PDA

Zobacz pełną wersję : Witam,mam problem z z logowaniem



Combezzz1
03.04.2021, 22:44
Witam mam problem z logowaniem do gry przez aplikacje klient
mam taki po angielsku komunikat: Your client not be update! Please make sure to start the game via the webside.Also make sure that you are still logget in.If the problem persist,please contact support.Pisze dlatego poniewaz od wczoraj nie mam zadnej wiadomosci od obslugi technicznej.Prosze o szybka odpowiec zwlaszcza ze trwa event.Pozdrawia.Combezzz

tomek198807
03.04.2021, 23:23
Ja mam problem od czwartku .i to większy File loading failed!
a obsługa techniczna pewnie ma urlopy bo są święta.
Więc sobie poczekamy tak z tydzień jak dobrze pójdzie.

ariette
04.04.2021, 01:59
To wesołego jaja



P.S. A Penelopa i tak powinna odejść..

Andrzej-3
04.04.2021, 08:24
mam ten sam problem nie darady wejsc w klijenta jaja sobie robicie

Combezzz
04.04.2021, 12:37
no to pieknie.Prosimy w takim razie zwrot kosztow przestoju i szybka naprawe problemu

RALFIKK
04.04.2021, 15:34
Witojcie ,
mam to samo , problem od rana .
komunikat: Your client not be update! Please make sure to start the game via the webside.Also make sure that you are still logget in.If the problem persist,please contact support

a srraport ma swieta,

z3nfist
04.04.2021, 18:47
jak włączasz graj, po długim nie bycie w grze to wpierw , wyłącz dodatki "do tych fantów" i kliknij graj
jak klient się zaaktualizuje, to w 2 sesji, włączaj co chcesz..

a czasem zajrzyj w menadżera zadań

http://z3nfist.cba.pl/images/2021-04-04_184436.jpg

http://z3nfist.cba.pl/images/2021-04-04_1845.jpg

pozdro

Combezzz1
08.04.2021, 13:02
Witam nadal mam problem z logowaniem do klienta z tym komunikatem.Prosze o pomoc jak ktos zWas mam rozwiazanie tego problemu prosze o pomoc i wiadomosc.Pozdrawiam

Glavo
08.04.2021, 16:24
Próbowałeś z innej przeglądarki?