Zobacz pełną wersję : Reklamy w grze
Witam.
Wiem że temat ten jest denerwujący dla większości graczy - ale czy nie zwiększyłoby opłacalności dla BlueByte umieszczenie na jeziorze (+ ewentualny spam) w zamian za możliwość grupowania pracy specjalistów?
Witam.
Wiem że temat ten jest denerwujący dla większości graczy - ale czy nie zwiększyłoby opłacalności dla BlueByte umieszczenie na jeziorze (+ ewentualny spam) w zamian za możliwość grupowania pracy specjalistów?
Nie nie nie. Wole raz na jakis czas kupic troche klejnotow.
To może być opcją za brak reklam.
Tak samo jak 'wynajmowanie specjalistów na rok od 'Kupca' jak i z przygód.
Właściwie logiczniejszym podejściem byłoby 'wynajmowanie' specjalistów z przygód lub ewentów na rok, a specjaliści od Kupca byliby 'stali' i limitowani.
Dzięki temu nie byłoby nadmiaru ludzi do zarządzania, a nad specyfikacja tych 'wynajmowanych' mogłaby być cały czas zmieniana.
rapalek11
05.01.2021, 21:36
co za bzdura
pretor29
05.01.2021, 21:47
nie
To może być opcją za brak reklam.
Tak samo jak 'wynajmowanie specjalistów na rok od 'Kupca' jak i z przygód.
Właściwie logiczniejszym podejściem byłoby 'wynajmowanie' specjalistów z przygód lub ewentów na rok, a specjaliści od Kupca byliby 'stali' i limitowani.
Dzięki temu nie byłoby nadmiaru ludzi do zarządzania, a nad specyfikacja tych 'wynajmowanych' mogłaby być cały czas zmieniana.
wiesz ile przy ich ''standardowym'' cenniku na nikomu niepotrzebne śmieci kosztowałby taki specjalista? :p
np. wynajęcie potrzebnego jak dziura w asfaltowej drodze dodatkowego kwatermistrza czy innego genia jakieś 39.999 na pół roku z ''lepszą'' opcją 59.999 na rok z góry :D
a pływająca reklama, czy baner wywalony na trawniku - czego, kogo, było przed 12 w południe a kolega był jeszcze niewyspany? :)
Stary_Niedźwiedź
06.01.2021, 19:20
Witam.
Wiem że temat ten jest denerwujący dla większości graczy - ale czy nie zwiększyłoby opłacalności dla BlueByte umieszczenie na jeziorze (+ ewentualny spam) w zamian za możliwość grupowania pracy specjalistów?
Popieram, bardzo dobry pomysł. Pójdę nawet o krok dalej! Reklamy jako przerywniki w oczekiwaniu na koniec bitwy! Reklamy w oczekiwaniu na to kiedy generał dotrze do celu! Chcesz wyprodukować coś w magazynie prowiantu? Klikasz MP, łup reklama 30sek i po reklamie możesz kliknąć produkcję. Chcesz wysłać specjalistę? Jasne! klikasz Odkrywcę/Geologa, łup reklama 30sek, po reklamie możesz wysłać lolka. Mini bannery reklamowe powinny być w każdym nie zabudowanym zakątku wyspy. Chcesz coś zbudować to musisz obejrzeć reklamę, potem budowanie trwa 30min i co 30min reklama! Jeśli nie obejrzysz reklamy budowa zostanie wstrzymana! To sprawi że gracze zostaną przykuci do gry przez 24/7. Oczywiście pomięcie każdej z 30sek reklam kosztuje 1200 klejnotów...
Przy okazji zarobię parę groszy bo podobno jestem tajnym agentem BB wg co poniektórych...;)
Rozumiem ten sarkazm.
Jednakże większe zaangażowanie supportu to też większe koszty dla BB. Settlersi już szczyt popularności mają za sobą, więc i środki jakie BB może łożyć na support i dalszy rozwój też się ograniczają - co oznacza dla nas nudniejszą rozgrywkę, więc następne osoby będą rezygnować - chociażby z powodu konieczności całodziennej obsługi odkrywców.
Wątpię czy BB zgodzi się na ułatwienie w wysyłaniu coraz większej zgrai łupieżców, aby zmniejszać prawdopodobieństwo zakupu choćby małej ilości klejnotów - co przy odpowiedniej cierpliwości nie jest najmniejszą koniecznością - wystarczy odpowiednio dostosować zadania z Excelsiora, aby bez zakupywania klejnotów przyspieszyć zakup dowolnych zaawansowanych budynków / specjalistów.
Aby nam samym zapewnić możliwość dalszej i spokojnej gry, trzeba stworzyć możliwość zapewnienia utrzymania chociażby serwerów poprzez spam reklamowy (przyznaję, że reklama na jeziorze to pewna przesada), lub musimy się szykować na wypuszczenie przez BB wersji pudełkowej z serwerem Sett Online i koniecznością samodzielnego utrzymywania tych serwerów, aby grać sieciowo/grupowo - lub stricte gra jednoosobowa jak wcześniejsze wersje.
Darmowe klony już od dawna udostępniają taką możliwość.
Stary_Niedźwiedź
06.01.2021, 23:42
Rozumiem ten sarkazm.
Jednakże większe zaangażowanie supportu to też większe koszty dla BB. Settlersi już szczyt popularności mają za sobą, więc i środki jakie BB może łożyć na support i dalszy rozwój też się ograniczają - co oznacza dla nas nudniejszą rozgrywkę, więc następne osoby będą rezygnować - chociażby z powodu konieczności całodziennej obsługi odkrywców.
Wątpię czy BB zgodzi się na ułatwienie w wysyłaniu coraz większej zgrai łupieżców, aby zmniejszać prawdopodobieństwo zakupu choćby małej ilości klejnotów - co przy odpowiedniej cierpliwości nie jest najmniejszą koniecznością - wystarczy odpowiednio dostosować zadania z Excelsiora, aby bez zakupywania klejnotów przyspieszyć zakup dowolnych zaawansowanych budynków / specjalistów.
Aby nam samym zapewnić możliwość dalszej i spokojnej gry, trzeba stworzyć możliwość zapewnienia utrzymania chociażby serwerów poprzez spam reklamowy (przyznaję, że reklama na jeziorze to pewna przesada), lub musimy się szykować na wypuszczenie przez BB wersji pudełkowej z serwerem Sett Online i koniecznością samodzielnego utrzymywania tych serwerów, aby grać sieciowo/grupowo - lub stricte gra jednoosobowa jak wcześniejsze wersje.
Darmowe klony już od dawna udostępniają taką możliwość.
Yyy... Co?:confused::rolleyes:
Blackjack
07.01.2021, 00:15
Rozumiem ten sarkazm.
Jednakże większe zaangażowanie supportu to też większe koszty dla BB. Settlersi już szczyt popularności mają za sobą, więc i środki jakie BB może łożyć na support i dalszy rozwój też się ograniczają - co oznacza dla nas nudniejszą rozgrywkę, więc następne osoby będą rezygnować - chociażby z powodu konieczności całodziennej obsługi odkrywców.
Wątpię czy BB zgodzi się na ułatwienie w wysyłaniu coraz większej zgrai łupieżców, aby zmniejszać prawdopodobieństwo zakupu choćby małej ilości klejnotów - co przy odpowiedniej cierpliwości nie jest najmniejszą koniecznością - wystarczy odpowiednio dostosować zadania z Excelsiora, aby bez zakupywania klejnotów przyspieszyć zakup dowolnych zaawansowanych budynków / specjalistów.
Aby nam samym zapewnić możliwość dalszej i spokojnej gry, trzeba stworzyć możliwość zapewnienia utrzymania chociażby serwerów poprzez spam reklamowy (przyznaję, że reklama na jeziorze to pewna przesada), lub musimy się szykować na wypuszczenie przez BB wersji pudełkowej z serwerem Sett Online i koniecznością samodzielnego utrzymywania tych serwerów, aby grać sieciowo/grupowo - lub stricte gra jednoosobowa jak wcześniejsze wersje.
Darmowe klony już od dawna udostępniają taką możliwość.
odpusc juz ten temat...
MOD_Victoria
09.01.2021, 06:11
Popieram, bardzo dobry pomysł. Pójdę nawet o krok dalej! Reklamy jako przerywniki w oczekiwaniu na koniec bitwy! Reklamy w oczekiwaniu na to kiedy generał dotrze do celu! Chcesz wyprodukować coś w magazynie prowiantu? Klikasz MP, łup reklama 30sek i po reklamie możesz kliknąć produkcję. Chcesz wysłać specjalistę? Jasne! klikasz Odkrywcę/Geologa, łup reklama 30sek, po reklamie możesz wysłać lolka. Mini bannery reklamowe powinny być w każdym nie zabudowanym zakątku wyspy. Chcesz coś zbudować to musisz obejrzeć reklamę, potem budowanie trwa 30min i co 30min reklama! Jeśli nie obejrzysz reklamy budowa zostanie wstrzymana! To sprawi że gracze zostaną przykuci do gry przez 24/7. Oczywiście pomięcie każdej z 30sek reklam kosztuje 1200 klejnotów...
Nie idź tą drogą... :D
Rozumiem ten sarkazm.
Jednakże (...) będą rezygnować - chociażby z powodu konieczności całodziennej obsługi odkrywców.
Wątpię czy BB zgodzi się na ułatwienie w wysyłaniu coraz większej zgrai łupieżców,
Czy użycie Unity pozwoli na grupowe wysyłanie odkrywców?
Wiemy, że jest to funkcja znajdująca się bardzo wysoko na liście życzeń wszystkich osadników, a zatem jest również bardzo wysoko na naszej liście nowych funkcji, które chcemy rozwijać w przyszłości. To powiedziawszy, chcemy Was uświadomić, że w pierwszej kolejności musimy nadać wyższy priorytet innym kwestiom. Oczywiście przeniesienie gry tak płynnie, jak to możliwe, jest obowiązkowe, aby wszyscy mogli kontynuować rozbudowę wysp. Ale ważniejsze jest jednak naprawianie błędów i poprawa wydajności. A kiedy w końcu Settlersi przeniosą się na Unity i zarówno my jak i Wy będziecie zadowoleni z wydajności gry, będzie to jedna z pierwszych funkcji, którymi chcemy się zająć.
Link do oryginalnego posta. (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/47495)
Może jednak się zgodzą. :) Jest to rozważane, ale trzeba będzie poczekać.
Pozdrawiam
MOD_Victoria
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.