Zobacz pełną wersję : Brak możliwości uruchomienia przygody.
Bogdan58
12.01.2022, 23:45
Od 5 dni nie można uruchomić jakiejkolwiek przygody. Za każdym razem ukazuje się informacja, że właśnie ukończyłem przygodę i musze odczekac jakiś czas do uruchomienia następnej ( ostatnia zakończona 8 dni wcześniej). Najgorsze jest to, że z pomocy technicznej wogóle nie otrzymuje się odpowiedzi.
BB_Penelopa
13.01.2022, 12:30
Od 5 dni nie można uruchomić jakiejkolwiek przygody. Za każdym razem ukazuje się informacja, że właśnie ukończyłem przygodę i musze odczekac jakiś czas do uruchomienia następnej ( ostatnia zakończona 8 dni wcześniej). Najgorsze jest to, że z pomocy technicznej wogóle nie otrzymuje się odpowiedzi.
Witaj!
Wyślij w tej sprawie zgłoszenie do naszej pomocy technicznej, formularz znajdziesz na stronie głównej The Settlers Online.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
OmateuszO
13.01.2022, 16:05
> z pomocy technicznej wogóle nie otrzymuje się odpowiedzi.
> Wyślij w tej sprawie zgłoszenie do naszej pomocy technicznej
pora na csa
Bogdan58
13.01.2022, 17:44
Zgłaszałem już pięciokrotnie.
pretor29
13.01.2022, 17:59
nie bierzcie na powaznie tej pomocy technicznej jak i jakichkolwiek zzapewnien ze strony bb bo potem sie okaze ze jest zmiana narracji jak we wszystkim gdzie sie pomylą
Bolbochan70
14.01.2022, 00:57
Podpinam się pod stary problem. Wyskakuje ten sam tekst o ukończeniu przygody i poczekaniu mimo że nie robiłem przygód.
BB_Penelopa
14.01.2022, 16:47
Podpinam się pod stary problem. Wyskakuje ten sam tekst o ukończeniu przygody i poczekaniu mimo że nie robiłem przygód.
Hej,
proszę o zrzut ekranu. :)
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Bolbochan70
15.01.2022, 00:01
Załączam zrzut ekranu.
Przygoda Łowca nagród. Pierwsza przygoda od początku gry.
Peluszynka
15.01.2022, 21:20
Hej. U mnie jest dokładnie to samo. Nie robiłam żadnej przygody, a nie mogę otworzyć pierwszej, ani żadnej innej.
Bolbochan70
16.01.2022, 22:03
Może to kwestia tego , że zacząłem przygodę eventową i event minął wraz z dostępem i nie skończyłem?
Bogdan58
16.01.2022, 23:27
Taki sam komunikat ukazuje się u mnie.
BB_Penelopa
17.01.2022, 14:23
Witaj!
Wyślij w tej sprawie zgłoszenie do naszej pomocy technicznej, formularz znajdziesz na stronie głównej The Settlers Online.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Bogdan58
17.01.2022, 17:56
Do pomocy technicznej w tej sprawie pisałem już 6 razy. Kiedy zostanie to usunięte? Oczekujemy konkretnej odpowiedzi a nie ogólników.
pretor29
17.01.2022, 18:07
zobacz sobie jak szybko odpisuja w innych sprawach i jak "są naprawiane" inne bledy i dowiesz sie ze to sensu nie ma
Peluszynka
17.01.2022, 21:10
Zapewne wszystkie problemy graczy są ważne, ale w moim przypadku niemożliwość robienia przygód blokuje prawie wszystko, nie można np. skończyć zadań czasowych, zaczyna wiać nudą, same straty. Ludzie ruszcie się.
Bogdan58
18.01.2022, 18:48
Kolejny dzień stracony. Żadnej przygody ani scenariusza nie da się uruchomić. Oczywiście teraz BB zamilkła, bo jedyne co macie do zaproponowania to wyślijcie zgłoszenie. Nie możecie zrobić prostej konserwacji? Wstyd. Wiecie doskonale że to trwa już od zakończenia eventu. Więc teraz pora na konkret - KIEDY TO NAPRAWICIE ?
Bolbochan70
18.01.2022, 23:35
Dziękuję bardzo pomocy technicznej i supportowi za załatwienie pozytywne sprawy. Wszystko dziś ruszyło :)
Peluszynka
18.01.2022, 23:35
Niesamowite. Dzięki bardzo. Juź działa.
BB_Penelopa
19.01.2022, 13:01
Niesamowite. Dzięki bardzo. Juź działa.
Miłej gry! :)
Serdeczności,
BB_Penelopa
Bogdan58
19.01.2022, 13:13
Bardzo dziękuję za pozytywne załatwienie sprawy. Okazuje się, że nie trzeba było nawet konserwacji aby to naprawić. Szkoda, że nie udało się załatwić tego szybciej, uniknęlibyśmy sporo straconych nerwów oraz niepotrzebnego pisania do pomocy technicznej. Niemniej dziękujemy za naprawienie błędu. Pozostało ostatnie pytanie. Co z utraconymi dobrami wynikającymi z niezrealizowanych zadań tygodniowych, ze statku itp. ? Nawet jeśli nie zakończyliśmy i nie zamknęliśmy przygód eventowych to nie powinno być takiej blokady. Nie ukończyliśmy przygody, nie zamknęliśmy jej, bo np. wyrzucało nas z gry, to trudno, ale dlaczego blokada na prawie 2 tygodnie?
Proszę o odpowiedź na to ostatnie pytanie.
Bogdan58
23.01.2022, 18:20
Nadal nie otrzymałem odpowiedzi na ostatnie pytanie.
Pozdrawiam
BB_Penelopa
24.01.2022, 12:08
Bardzo dziękuję za pozytywne załatwienie sprawy. Okazuje się, że nie trzeba było nawet konserwacji aby to naprawić. Szkoda, że nie udało się załatwić tego szybciej, uniknęlibyśmy sporo straconych nerwów oraz niepotrzebnego pisania do pomocy technicznej. Niemniej dziękujemy za naprawienie błędu. Pozostało ostatnie pytanie. Co z utraconymi dobrami wynikającymi z niezrealizowanych zadań tygodniowych, ze statku itp. ? Nawet jeśli nie zakończyliśmy i nie zamknęliśmy przygód eventowych to nie powinno być takiej blokady. Nie ukończyliśmy przygody, nie zamknęliśmy jej, bo np. wyrzucało nas z gry, to trudno, ale dlaczego blokada na prawie 2 tygodnie?
Proszę o odpowiedź na to ostatnie pytanie.
Witaj,
Jeśli mowa o jakiejś rekompensacie, to na razie nic zaproponować Ci nie mogę. Być może podjęta zostanie jakaś decyzja o zadośćuczynieniu za te utrudnienia, ale proszę wyglądać dalszych komunikatów w tej sprawie na forum oraz za pośrednictwem poczty w grze. Jeśli jakaś paczka rekompensująca zostanie wysłana, to raczej właśnie pocztą w grze. Indywidualnych rekompensat na ten moment nie oferujemy.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.