Zobacz pełną wersję : Zmiany w grze - 15.03.2023 - Dyskusja
BB_Penelopa
07.03.2023, 16:53
https://ubistatic-a.akamaihd.net/0034/int/general/changelog/PL_forumheader.png
Witam!
Zapraszam do podzielenia się opiniami na temat nadchodzących zmian, opisanych > tutaj (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/48592) <.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Aleksygra
07.03.2023, 17:08
serwer się wykrzaczył przed końcem walentynkowego ..kwiatki znikły z panelu wydarzenie.. sklep eventowy też.. jakimi wrażeniami mamy sie podzielić?... trochę szacunku wobec graczy... naprawić szkody anie 3 x 1dzień premium... jak nie wnikam ale to świadczy coś o was... brak mi słów...
zgadzam się z powyższym. Traktujecie ludzi w sposób, jakbyście mieli ich w nosie. Nie należy zapominać o karmie ;]
A na temat zmian: kiedy będzie można sortować handel na unity i kiedy zacznie poprawnie działać wyszukiwanie na handlu? i kiedy będzie można podnieść introligatora na 7 poziom?
BB_Penelopa jaka będzie rekompensata za wasze błędy? Nie mogliśmy skończyć eventu bo serwer nie działał.
Masz nam coś do powiedzenia w tym temacie?
Bartlomiejek1
07.03.2023, 19:57
To jest jakieś jawne robienie nas w konia. Czyste oszustwo!!! Przez cały event zbierałem kwiaty, żeby móc je wydać w sobotę czy w niedzielę na zakupy, zaplanowałem co pokupuje, serwer pada, a Wy nagle zamiast przedłużyć event i umożliwić zakupy za ciężko zebrane zasoby nie widzicie problemu, planujecie zrobić aktualizację gry i wymienić nam kwiaty za marne monety które dla kogoś kto już długo gra są praktycznie bezużyteczne. Hańba!!!
J_Lubartow
07.03.2023, 21:33
Ciekawe kiedy wiadomości w grze z podejrzane interesy " Przelicytowano Cię" da radę usunąć
Mariuszcza
07.03.2023, 22:01
gdzie klejnoty za logowanie gdzie kwitki i sklep nie można było zrobić zakupów a tu następne zmiany ktore jeszcze gorzej popsują gre
Event miał trwać do 06.03.2023 do godziny 10.00. Do tego momentu wszyscy gracze mieli mieć możliwość dokonywania zakupów eventowych. Od sobotniego (04.03.2023) popołudnia nie było możliwości zalogowania się na grze. Osobiście straciłem prawie 21k kwiatów, nie wspominając o ztratach wynikających z braku mozliwości sterowania odkrywcami, generalnie działaniem na wyspie. Postępowanie 'władców' setów uważam w tym kontekście za karygodne. Macie szczęście, że to tylko gra, w przypadku takiego postepowania w realnym świecie z realnymi zasobami musielibyście mierzyć się ze sprawami sądowymi. Tym niemniej, okazaliście kompletne lekceważenie dla osób, które przystapiły do setów, grają i traktują ten świat zabawy jako jakiś istotny element codziennego życia. Przykre...
serwer się wykrzaczył przed końcem walentynkowego ..kwiatki znikły z panelu wydarzenie.. sklep eventowy też.. jakimi wrażeniami mamy sie podzielić?... trochę szacunku wobec graczy... naprawić szkody anie 3 x 1dzień premium... jak nie wnikam ale to świadczy coś o was... brak mi słów...
To nie jest az tak denerwujace, najgorsze jest to ze nie ma tu odpowiedzi tylko jakies dziwne komunikaty walone z bota
Powinno byc jasno napisane " Sklep nie wroci - podnoscie budynki " bylo by po temacie a tak brak komunikatow irytuje
ColinRaphaël
07.03.2023, 23:50
Interfejs Użytkownika: Kanały czatu nie przełączają się już podczas rozpoczynania lub kończenia przygody
super informacja w końcu nie będzie problemu z przeskakiwaniem czatów super w końcu :)
sloslo57
08.03.2023, 11:01
Zrobiliby przelicznik na klejnoty i to nawet nie 2:1 jak było w sklepie, ale wystarczy 1:1 i wyszliby z honorem z problemu.
Foczasty
08.03.2023, 21:14
Interfejs Użytkownika: Kanały czatu nie przełączają się już podczas rozpoczynania lub kończenia przygody
super informacja w końcu nie będzie problemu z przeskakiwaniem czatów super w końcu :)
Ten błąd będzie naprawiany już chyba 3 lub 4 raz...
1. Naprawcie kolonie
2. dodajcie większe łupy z kolonii
3. Wprowadźcie optymalizację gry ! ... Ta gra zjada stałe 45% mojego procesora i5 760
Do tej pory brak jakichkolwiek wyjaśnień z Waszej strony !.Co chcecie nam konwertować skoro wszystko zrabowane ?.Trzy dni premium ?!.Kpina jakaś bo straciliśmy po dwa dni na niedziałającej grze.Zostaje jeden premium od Was na przygody, gdzie nie działa premia z walentynek !.Wstyd,żenada i brak poziomu.Brak wyjąśnień i ucz-ci-we-go podejścia do graczy.Penelopa jest strasznie mała w obliczu problemów, czas odejść .Nie jesteśmy kupą obornika.
Do tej pory brak jakichkolwiek wyjaśnień z Waszej strony !.Co chcecie nam konwertować skoro wszystko zrabowane ?.Trzy dni premium ?!.Kpina jakaś bo straciliśmy po dwa dni na niedziałającej grze.Zostaje jeden premium od Was na przygody, gdzie nie działa premia z walentynek !.Wstyd,żenada i brak poziomu.Brak wyjąśnień i ucz-ci-we-go podejścia do graczy.Penelopa jest strasznie mała w obliczu problemów, czas odejść .Nie jesteśmy kupą obornika.
No cóż, nic dodac nic ując
gizmodogra
11.03.2023, 00:05
czekamy na rozlicznie kwiatów konwersja na klejnoty w cenach ze sklepu w czasie ewentu
MAGICZNYJACEK
12.03.2023, 08:09
Obecny :)
jtfalcon2
12.03.2023, 16:35
Jakoś nie widzę rekompensaty za walentynki i kwiaty stracone a wy się jakimiś bzdetami chwalicie które i tak pewnie trzeba będzie poprawić znowu ....
.... a kolonie kiedy??????
Ciekawe czy w tej aktualizacji zostanie naprawione budowanie umocnień w koloniach, bo puki co w menu budowy nie daje się przełączyć zakładek by cokolwiek wybudować.
I dodatkowo jak się chce odebrać surowce z koloni to po odebraniu i zamknięciu okienka to przestaje działać możliwość przesuwania ekranu.
BB_Penelopa
15.03.2023, 14:07
Witam serdecznie,
gra jest już online.
Uwaga, w tej wersji występuje problem, który może spowodować wyłączenie wskaźników budynków. Można je ponownie włączyć w ustawieniach. Pracujemy nad naprawieniem tego w następnej wersji gry.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
pretor29
15.03.2023, 18:10
i dzien sw patryka mamy ... jakze nasze piekne polskie swieto :)
Mariuszcza
15.03.2023, 18:29
a gdzie kwiatki żeby to kupić albo klejnoty skoro przez event nie mogliśmy bo wyłączyliście dolinę
Witam serdecznie,
gra jest już online.
Uwaga, w tej wersji występuje problem, który może spowodować wyłączenie wskaźników budynków. Można je ponownie włączyć w ustawieniach. Pracujemy nad naprawieniem tego w następnej wersji gry.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
wczoraj po konserwie zniknęli moi 3 gienkowie i do dziś nie wrócili, poza tym nie mogę wejść w przygody, czym mam się podzielić? weźcie się do roboty nygusy
Witam od wczoraj nie mogę wejść na grę tylko młot się pokazuje
BB_Penelopa
16.03.2023, 12:59
Witam od wczoraj nie mogę wejść na grę tylko młot się pokazuje
Witaj!
Wyczyść proszę pamięć podręczną przeglądarki, jeżeli to nie pomoże, wyślij proszę zgłoszenie do naszej pomocy technicznej. Formularz najdziesz na stronie głównej The Settlers Online.
Instrukcję, w jaki sposób wyczyścić pamięć podręczną znajdziesz> tutaj (https://www.ubisoft.com/pl-pl/help/connectivity-and-performance/article/emptying-the-cache-of-ubisoft-connect-pc/000061966) <.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Dziękuje za podpowiedz wyczyściłam już wszystko, nie pomogło
Allbia8484
16.03.2023, 17:42
Mam to samo, czyszczenie nie pomogło. Od wczoraj nie mogę się zalogować.
for342020
16.03.2023, 22:42
po ostatniej konserwie nie widze nazw budynkow, nie widze ktore budynki maja aktywna premie i nie widze ktore budynki sa w rozbudowie. w ustawieniach mam wszystko dobrze a grac nie ma jak
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.