PDA

Zobacz pełną wersję : Stracone konto z winny Supportu



walec_kids
07.12.2024, 13:06
Dzień Dobry Pani BB_Penelopa, z Wami to jak walka z wiatrakami.

W pierwszej kolejności proszę Panią Magdalenę z supportu zrestartować bo na wszystkie zgłoszenia odpisuje ".....Opisany przez Ciebie problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) Twojej przeglądarki......". Natomiast jeśli się nie da to proszę o informację w jaki sposób można taką posadę zdobyć? Przynajmniej może zwróci mi się kasa za wtopione klejnoty. Ustawie sobie autorespondera z jedna wiadomością i będzie on odpisywał po 3 dniach w kółko jedna i tą sama wiadomość. Bo tyle czekałem na odpowiedz odnoście zgłoszonych swoich spraw. Nie ważne czy to weekend czy zwykły dzień.

Zgłoszenie I => Każdy to zna, ok, wyczyściłem pamięć podręczną i pliki cookie => BRAK EFEKTU

https://zapodaj.net/images/93ffeb40a0a1b.png

Zgłoszenie II => Wow, udało się się zalogować i nawet mogłem sobie poklikać, wyczyściłem pamięć podręczną i pliki cookie => BRAK EFEKTU

https://zapodaj.net/images/741100a117558.png

Zgłoszenie III => Założę się, ze takiego błędu nikt nie miał, czasami też wyświetla mi się komunikat "Przerwa techniczna", wyczyściłem pamięć podręczną i pliki cookie => BRAK EFEKTU

https://zapodaj.net/images/eb453e4e3166f.png


====================
Najzabawniejsze w tych wszystkich zgłoszeniach jest to, ze winny jest użytkownik!!!

Moje konto:
=> Było logowane na 5 przegladarkach => BRAK EFEKTU, wina pamięci podręcznej i plików cookie
=> Było logowane na nowo zainstalowanym systemie => BRAK EFEKTU, wina pamięci podręcznej i plików cookie
=> Było logowane u 3 użytkownikach gry, którzy bez problemu się logują na swoje konta => BRAK EFEKTU, wina pamięci podręcznej i plików cookie
=> Otrzymałem od kogoś konto na próbę testową => SUKCES, czyszczenie pamięci podręcznej i plików cookie pomogło
=> Założyłem nowe konto i przetestowałem na 5 przeglądarkach => SUKCES, czyszczenie pamięci podręcznej i plików cookie pomogło

To jak to jest z tymi MOIM KONTEM, bo czuje się jakbym się do Was modlił "Moja wina, Moja wina ......"
====================

Wysłałem teraz IV zgłoszenie i robię zakłady, ze po 3 dniach dostane info o wyczyszczeniu ciasteczek :)

walec_kids
08.12.2024, 18:22
Tak jak pisałem o IV zgłoszeniu to Pani Magdalena z supportu pokazała na co ją stać.

"..... Dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
Opisany przez Ciebie problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) Twojej przeglądarki.
Aby mieć pewność, że korzystasz z aktualnej wersji gry, zalecamy regularnie czyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej. ....."

"..... W razie ewentualnych utrudnień w przyszłości proszę o ponowne zawiadomienie. Chętnie pomogę w rozwiązaniu każdego problemu dotyczącego gry The Settlers Online.
Pozdrawiam,
Magdalena, ....."

Natomiast zgłoszenia z ubisoft.com pozostają bez odzewu od początku eventu "Festyn gildii"

https://zapodaj.net/images/259eddf003fc3.png

walec_kids
13.12.2024, 19:08
Dzień Dobry

Udało mi się zalogować a pamięci podręcznej nie czyściłem, hmmm, ciekawe. Pewnie nie dostane informacji z czego to wynikało. Bo w dalszym ciągu nie otrzymałem odpowiedzi na forum, @ jak i zgłoszeniach ubisoft.com

https://zapodaj.net/images/b58a49677d894.png

Jedynie co się mogę domyślać to według wyświetlanego czasu festynu gildii na dziś wypadał jego koniec. Oczywiście przez konserwacje festyn został skrócony o jeden dzień. To akurat dzis udało mi się wejść i zakładam, ze kolejne Festyny gildii spowodują że się znów nie zaloguje a każde zgłoszenie zostanie odpisane w formie ".....Opisany przez Ciebie problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) Twojej przeglądarki......"

walec_kids
05.01.2025, 14:10
Dzień Dobry

Jednak długo się nie nacieszyłem bo przyszedł kolejny event a że dopiero postanowiłem się zalogować poprzez chrome i Unity to gra tak i tak nie działa. Na jedno z 4 zgłoszeń otrzymałem info:

"Opisana sytuacja jest znana. W tej sytuacji trzeba będzie poczekać na naprawę sytuacji przez techników serwera. Niestety nie jestem w stanie określić, kiedy może ona mieć miejsce, ale temat został już zgłoszony naszym specjalistom. Na pewno będą chcieli oni rozwiązać problem możliwie jak najszybciej.".

Czyli można się pożegnać z graniem przez przeglądarke bo objawy występują tylko podczas eventów. Jednym słowy, twórcy gry popsuli mi konto podczas eventów. A pisanie autoodpowiedzi na zgłoszenia gdzie zawarte są słowa "...Przypominam też, że gra poprzez Klienta może powodować błędy...." jest normalnie śmieszne bo to tylko dzięki klientowi jestem wstanie grać. Nawet teraz wyświetla mi się ten event.

Zapewne po najbliższej konserwacji gra bedzie możliwa z poziomu przeglądarki i Unity tak jak to było w przypadku eventu Gildii.

https://zapodaj.net/images/5f13160597f23.png

walec_kids
13.01.2025, 23:51
Koniec eventu i kolejne problemy z zalogowaniem sie na konto. Dodam, że to nie wina pamięci ani ciasteczek. Na inne konto jestem wstanie sie zalogować. A moje konto u kogoś innego tez nie działa a gra na tym samym serwerze.


https://zapodaj.net/images/7cdd381195606.png