PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z klejnotami



Yamira
07.04.2021, 09:03
Zakupiłam klejnoty przez sms. Wywala błąd przy wpisywaniu kodu, od wczoraj bez zmian.

koolee
07.04.2021, 11:09
...problemy -wszędzie problemy, dzień bez problemu to dzień stracony.
-klejków nie bedzie pewno szybko...

Marcopolo139
07.04.2021, 12:08
U mnie to samo. Czekam na klejki i nie wiem czy się doczekam.l,,,

BB_Penelopa
07.04.2021, 12:21
Witam serdecznie!

Bardzo proszę, abyście spróbowali zalogować się do gry, korzystając z innej przeglądarki / trybu incognito i następnie proszę o podjęcie raz jeszcze próby użycia kodu. Wielu z naszych graczy zgłaszających podobny problem rozwiązało go stosując się do powyższych kroków (najczęściej kod został uznawany na przeglądarce Firefox w trybie incognito).
Przypomnę, że dokonując zakupu pakietów drogą mobilną, kod należy wpisać w odpowiednim miejscu.
W tym celu rozpocznij nową transakcję mobilną (wybierz zakupiony pakiet i wciśnij "KUP"), gdy pojawi się nowe okienko należy wprowadzić w odpowiednim polu swój kod.

Jeżeli problem w dalszym ciągu będzie występował, proszę o kontakt ze mną za pośrednictwem wiadomości prywatnej na forum lub poprzez serwis Facebook (https://www.facebook.com/TheSettlersOnlinePL).

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Yamira
07.04.2021, 13:19
Na każdej przeglądarce to samo!

BB_Penelopa
07.04.2021, 13:24
Na każdej przeglądarce to samo!


Proszę o kontakt ze mną za pośrednictwem wiadomości prywatnej na forum lub poprzez serwis Facebook (https://www.facebook.com/TheSettlersOnlinePL).

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Yamira
10.04.2021, 11:30
Niby wszystko wysłane, klejnotów nadal nie ma a okien w kalendarzu mam już nieotwartych 4 szt.... klejnoty miały być na jedno okienko, kto mi da na następne żeby otworzyć? , teraz znów nie otworzę ..super jest ta gra.......

RALFIKK
12.04.2021, 22:27
wiadomosc do BB_Penelopa, może tu doczekam się jakiejkolwiek odpowiedzi.

seria pytań/spostrzeżeń :

-dlaczego widzę aktywność tylko w dziale z klejnotami?,
- dlaczego od kilku dni nie mam wiadomości z sraportu, pomimo wysłania kilkunastu zgłoszeń,?
- czy prawda jest, iż nie kupując systematycznie klejnocików traktowany jestem jako "gorszy sort"

Yamira
13.04.2021, 09:53
Nadal nie ma klejnotów n moim koncie, kasa z telefonu za sms poszła, proszę o zwrot!!! Nie są mi już potrzebne te klejnoty w takiej sytuacji. A od strony operatora nie ma ani widu ani słychu ,nic, zero informacji a nawet próby kontaktu!!!

BB_Penelopa
13.04.2021, 13:08
Nadal nie ma klejnotów n moim koncie, kasa z telefonu za sms poszła, proszę o zwrot!!! Nie są mi już potrzebne te klejnoty w takiej sytuacji. A od strony operatora nie ma ani widu ani słychu ,nic, zero informacji a nawet próby kontaktu!!!

Wysłałam do Ciebie wiadomość na forum.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

BB_Penelopa
13.04.2021, 13:08
Witam!

Bardzo proszę, abyście spróbowali zalogować się do gry, korzystając z innej przeglądarki / trybu incognito i następnie proszę o podjęcie raz jeszcze próby użycia kodu. Wielu z naszych graczy zgłaszających podobny problem rozwiązało go stosując się do powyższych kroków (najczęściej kod został uznawany na przeglądarce Firefox w trybie incognito).
Przypomnę, że dokonując zakupu pakietów drogą mobilną, kod należy wpisać w odpowiednim miejscu.
W tym celu rozpocznij nową transakcję mobilną (wybierz zakupiony pakiet i wciśnij "KUP"), gdy pojawi się nowe okienko należy wprowadzić w odpowiednim polu swój kod.

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

BB_Penelopa
13.04.2021, 13:11
wiadomosc do BB_Penelopa, może tu doczekam się jakiejkolwiek odpowiedzi.

seria pytań/spostrzeżeń :

-dlaczego widzę aktywność tylko w dziale z klejnotami?,
- dlaczego od kilku dni nie mam wiadomości z sraportu, pomimo wysłania kilkunastu zgłoszeń,?
- czy prawda jest, iż nie kupując systematycznie klejnocików traktowany jestem jako "gorszy sort"

Drodzy Gracze,



Zidentyfikowaliśmy usterkę w naszym systemie Pomocy Technicznej (Support), która może prowadzić do opóźnień w dotarciu zgłoszeń od Was.

Zapewniamy, że aktywnie pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem tego problemu i przywróceniem pełnej funkcjonalności usługi.

W międzyczasie, jeśli macie jakiekolwiek problemy, wątpliwości lub pytania wypróbujcie inne metody kontaktu z nami, takie jak fora, media społecznościowe, a nawet za pośrednictwem prywatnej wiadomości w grze!

Pozdrawiam,
BB_Penelopa

Andrzej-3
13.04.2021, 14:05
skorzystaj z przeglondarki mozzila tam nie ma problemów wpisujesz kod i masz