AndrzKudr
08.11.2022, 23:09
Dlaczego znowu gra się nie ładuje?
BB_Penelopa
09.11.2022, 14:28
Hej!
Opisany przez Ciebie problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) Twojej przeglądarki.
Aby mieć pewność, że korzystasz z aktualnej wersji gry, zalecamy regularnie czyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej.
Instrukcja czyszczenia pamięci DNS:
1) uruchom wiersz poleceń
Start -> Uruchom -> wpisz "cmd" i zatwierdź
2) wpisz "ipconfig /flushdns" i zatwierdź
Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pozwolą ulepszyć wydajność gry.
Nie zmieniaj zakładki w przeglądarce podczas grania lub ładowania gry. Gdy zaraz po zalogowaniu zmienisz zakładkę w przeglądarce, ponieważ gra "ładuje się zbyt długo" jedynie wydłużysz czas ładowania się gry.
Gdy nie jesteś skupiony na grze około ~30 sekund, spodziewaj się opóźnienia i ponownego połączenia czatu po powrocie,
Jeśli to możliwe, użyj przeglądarki Chrome; powinna mieć najlepszą wydajność. Upewnij się też, że jest zaktualizowana i posiadasz najnowszą wersję.
Upewnij się, że sterowniki Twojej karty graficznej są aktualne.
Upewnij się, że przyspieszenie sprzętowe przeglądarki jest aktywne.
Zerknij też na nasze forum, znajdziesz tam instrukcję, jak wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie przeglądarki > Unity (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/48137) <.
Przypominam też, że gra poprzez Klienta może powodować błędy.
Prosimy pamiętać, że w najnowszej wersji zmieniony został proces ładowania. Zanim pojawi się Wyspa, minie trochę czasu, ale później wszystko będzie się ładować znacznie szybciej. Jeśli przez jakiś czas widzisz niebieskie tło, nie przerywaj procesu ładowania.
Polecam też wyczyszczenie pamięci podręcznej Unity, instrukcję znajdziesz > tutaj (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/48137) <.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
AndrzKudr
09.11.2022, 21:48
wszystko to wczoraj zrobiłem. Próbowałem 3 godziny. Przygoda mroczna brama anulowała się i nie mam jej teraz. Nie można jej kupić więc nie mogę ukończyć zadania. Nie piszę już o straconych klejnotach na otworzenie drzwi i o tym, że miałem włączony dzień premium. Jak odzyskać przygodę?
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.