PDA

Zobacz pełną wersję : reset hasła



LeoMichela
07.02.2022, 23:51
Od kilku dni moja siostra miała problem z logowaniem. Przeczytałyśmy na forum że można wejść na stroneę za pomocą VPN. I tak też przez kilka dni logowala się. Wczoraj podczas logowania wyskoczył komunikat że musi zresetować hasło. I tu zaczyna się problem. Niestety email przypisany do jej konta przestal istnieć z powodu braku aktywności. Napisałyśmy do supportu odesłano nas do pomocy technicznej ubisoftu. Tam poinformowano że nie może odzyskać konta ponieważ nie mogą zweryfikować czy ona to naprawdę ona. Czy w żaden sposób nie mozna odzyskać tego konta? Jest wiele osób które mogą potwierdzić i jest IP po którym też można poznać że to jej konto. Może powiedzić co ma na wyspie, albo cokolwiek innego o czym wie tylko ona jako wlaściciel konta.
Może ktoś wie w jaki sposób można odzyskać konto?

yachoo79
08.02.2022, 01:26
Mogę potwierdzić to co w imieniu swojej siosry napisała użytkowniczka LeoMichela która podobnie jak i użytkowniczka BabaZEwsi piszą prawdę
Obie te osoby należą do Gildii PULSAR obie też logują się z Włoch ponieważ tam mieszkają, co do identyfikacji nie rozumiem dlaczego administracja nie może
zmienić nieistniejącego maila użytkowniczki babaZEwsi na nowy istniejący i pozwolić jej ponownie grać w TSO ta osoba jest obecnie na 72 poziomie i gra od nowa
zdobywanie tej całej armii generałów, odkrywców nie jest opłacalne dlatego myślę że nie jest problemem zmienić maila w profilu jednej z aktywniejszych osób gildii PULSAR.

Teeyla
08.02.2022, 01:30
Dlaczego pomoc techniczna ubisoftu nie może pomóc zweryfikować gracza?

babaZEwsi jest graczem aktywnym w gildzie PULSAR od kilku lat i bez problemu można sprawdzić jej tożsamość. Taka weryfikacja dzisiaj nie powinna wyrastać do zdobywania Mount Everestu i nie może być wrzucana do wora rzeczy niemożliwych. Wystarczy tylko odrobina dobrej woli po stronie pomocy technicznej. Jak weszłam na stronę ubisoftu to jest napisane - cyt. Jeśli utracisz dostęp do swojego konta Ubisoft, z przyjemnością pomożemy Ci je odzyskać. cyt. Problemy z dostępem do adresu e-mail powiązanego z kontem Ubisoft. Opisz problem którego doświadczasz. ..."
Dla mnie to jest informacja, że ubisoft pomoże graczowi, który gra kilka lat, a odpowiedź - gracz " nie może odzyskać konta, ponieważ nie można zweryfikować" jest tylko nieporozumieniem, bo nie podejrzewam pomocy technicznej o złą wolą w sprawie.

Setbaj
08.02.2022, 09:40
Potwierdzam, przez wchodzenie do gry przez VPN 3 krotnie zmieniałem hasło w ciągu 3 dni, paranoja.

szperacz
08.02.2022, 11:19
Może ktoś z supportu by się tak pochylił ktoś nad tym problemem. Możliwe, że nie jest to odosobniony przypadek. W chwili, gdy gra umiera, dodatkowo pozbywać się graczy nie jest dobrym rozwiązaniem. Zwracamy się z żądaniem o umożliwienie odzyskania dostępu do gry przez weryfikacje przez osoby z gildii.

xRinx
08.02.2022, 18:50
Potwierdzam to co napisała LeoMichela. Od dawna znam ją i BabaZEwsi. od dawna gram z obiema dziewczynami. Obie mieszkają we Włoszech i tam sie logują.
Dziwne że w dzisiejszych czasach suport nie może zweryfikować tożsamości po numerach IP. Przecież jest wymóg ze jeśli grały w grę 2 osoby z jednego numeru IP (członkowie rodziny lub osoby pracujące w tym samym miejscu) trzeba było to zgłosić ponieważ groziła blokada kont za cos takiego.

Kryx
09.02.2022, 13:46
Przecież to wszystko jest z troski o Was, abyście przestali grać.
Gra jest nudna i nic się w niej nie dzieje, nie zanosi się też na jakieś planowane rozwijanie gry.
Większość ludzi odeszła i tylko żałują ze tak późno :D

hadzi4
09.02.2022, 14:04
Przecież to wszystko jest z troski o Was, abyście przestali grać.
Gra jest nudna i nic się w niej nie dzieje, nie zanosi się też na jakieś planowane rozwijanie gry.
Większość ludzi odeszła i tylko żałują ze tak późno :D

Cała prawda i tylko prawda:)

Stary_Niedźwiedź
09.02.2022, 15:27
@LeoMichaela
Skontaktuj się bezpośrednio z supportem UBI nie BB.

Tu masz link do pliku pdf jaki zrobiłem z instrukcją - https://drive.google.com/file/d/1P3RHARAji_nlT4RGijUL3C-rDJCsf-5H/view?usp=sharing

Może to pomoże.

BB_Penelopa
09.02.2022, 16:41
Witam serdecznie,

bardzo proszę o wklejenie linku w trybie incognito. Powinno zaskoczyć. :)

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Krabuga
10.02.2022, 12:25
Niestety, w podobny sposób straciłem konto, po zabawie z VPN. Dziś Wielka Brytania, jutro Stany Zjednoczone, pojutrze Holandia, i stop - blokada. Mam w domu całą sieć poprzez VPN z routera, i tak to dostałem wymuszenie zmiany hasła. Konto było też kiedyś zakładane poprzez VPN, na to nałożył się brak dostępu do email, bo cała domena dawno nie istnieje, i koniec grania.
Nie pomogły zakupione na koncie Ubisoft inne gry, dowody przelewów, nie pomogło to, że kupowałem klejnoty za realne pieniądze, nie pomogły screeny, ani podawanie skanu dowodu osobistego.
W trosce o bezpieczeństwo nie mogli mi pomóc. Znaczy, ten bot, co pomaga, nie mógł pomóc.

Ubisoft nie zabrania (https://www.ubisoft.com/pl-pl/help/connectivity-and-performance/article/using-vpn-with-ubisoft-games/000062859) korzystania z VPN, jedynie co, to odradza. A prawda jest taka, że ostatecznie to na użytkowniku spoczywa cały problem udowodnienia, dlaczego konto było założone w Meksyku, ostatnia próba logowania z Holandii, a pisze Polak. I Polak musi pisać po angielsku, bo konto założone z IP meksykańskim, łączy się z meksykańską pomocą.

LeoMichela
10.02.2022, 13:56
Niestety, w podobny sposób straciłem konto, po zabawie z VPN. Dziś Wielka Brytania, jutro Stany Zjednoczone, pojutrze Holandia, i stop - blokada. Mam w domu całą sieć poprzez VPN z routera, i tak to dostałem wymuszenie zmiany hasła. Konto było też kiedyś zakładane poprzez VPN, na to nałożył się brak dostępu do email, bo cała domena dawno nie istnieje, i koniec grania.
Nie pomogły zakupione na koncie Ubisoft inne gry, dowody przelewów, nie pomogło to, że kupowałem klejnoty za realne pieniądze, nie pomogły screeny, ani podawanie skanu dowodu osobistego.
W trosce o bezpieczeństwo nie mogli mi pomóc. Znaczy, ten bot, co pomaga, nie mógł pomóc.

Ubisoft nie zabrania (https://www.ubisoft.com/pl-pl/help/connectivity-and-performance/article/using-vpn-with-ubisoft-games/000062859) korzystania z VPN, jedynie co, to odradza. A prawda jest taka, że ostatecznie to na użytkowniku spoczywa cały problem udowodnienia, dlaczego konto było założone w Meksyku, ostatnia próba logowania z Holandii, a pisze Polak. I Polak musi pisać po angielsku, bo konto założone z IP meksykańskim, łączy się z meksykańską pomocą.

Przez ponad 2 lata logowała się prawie zawsze z tego samego IP z którego było też zakładane konto. VPN używała jedynie przez 2 dni kiedy były problemy techniczne i nie można było zalogować się normalnie. Na stronie Ubisoftu można przeczytać żę jeśli nie można wejść na email połączony z kontem to oni z radością pomogą. Nie wymagamy od nich nawet radości, niech zwyczajnie pomogą. Przecież to chore żeby każda sprawę z jaką zwracają się do nich gracze załatwiali odmownie. Wczoraj Penelopa obiecała nam pomóc. Odpowiedziałyśmy na wiele pytań dotyczących szczegółów konta które może znać jedynie właściciel. Zobaczymy co zrobią w naszej sprawie. Dam znać czy będziemy jeszcze grały w TSO czy to dla koniec gry. Pozdrawiam wszystkich którzy to czytają :)

z3nfist
10.02.2022, 16:18
a wystarczy wyłączyć Dwustopniową weryfikację , na koncie

https://account.ubisoft.com/pl-PL/security-settings

LeoMichela
10.02.2022, 17:01
No tak, ale zeby to zrobic trzeba miec dostep do konta ubisoft a problem jest taki ze go nie mamy

Maverek
10.02.2022, 18:59
Tak np. Gumek z Radomia ten sknera :)

Teeyla
10.02.2022, 19:18
Jaki problem ma ubisoft; nie może być tak bezduszne, ponieważ problem zweryfikowania gracza ( babaZEwsi odpowiedziała na wszystkie pytania dot. konta) nastąpił w mojej opinii, więc ''contra facta non valent argumenta. Nie wymagam wiele, jedynie zwykłej życzliwości i empatii dla naszej koleżanki, bo to jest jej konto, w które też m.in zainwestowała swoje finanse, a może tam już nie ma ... ludzi.

Broniu1
10.02.2022, 20:03
może liczą na kaske za klejki zeby nadgonić tracone lvl

nasturcja16
11.02.2022, 08:58
a wystarczy wyłączyć Dwustopniową weryfikację , na koncie

https://account.ubisoft.com/pl-PL/security-settings

Dwustopniowej weryfikacji i tak się nie włączy bez dostępu do konta pocztowego użytego do konta Ubisoft

LeoMichela
11.02.2022, 17:57
Sprawdzono że konto jest siostry. Zostało nam wydane ID konta, które rzekomo miło pomoc w odzyskaniu. Na razie wszystko na nic. Brak jakiegokolwiek zainteresowania ze strony supportu. Wszędzie zaznaczają że w razie jakichkolwiek problemów pomogą, ale jak się do nich zwrócisz to olewają. W poniedziałek rozpoczyna się ewent walentynkowy. Proszę niech ktoś z suportu wypowie się pod postem co mamy zrobić żeby odzyskać konto.

yachoo79
11.02.2022, 23:20
Penelopa lub ktoś inny z administracji, prosimy o reakcję jeżeli zależy wam na aktywnych graczach reagujcie, za parę dni event i nasza koleżanka chciałaby go rozpocząć w poniedziałek

mimka00
12.02.2022, 18:55
Ja również mam nadzieję ,że ktoś pomoże naszej koleżance .Jest to uczciwa i przesympatyczna osoba ,zawsze pomocna i szkoda by było żeby przestała grać szczególnie teraz kiedy tak mało osób już gra.

BB_Penelopa
14.02.2022, 14:16
Witam,

Porozmawiajcie proszę na czacie z pracownikiem Ubisoft: > LINK (https://www.ubisoft.com/pl-pl/help/contact?method=Chat&platform=0&game=0&category=0&af=1&fbclid=IwAR0HWmk93IjY2wZhpZPmH_dTQs4QGaibUHc1XwP4s brhcpsZtUjcXMXfLP8)<.

Powiedzcie, że sprawa dotyczy konta Ubisoft nie The Settlers Online.

Otrzymany link należy wkleić w trybie Incognito.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

LeoMichela
14.02.2022, 14:54
Droga Penelopo. Na tym czacie rozmawiałam już trzy razy i pisałam że chodzi o konto ubisoft tak jak radziłaś. Niestety nie dostałam żadnego linka. Jedynie za każdym razem odmowa jakiejkolwiek pomocy z ich strony. Wy odsyłacie nas do nich, a oni mówią że się nie da, pomimo że wiadomo że się da, bo już były rozwiązywane podobne problemy.
Wystarczyłoby żeby ktoś naprawdę zechciał nam pomóc. tylko kto?

StachuSiekiera
14.02.2022, 16:28
Sprawa stala sie "medialna", Pene skasowala moj post, aby napisac dokladnie to samo i ukryc pewne rzeczy (nie ladnie)...
Ale ja nie o tym.
Napisz na ubisoft.com, tylko opisz im tam dokladnie, o co chodzi, na spokojne, bez spiny, na pewno Tobie pomoga.
Pomagali w takich sprawach czlonkom mojej gildii i nie bylo wiekszych problemow z tym.
Zycze powodzenia.

A tak na przyszlosc, jesli macie problem z zalogowaniem sie na konto, to nie piszcie tutaj, tylko od razu do ubi.

LeoMichela
14.02.2022, 17:23
Pisałyśmy już tam wielokrotnie. Niestety jesteśmy ofiarami spychotechniki ze strony supportu TSO i pomocy technicznej Ubisoftu.

Dzięki Stachu za wsparcie. Wciąż mamy nadzieje że w końcu trafimy tu na człowieka który nam odda nasze konto.

StachuSiekiera
14.02.2022, 17:57
Moze tak, trzeba uzbroic sie w cierpliwosc. W jeden dzien raczej tego nie zalatwia.
Trzeba byc cierpliwym, skoro tak piszesz, ze Ciebie odsylaja, to cos musialo pojsc nie tak.
Albo z Twojej strony, albo z ich.
Rozumiem, ze Twoja siorka chce grac, bo jest wydarzenie i sie bardzo tym zlosci, ze nie ma dostepu do gry.
Ale zrob to na spokojnie, od poczatku. Naprawde pomoze.

Edit:
Nie wiem, w jakis sposob dokladnie konto jest odzyskiwane, ale z tego co czytam, to dostalas jaksi kod, poprzez ktory mozesz zalogowac sie na konto sis i zmienic tam maila na nowego. Na ten z yahoo nie ma technicznych mozliwosci, zeby sie przez niego logowac. Musisz zalozyc gdzies nowego maila i ustawic go na koncie sis. I ten nowy mail bedzie do logowania.
Czytaj dokladnie co ci pisza.
Problem moze byc po Twojej stronie, Twoja przegladarka pamieta stare dane. Musisz wyczyscic wszystko z przegladarki, albo jak Pene pisze, uzyc trybu incognito. Jest tez trzecia mozliwosc, zainstalowac inna przegladarke....

Teeyla
29.03.2022, 14:34
dlaczego koleżanka jeszcze nie odzyskała swojego konta; trwa to już ok. 2 miesiące; skąd ta opieszałość; czy tam pracują ludzie czy roboty?
taka sytuacja nie może trwać i trwać!!!

LeoMichela
02.04.2022, 09:11
Niestety nikt nie chce nam pomóc. Pisałam wielokrotnie do supportu, do pomocy technicznej ubisoftu do Penelopy i rozmawiałam z modem Herhorem, i wszyscy mają nas w nosie. Moja wyspa stoi opuszczona, za niedługo zacznie się następny ewent w którym nie możemy uczestniczyć. Od kiedy nie możemy grać razem gra stała się dla nas nudna a zaczynać od początku nie ma sensu.

BB_Penelopa
04.04.2022, 11:54
Droga Penelopo. Na tym czacie rozmawiałam już trzy razy i pisałam że chodzi o konto ubisoft tak jak radziłaś. Niestety nie dostałam żadnego linka. Jedynie za każdym razem odmowa jakiejkolwiek pomocy z ich strony. Wy odsyłacie nas do nich, a oni mówią że się nie da, pomimo że wiadomo że się da, bo już były rozwiązywane podobne problemy.
Wystarczyłoby żeby ktoś naprawdę zechciał nam pomóc. tylko kto?

Witaj!


Proszę mieć na uwadze, że to prośba o zresetowanie hasła została wysłana za pośrednictwem serwisu Ubisoft, na którym założone jest konto. Niemniej staramy się rozwiązać ten problem i w tym celu konsultujemy Twoją sprawę i innych graczy, którzy napotkali tę samą przeszkodę z odrębnym działem.

Możesz spróbować zmienić adres e-mail. W tym celu wyślij zgłoszenie do Supportu Ubisoft.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

siwusx
10.11.2022, 14:42
Hej. Zresetowałem email i hasło. W znajomych na koncie kolegi jestem Pod nazwą Siwusss a jak się loguje nowymi danymi to loguje mnie do nowego konta pod nazwą siwusx. Jak się zalogować na moje stare konto?