PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Koniec Świata - nagrody

zaba5666
11.03.2021, 18:59
Drodzy Admini,

pojawiło się nowe miniwydarzenie Koniec Świata. To wydarzenie było ciekawe 9 lat temu. Wtedy pamiętam było to coś związanego z sytuacją że 2012 i takie tam. Co do samego dropa to nie pamiętam za bardzo co było. Mamy rok 2021, wysokie poziomy graczy i dajecie nam w ramach trofeum co... generała ponury żniwiarz? Naprawdę? Nie stać Developera na choć trochę wysiłku? nie mogłby by być np Młodszy generał gemini? Albo jak to za dużo to np Mistrz sztuk walki? Nie wiem, ktoś zaraz powie, że to też za mało. To dorzućcie np Premię dla znajomego, albo premie 2 x 7 dni. Jeśli to za dużo to po co w ogóle to miniwydarzenie przed zbliżającym się eventem?

z poważaniem
wieloletni gracz TSO i fan gry Settlers
zaba5666 (Marcin)

PIPINIA
11.03.2021, 19:40
Wszystko się zgadza. Ja gram od 9 lat i pamiętam pierwszy koniec świata. Wtedy to było szaleństwo, a teraz? Szczerze, zrobiłam jedną przygodę i tak jak się wszyscy wypowiadają: ani drop nie zachęca, ani nawet to PD x 3, a tym bardziej nagrody końcowe bo mając level 73 nic mi nie daje 24k PD czy kolejny ponury żniwiarz. Gdyby to było 240k to na pewno bym zrobiła ich duuużo więcej. Niskie levele nie są w stanie za dużo zrobić (pamiętam po sobie, że wtedy to był wielki wysiłek), a wysokim teraz nie zależy na byle fantach bo nagrodą tego nie można nazwać.

zaba5666
11.03.2021, 20:07
Zapomniałem dodać, że sam doświadczam bólu oczu przy tych odcieniach czerwieni. Sam zrobiłem 17 i dobiję do tych symbolicznych 20. Wybaczcie, ale więcej nie zrobię, szkoda oczu ;)

Pedro882013
11.03.2021, 20:28
Ten event Koniec świata to faktycznie koniec świata settów:((( beznadzieja

pretor29
11.03.2021, 22:01
ankieta bez znaczenia bb i tak to oleje .. dla nich chatka piratow to jest mega nagroda

lepszat
12.03.2021, 00:16