problemów z grą. Dział techniczny pracuje już nad naprawą.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Nutowski
25.02.2025, 14:00
Penelopa, proszę nie bierz tego do siebie, bo domyślam się, że pewnych rzeczy nie możesz, ale jestem już znudzony i zmęczony Waszym podejściem. Przecież już rok temu słyszałem dokładnie to samo i nic się nie zmieniło, dlatego tak bardzo nienawidzę formułek słownikowych, bo one nic nie znaczą. Myślę, że różnicę robi jedno słowo: ZROBIĆ, nie robić. Ja w pracy muszę coś zrobić, a Wy co najwyżej robić. Mam nadzieję, że jako Community Manager zebrałaś całą dokumentację, którą tutaj zamieściłem i opisałem oraz eskalowałaś problem wyżej (tak się ładnie mówi po Waszej stronie). Jedno jest pewne - klejnotów więcej nie kupię, bo będę finansował takiego przedsięwzięcia.

MarSzal71
02.03.2025, 19:14
Dzień dobry,

bardzo mi przykro, że doświadczasz problemów z grą. Dział techniczny pracuje już nad naprawą.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Podaj konkretną datę rozwiązania problemu, a nie jak zwykle mydlisz oczy i udajesz, że BB coś z tym zrobi.

p/s
i nie usuwaj postów krytykujących BB, bo i tak wszyscy wiedzą jaka to dziadowska firma.

BB_Penelopa
04.03.2025, 12:05
Dzień dobry,

bardzo mi przykro z zaistniałych trudności.

Nasz dział techniczny pracuje nad przywróceniem możliwości logowania.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa