PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z zalogowaniem. Czy to tylko u mnie?



Olga1900
29.11.2022, 22:45
Cześć, czy to tylko ja mam problem z zalogowaniem? W załączniku wrzucam screen. :confused:

Pozdrawiam,
T

xluco77
30.11.2022, 18:14
podłączam się, mam tak samo i to na różnych przeglądarkach

Ender_
30.11.2022, 22:39
U mnie tak samo. Czy komus udalo sie rozwiazac ten problem?

BB_Penelopa
01.12.2022, 12:59
Witam serdecznie!

Opisany przez Ciebie problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) Twojej przeglądarki.

Aby mieć pewność, że korzystasz z aktualnej wersji gry, zalecamy regularnie czyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej.

Instrukcja czyszczenia pamięci DNS:
1) uruchom wiersz poleceń
Start -> Uruchom -> wpisz "cmd" i zatwierdź
2) wpisz "ipconfig /flushdns" i zatwierdź

Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pozwolą ulepszyć wydajność gry.

Nie zmieniaj zakładki w przeglądarce podczas grania lub ładowania gry. Gdy zaraz po zalogowaniu zmienisz zakładkę w przeglądarce, ponieważ gra "ładuje się zbyt długo" jedynie wydłużysz czas ładowania się gry.
Gdy nie jesteś skupiony na grze około ~30 sekund, spodziewaj się opóźnienia i ponownego połączenia czatu po powrocie,
Jeśli to możliwe, użyj przeglądarki Chrome; powinna mieć najlepszą wydajność. Upewnij się też, że jest zaktualizowana i posiadasz najnowszą wersję.
Upewnij się, że sterowniki Twojej karty graficznej są aktualne.
Upewnij się, że przyspieszenie sprzętowe przeglądarki jest aktywne.

Zerknij też na nasze forum, znajdziesz tam instrukcję, jak wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie przeglądarki > Unity (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/48137) <.


Przypominam też, że gra poprzez Klienta może powodować błędy. 

Prosimy pamiętać, że w najnowszej wersji zmieniony został proces ładowania. Zanim pojawi się Wyspa, minie trochę czasu, ale później wszystko będzie się ładować znacznie szybciej. Jeśli przez jakiś czas widzisz niebieskie tło, nie przerywaj procesu ładowania.

Polecam też wyczyszczenie pamięci podręcznej Unity, instrukcję znajdziesz > tutaj (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/48137) <.




Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Andbal
08.12.2022, 13:54
Witam
Od kilku miesięcy problem mnie prześladuje. Próbowałem na różnych laptopach z różnymi systemami operacyjnymi. Po każdej konserwacji zawsze to samo, wywala błąd jak powyżej. Informację o takiej samej treści co przytacza Penelopa dostałem na maila. Stosowanie jej na róznych laptopach nie przynosi skutku. Nie muszę chyba pisać iż od ponad roku gram tylko na Unity nie stosując klienta. (na niektórych lapkach nawet nigdy nie był instalowany). Kończy się tym że czyszczę pamięć DNS podręczną pliki cookie i dalej nie daje efektu. Podczas ładowania kilkakrotnie odświeżam zanim pojawi się błąd i wreszcie kiedyś wchodzi bez błędu. Lecz nie w wyniku stosowania procedur przytoczonych przez Penelopę a kilkunastu prób załadowania gry. Problem nie został rozwiązany.

Andbal
22.12.2022, 14:22
Nie ma konserwacji bez problemów. Po każdej konserwacji to samo. Mam pytanie. Dotyczy to wszystkich graczy czy tylko niektórych.

BB_Penelopa
23.12.2022, 11:51
Nie ma konserwacji bez problemów. Po każdej konserwacji to samo. Mam pytanie. Dotyczy to wszystkich graczy czy tylko niektórych.

Witam serdecznie,

jak teraz wygląda sytuacja?

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Andbal
23.12.2022, 13:36
Wszystkie zalecone w mailach czy powyżej opisane nie działają. Przez ostatnie kilka lat grałem tylko na chrome. Ponieważ nic nie mogłem zdziałać na Chrome i spróbowałem na firefoxie i o dziwo tam udało się wejść a na chrome dalej nie. Mam wrażenie jakby dotyczyło ta przypadłość tylko nie których graczy. Być może chodzi o jakiś element, budynek u mnie na wyspie.

misiek9992012
27.12.2022, 23:40
i znowu nie można się zalogować przez cały dzień wchodzi prawie do końca ładowanie i stop przed uruchomieniem

BB_Penelopa
28.12.2022, 15:43
Witam serdecznie,

bardzo proszę o informację, czy próbujecie zalogować się za pośrednictwem Unity, czy Klienta?

Proszę również o informację, czy problem występuje po wyczyszczeniu pamięci podręcznej.

Przypominam, że używanie Klienta nie jest przez nas wpierane i może powodować błędy.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

z3nfist
03.01.2023, 12:14
gdyby wchodzili do gry , poprzez klienta portable to by się zalogowali do gry..

ale wola mieć problemy, wchodzą poprzez przeglądarkę i temu problemy, powinni pamiętać ze do unity , najlepsza opcja to waterfox. przeglądarka.

pozdro

Andbal
17.01.2023, 21:08
Jutro konserwacja, a po konserwacji jak zwykle problemy z logowaniem:(

Andbal
18.01.2023, 14:39
I teraz jestem w kropce. Zrobiłem inaczej niż wcześniej. Tzn najpierw wszedłem na grę przez Waterfoxa (bez wyrzucenia błędu) a potem przez Chrome i nie wyrzuciło błędu. Zatem nie potwierdzę czy błąd został usunięty, czy to że wszedłem bez błędu to wynik wcześniejszego logowania się przez Waterfoxa.

zenek10m
29.01.2023, 14:26
Mam problemy z zalogowaniem - wczoraj było ok. Czy ktoś też tak ma?

z3nfist
29.01.2023, 14:34
sprobuj tego..

https://github.com/fedorovvl/tso_client/releases/download/v1.5.4.1/client.exe

pobierz, wlacz, pobierze automatycznie pliki do gry ,wybierz kraj Polska , wpisz dane logowania,

https://z3n.pl/ob/KLIK-GRAJ.jpg