Zobacz pełną wersję : Płynność gry
blomek70
13.03.2022, 21:52
witam naprawdę nie idzie poprawić płynności tej gry przecie wysyłanie Gienków czy odkrywców czy ładowanie woja to jakaś masakra,
BB_Penelopa
14.03.2022, 13:48
Hej Blomek!
Opisany przez Ciebie problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) Twojej przeglądarki.
Aby mieć pewność, że korzystasz z aktualnej wersji gry, zalecamy regularnie czyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej.
Instrukcja czyszczenia pamięci DNS:
1) uruchom wiersz poleceń
Start -> Uruchom -> wpisz "cmd" i zatwierdź
2) wpisz "ipconfig /flushdns" i zatwierdź
Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pozwolą ulepszyć wydajność gry.
Nie zmieniaj zakładki w przeglądarce podczas grania lub ładowania gry. Gdy zaraz po zalogowaniu zmienisz zakładkę w przeglądarce, ponieważ gra "ładuje się zbyt długo" jedynie wydłużysz czas ładowania się gry.
Gdy nie jesteś skupiony na grze około ~30 sekund, spodziewaj się opóźnienia i ponownego połączenia czatu po powrocie,
Jeśli to możliwe, użyj przeglądarki Chrome; powinna mieć najlepszą wydajność. Upewnij się też, że jest zaktualizowana i posiadasz najnowszą wersję.
Upewnij się, że sterowniki Twojej karty graficznej są aktualne.
Upewnij się, że przyspieszenie sprzętowe przeglądarki jest aktywne.
Zerknij też na nasze forum, znajdziesz tam instrukcję, jak wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie przeglądarki Unity: https://forum.thesettlersonline.pl/threads/48137
Przypominam też, że gra poprzez Klienta może powodować błędy.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa,
Hej Blomek!
Opisany przez Ciebie problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) Twojej przeglądarki.
Aby mieć pewność, że korzystasz z aktualnej wersji gry, zalecamy regularnie czyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej.
Instrukcja czyszczenia pamięci DNS:
1) uruchom wiersz poleceń
Start -> Uruchom -> wpisz "cmd" i zatwierdź
2) wpisz "ipconfig /flushdns" i zatwierdź
Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pozwolą ulepszyć wydajność gry.
Nie zmieniaj zakładki w przeglądarce podczas grania lub ładowania gry. Gdy zaraz po zalogowaniu zmienisz zakładkę w przeglądarce, ponieważ gra "ładuje się zbyt długo" jedynie wydłużysz czas ładowania się gry.
Gdy nie jesteś skupiony na grze około ~30 sekund, spodziewaj się opóźnienia i ponownego połączenia czatu po powrocie,
Jeśli to możliwe, użyj przeglądarki Chrome; powinna mieć najlepszą wydajność. Upewnij się też, że jest zaktualizowana i posiadasz najnowszą wersję.
Upewnij się, że sterowniki Twojej karty graficznej są aktualne.
Upewnij się, że przyspieszenie sprzętowe przeglądarki jest aktywne.
Zerknij też na nasze forum, znajdziesz tam instrukcję, jak wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie przeglądarki Unity: https://forum.thesettlersonline.pl/threads/48137
Przypominam też, że gra poprzez Klienta może powodować błędy.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa,
Penelopa na prawdę tak uważasz? czy żartujesz?
Androm3da
15.03.2022, 05:04
Hej Blomek!
Opisany przez Ciebie problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) Twojej przeglądarki.
Aby mieć pewność, że korzystasz z aktualnej wersji gry, zalecamy regularnie czyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej.
Instrukcja czyszczenia pamięci DNS:
1) uruchom wiersz poleceń
Start -> Uruchom -> wpisz "cmd" i zatwierdź
2) wpisz "ipconfig /flushdns" i zatwierdź
Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pozwolą ulepszyć wydajność gry.
Nie zmieniaj zakładki w przeglądarce podczas grania lub ładowania gry. Gdy zaraz po zalogowaniu zmienisz zakładkę w przeglądarce, ponieważ gra "ładuje się zbyt długo" jedynie wydłużysz czas ładowania się gry.
Gdy nie jesteś skupiony na grze około ~30 sekund, spodziewaj się opóźnienia i ponownego połączenia czatu po powrocie,
Jeśli to możliwe, użyj przeglądarki Chrome; powinna mieć najlepszą wydajność. Upewnij się też, że jest zaktualizowana i posiadasz najnowszą wersję.
Upewnij się, że sterowniki Twojej karty graficznej są aktualne.
Upewnij się, że przyspieszenie sprzętowe przeglądarki jest aktywne.
Zerknij też na nasze forum, znajdziesz tam instrukcję, jak wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie przeglądarki Unity: https://forum.thesettlersonline.pl/threads/48137
Przypominam też, że gra poprzez Klienta może powodować błędy.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa,
BB_Penelopa, wejdź do gry na jakimkolwiek sprzęcie na unity i zrób to o czym gracze piszą że są problemy, a nie wypisujesz bzdury. Odkąd wprowadzili unity gra jest mało grywalna, jeszcze trochę i będzie rok. 90% graczy gra przez klienta, gdyby nie Oni to już dawno gra by była do zamknięcia.
yachoo79
15.03.2022, 11:36
No gdyby nie grający przez Klienta to ta gra byłaby martwa już dawno, zaś Penelopa pisz że to Klient powoduje błędy a nie to cudowne "unity"
witam naprawdę nie idzie poprawić płynności tej gry przecie wysyłanie Gienków czy odkrywców czy ładowanie woja to jakaś masakra,
Ta gra, na silniku Unity, już tak ma. Kiedyś śmigała raz dwa, ale to było na flashu. Po przesiadce na nowy silnik gra spowalnia nawet na mocarnym sprzęcie. Jedyny ratunek to nieoficjalnie wspierany klient. Trzeba poczytać na wiki.
BB_Penelopa
18.03.2022, 12:30
No gdyby nie grający przez Klienta to ta gra byłaby martwa już dawno, zaś Penelopa pisz że to Klient powoduje błędy a nie to cudowne "unity"
Yachoo - Klient nie jest przez nas wspierany. I gra poprzez Klienta może powodować błędy. Należy o tym pamiętać.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
pretor29
18.03.2022, 13:07
gra poprzez klienta nie powoduje zadnych bledow ... za to "granie" na unity dla mnie to jest najwiekszy blad
Hellosalihu
16.09.2023, 20:31
Opisany przez Ciebie problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) Twojej przeglądarki. Aby mieć pewność, że korzystasz z aktualnej wersji gry, zalecamy regularnie czyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej. Jeśli nadal napotykasz na problemy po wyczyszczeniu cache, warto także zaktualizować przeglądarkę do najnowszej wersji, ponieważ może to rozwiązać ewentualne problemy z kompatybilnością. Jeśli potrzebujesz więcej informacje (https://ggbets-pl.com/) na temat instrukcji czyszczenia pamięci DNS, oto krótka procedura: 1) uruchom wiersz poleceń (Start -> Uruchom -> wpisz "cmd" i zatwierdź), 2) wpisz "ipconfig /flushdns" i zatwierdź. To może pomóc w aktualizacji informacji DNS i poprawić wydajność przeglądarki
działa wam gra? niby koniec konserwy ale dalej problemy z połączeniem z serwerem. Jak jest u Was?
aleksandra35
28.09.2023, 15:58
Nadal nie działa
nie działa, ciągłe info o przerwaniu połączenia z serwerem, żenada
Nie działa
ani na kliencie ani na goownity ;/////
na przeglądarce też. czyli zakończyli konserwe ale nie zapomnieli serwery włączyc
majsterpaulek60
28.09.2023, 16:04
u mnie to samo wali tym młotem az miło
pretor29
28.09.2023, 16:17
8 godzin konserwy i znowu wszystko spaprali.... kto tam w ogole pracuje ze nic nigdy im nie wychodzi tak jak ma byc.... jeszcze raz wielkie brawa i nastepny raz lepiej nie ruszajcie tego na czym sie w ogole nie znacie i bedzie nap[ewno duzo lepiej
chyba dzisiaj nic już z tym nie zrobią....
gregor7pl
28.09.2023, 16:44
U mnie też nie działa, warto poczekać do 17stej. Oficjalnie wtedy miała się zakończyć konserwa.
pretor29
28.09.2023, 16:47
oficjalnie juz zakonczyli, pisze juz od jakiegos czasu na glownej
arczipila
28.09.2023, 16:50
Hello, czyli nic nowego. Jak się nie ogarną z tym do jutra do fajrantu to weekend też mamy z głowy.
Menelcio
28.09.2023, 16:57
Ciekawostka,polskie serwery jako pierwsze dostały aktualizacje i zapewne robiły będą za testowy
pretor29
28.09.2023, 16:58
a penelopa jak zawsze milczy jak cos sie dzieje , porazka z takim Cm.....
Jadzia91
28.09.2023, 16:59
Może to już czas.......R.I.P. ?
kiedy naprawią błędy konserwy?
Informowanie graczy w tej grze sięgnęło poziomu miski olejowej ze spuszczonym powietrzem w oponach, DNO, kupa mułu i wodorosty…
pretor29
28.09.2023, 17:30
posluze sie slynnym cytatem
"Kochani, przypominam, że Klient nie jest przez nas wspierany."
a co jest wspierane? unity ktore po tylu latach nie dziala? czy te konserwy ?:D
Znajomy powiedział ostatnio, że nawet polski ZUS działa lepiej...
POSTMEN1971
28.09.2023, 17:41
nadal problemy z zalogowaniem :(((
nie dziala, nie laduje sie, po co te aktualizacje? nie idzie grac
co ja pies jakis jestem? chce normalnie grac
skandal, hanba, wszyscy do dymisji
pretor29
28.09.2023, 18:21
nie bardzo
majsterpaulek60
28.09.2023, 18:25
ruszyło aby zrobić konserwa po konserwie
YAMATOTAKERU
28.09.2023, 18:27
problemy z logowaniem się :/
ŚlepyKoń
28.09.2023, 18:28
u mnie dalej nie ładuje gry, komuś udało sie w ogóle wyspę zobaczyć?
majsterpaulek60
28.09.2023, 19:06
zdążyłem ty7lko wysłać odkrywców i zaczął trzaskać po kompie
U mnie pasek dolatuję do końca i tak zostaję ticket poszedł .
majsterpaulek60
28.09.2023, 20:53
no to można spokojnie iść spać pani królowa też pewnie spi
catfish79
28.09.2023, 21:22
u mnie tez nie dziala
boulinka81
28.09.2023, 21:59
udało się komuś zalogować?
gregor7pl
28.09.2023, 21:59
U mnie na Unity już działa.
boulinka81
28.09.2023, 22:01
a na dolinie działa? udało się wejść?
gregor7pl
28.09.2023, 22:37
gram na złotej górze, o 16:30 nie mogłem się zalogować, kilkanaście minut temu wszedłem do gry bez problemu
michald211
28.09.2023, 23:23
nie moge sie placzyc
majsterpaulek60
29.09.2023, 06:42
z tego co się dzieje to może wynikać ostatnie podrygi tej gry bo nie można się zalogować ale promocja na kleiki jest
gregorypeck
29.09.2023, 07:31
Niektórzy mogą się zalogować inni nie. Ja wszedłem, wszystko działa (unity) próba wejścia na wyspę znajomego (takiego co nie może się zalogować) skutkuje młotkowym.
Już lipa (8:13) młotkowy, wywaliło i nie da się wejść, ale może to znak, że coś robią..
Wczoraj wieczorem bez problemu się zalogowałem. Ale dzisiaj na innym komputerze nie udaje się wejść do gry. Jest albo młotkowy albo pasek postępu "wisi". Na Edge i Operze to samo. Nawet ciasteczka wyczyściłem i nie pomogło.
BB_Penelopa
05.10.2023, 13:24
Wczoraj wieczorem bez problemu się zalogowałem. Ale dzisiaj na innym komputerze nie udaje się wejść do gry. Jest albo młotkowy albo pasek postępu "wisi". Na Edge i Operze to samo. Nawet ciasteczka wyczyściłem i nie pomogło.
Dzień dobry,
Jeżeli w dalszym ciągu problem istnieje, wyślij proszę zgłoszenie w tej sprawie do naszej pomocy technicznej. Formularz znajdziesz na stronie głównej.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.