PDA

Zobacz pełną wersję : Zmiany w grze - 27.11.2024



BB_Penelopa
02.12.2024, 20:31
https://ubistatic-a.akamaihd.net/0034/int/general/changelog/PL_forumheader.png

Witam!

Zapraszam do podzielenia się opiniami na temat nadchodzących zmian, opisanych > tutaj (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/48933) <.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

pretor29
02.12.2024, 21:32
ja tam nei widze zandych zmian... logowanie dalej nie dziala non stop problemy , targ gildii statndardowo od miesiaca wisi 0 sek i tyle ..

Foszek
03.12.2024, 09:24
A co to w ogóle jest Bookbinder?

BB_Penelopa
03.12.2024, 18:37
Dzień dobry,


Bardzo dziękuję za Wasze opinię. Przekażę ją zespołowi.
Jeśli jednak chodzi o najnowszą wersję gry, czy mogłabym prosić o informację, czy dostrzegacie doświadczać więcej „problemów w grze”.
W szczególności „awarie gry” bez kodu błędu lub z kodem błędu lub utknięcie w skrzynce pocztowej po kliknięciu wiadomości (utknięcie klepsydry).

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

closer71
03.12.2024, 19:45
wczoraj wywalało z gry średnio 2x na godzinę

walec_kids
12.12.2024, 09:50
Dzień dobry,


Bardzo dziękuję za Wasze opinię. Przekażę ją zespołowi.
Jeśli jednak chodzi o najnowszą wersję gry, czy mogłabym prosić o informację, czy dostrzegacie doświadczać więcej „problemów w grze”.
W szczególności „awarie gry” bez kodu błędu lub z kodem błędu lub utknięcie w skrzynce pocztowej po kliknięciu wiadomości (utknięcie klepsydry).

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Dzień Dobry

A kiedy zgłosisz w ogóle mój problem zalogowania się do gry przez przeglądarkę/unity. Od festynu gildii nie jestem wstanie się zalogować.

Prosisz aby sprawdzić czy nie ma błędów w wiadomościach. Najpierw spełnij moją prośbę o naprawienie konta bo inaczej nie odpowiem Tobie czy są jakieś problemy z wyświetlaniem.

Jedyny problem jaki mam to:

https://zapodaj.net/images/eb453e4e3166f.png

Mam prośbę, nie odpisuj głupich odpowiedzi związany z pamięcią podręczą, naczytałem się odpowiedzi @. Co lepsze support wysyła puste odpowiedzi przez co status zgłoszenia na ubisofcie ze stanu "progress" przechodzi w stan "update" i uważacie, że został rozwiązany.
Jestem wstanie Tobie udowodnić, ze moje konto nawet u Siebie nie uruchomisz a ja Tobie wtedy odpowiem "Normalnie masz problem z pamięcią podręczną i plikami cookies" (konto było sprawdzane u 3 graczy, którzy bez problemu grają na swoich kontach).

Przypomnę Tobie o Waszej pomocnej dłoni w kierunku graczy:
"...W razie ewentualnych utrudnień w przyszłości proszę o ponowne zawiadomienie. Chętnie pomogę w rozwiązaniu każdego problemu dotyczącego gry The Settlers Online....".