PDA

Zobacz pełną wersję : Reklamy w grze



Acoma
05.01.2021, 11:23
Witam.

Wiem że temat ten jest denerwujący dla większości graczy - ale czy nie zwiększyłoby opłacalności dla BlueByte umieszczenie na jeziorze (+ ewentualny spam) w zamian za możliwość grupowania pracy specjalistów?

Ranhea
05.01.2021, 13:17
Witam.

Wiem że temat ten jest denerwujący dla większości graczy - ale czy nie zwiększyłoby opłacalności dla BlueByte umieszczenie na jeziorze (+ ewentualny spam) w zamian za możliwość grupowania pracy specjalistów?

Nie nie nie. Wole raz na jakis czas kupic troche klejnotow.

Acoma
05.01.2021, 13:28
To może być opcją za brak reklam.

Tak samo jak 'wynajmowanie specjalistów na rok od 'Kupca' jak i z przygód.

Właściwie logiczniejszym podejściem byłoby 'wynajmowanie' specjalistów z przygód lub ewentów na rok, a specjaliści od Kupca byliby 'stali' i limitowani.
Dzięki temu nie byłoby nadmiaru ludzi do zarządzania, a nad specyfikacja tych 'wynajmowanych' mogłaby być cały czas zmieniana.

rapalek11
05.01.2021, 21:36
co za bzdura

pretor29
05.01.2021, 21:47
nie

Aruzus
06.01.2021, 04:15
To może być opcją za brak reklam.

Tak samo jak 'wynajmowanie specjalistów na rok od 'Kupca' jak i z przygód.

Właściwie logiczniejszym podejściem byłoby 'wynajmowanie' specjalistów z przygód lub ewentów na rok, a specjaliści od Kupca byliby 'stali' i limitowani.
Dzięki temu nie byłoby nadmiaru ludzi do zarządzania, a nad specyfikacja tych 'wynajmowanych' mogłaby być cały czas zmieniana.

wiesz ile przy ich ''standardowym'' cenniku na nikomu niepotrzebne śmieci kosztowałby taki specjalista? :p
np. wynajęcie potrzebnego jak dziura w asfaltowej drodze dodatkowego kwatermistrza czy innego genia jakieś 39.999 na pół roku z ''lepszą'' opcją 59.999 na rok z góry :D
a pływająca reklama, czy baner wywalony na trawniku - czego, kogo, było przed 12 w południe a kolega był jeszcze niewyspany? :)

Stary_Niedźwiedź
06.01.2021, 19:20
Witam.

Wiem że temat ten jest denerwujący dla większości graczy - ale czy nie zwiększyłoby opłacalności dla BlueByte umieszczenie na jeziorze (+ ewentualny spam) w zamian za możliwość grupowania pracy specjalistów?
Popieram, bardzo dobry pomysł. Pójdę nawet o krok dalej! Reklamy jako przerywniki w oczekiwaniu na koniec bitwy! Reklamy w oczekiwaniu na to kiedy generał dotrze do celu! Chcesz wyprodukować coś w magazynie prowiantu? Klikasz MP, łup reklama 30sek i po reklamie możesz kliknąć produkcję. Chcesz wysłać specjalistę? Jasne! klikasz Odkrywcę/Geologa, łup reklama 30sek, po reklamie możesz wysłać lolka. Mini bannery reklamowe powinny być w każdym nie zabudowanym zakątku wyspy. Chcesz coś zbudować to musisz obejrzeć reklamę, potem budowanie trwa 30min i co 30min reklama! Jeśli nie obejrzysz reklamy budowa zostanie wstrzymana! To sprawi że gracze zostaną przykuci do gry przez 24/7. Oczywiście pomięcie każdej z 30sek reklam kosztuje 1200 klejnotów...

Przy okazji zarobię parę groszy bo podobno jestem tajnym agentem BB wg co poniektórych...;)

Acoma
06.01.2021, 20:20
Rozumiem ten sarkazm.
Jednakże większe zaangażowanie supportu to też większe koszty dla BB. Settlersi już szczyt popularności mają za sobą, więc i środki jakie BB może łożyć na support i dalszy rozwój też się ograniczają - co oznacza dla nas nudniejszą rozgrywkę, więc następne osoby będą rezygnować - chociażby z powodu konieczności całodziennej obsługi odkrywców.
Wątpię czy BB zgodzi się na ułatwienie w wysyłaniu coraz większej zgrai łupieżców, aby zmniejszać prawdopodobieństwo zakupu choćby małej ilości klejnotów - co przy odpowiedniej cierpliwości nie jest najmniejszą koniecznością - wystarczy odpowiednio dostosować zadania z Excelsiora, aby bez zakupywania klejnotów przyspieszyć zakup dowolnych zaawansowanych budynków / specjalistów.

Aby nam samym zapewnić możliwość dalszej i spokojnej gry, trzeba stworzyć możliwość zapewnienia utrzymania chociażby serwerów poprzez spam reklamowy (przyznaję, że reklama na jeziorze to pewna przesada), lub musimy się szykować na wypuszczenie przez BB wersji pudełkowej z serwerem Sett Online i koniecznością samodzielnego utrzymywania tych serwerów, aby grać sieciowo/grupowo - lub stricte gra jednoosobowa jak wcześniejsze wersje.
Darmowe klony już od dawna udostępniają taką możliwość.

Stary_Niedźwiedź
06.01.2021, 23:42
Rozumiem ten sarkazm.
Jednakże większe zaangażowanie supportu to też większe koszty dla BB. Settlersi już szczyt popularności mają za sobą, więc i środki jakie BB może łożyć na support i dalszy rozwój też się ograniczają - co oznacza dla nas nudniejszą rozgrywkę, więc następne osoby będą rezygnować - chociażby z powodu konieczności całodziennej obsługi odkrywców.
Wątpię czy BB zgodzi się na ułatwienie w wysyłaniu coraz większej zgrai łupieżców, aby zmniejszać prawdopodobieństwo zakupu choćby małej ilości klejnotów - co przy odpowiedniej cierpliwości nie jest najmniejszą koniecznością - wystarczy odpowiednio dostosować zadania z Excelsiora, aby bez zakupywania klejnotów przyspieszyć zakup dowolnych zaawansowanych budynków / specjalistów.

Aby nam samym zapewnić możliwość dalszej i spokojnej gry, trzeba stworzyć możliwość zapewnienia utrzymania chociażby serwerów poprzez spam reklamowy (przyznaję, że reklama na jeziorze to pewna przesada), lub musimy się szykować na wypuszczenie przez BB wersji pudełkowej z serwerem Sett Online i koniecznością samodzielnego utrzymywania tych serwerów, aby grać sieciowo/grupowo - lub stricte gra jednoosobowa jak wcześniejsze wersje.
Darmowe klony już od dawna udostępniają taką możliwość.

Yyy... Co?:confused::rolleyes:

Blackjack
07.01.2021, 00:15
Rozumiem ten sarkazm.
Jednakże większe zaangażowanie supportu to też większe koszty dla BB. Settlersi już szczyt popularności mają za sobą, więc i środki jakie BB może łożyć na support i dalszy rozwój też się ograniczają - co oznacza dla nas nudniejszą rozgrywkę, więc następne osoby będą rezygnować - chociażby z powodu konieczności całodziennej obsługi odkrywców.
Wątpię czy BB zgodzi się na ułatwienie w wysyłaniu coraz większej zgrai łupieżców, aby zmniejszać prawdopodobieństwo zakupu choćby małej ilości klejnotów - co przy odpowiedniej cierpliwości nie jest najmniejszą koniecznością - wystarczy odpowiednio dostosować zadania z Excelsiora, aby bez zakupywania klejnotów przyspieszyć zakup dowolnych zaawansowanych budynków / specjalistów.

Aby nam samym zapewnić możliwość dalszej i spokojnej gry, trzeba stworzyć możliwość zapewnienia utrzymania chociażby serwerów poprzez spam reklamowy (przyznaję, że reklama na jeziorze to pewna przesada), lub musimy się szykować na wypuszczenie przez BB wersji pudełkowej z serwerem Sett Online i koniecznością samodzielnego utrzymywania tych serwerów, aby grać sieciowo/grupowo - lub stricte gra jednoosobowa jak wcześniejsze wersje.
Darmowe klony już od dawna udostępniają taką możliwość.

odpusc juz ten temat...

Robalus
07.01.2021, 08:55
Nie

MOD_Victoria
09.01.2021, 06:11
Popieram, bardzo dobry pomysł. Pójdę nawet o krok dalej! Reklamy jako przerywniki w oczekiwaniu na koniec bitwy! Reklamy w oczekiwaniu na to kiedy generał dotrze do celu! Chcesz wyprodukować coś w magazynie prowiantu? Klikasz MP, łup reklama 30sek i po reklamie możesz kliknąć produkcję. Chcesz wysłać specjalistę? Jasne! klikasz Odkrywcę/Geologa, łup reklama 30sek, po reklamie możesz wysłać lolka. Mini bannery reklamowe powinny być w każdym nie zabudowanym zakątku wyspy. Chcesz coś zbudować to musisz obejrzeć reklamę, potem budowanie trwa 30min i co 30min reklama! Jeśli nie obejrzysz reklamy budowa zostanie wstrzymana! To sprawi że gracze zostaną przykuci do gry przez 24/7. Oczywiście pomięcie każdej z 30sek reklam kosztuje 1200 klejnotów...

Nie idź tą drogą... :D

Rozumiem ten sarkazm.
Jednakże (...) będą rezygnować - chociażby z powodu konieczności całodziennej obsługi odkrywców.
Wątpię czy BB zgodzi się na ułatwienie w wysyłaniu coraz większej zgrai łupieżców,


Czy użycie Unity pozwoli na grupowe wysyłanie odkrywców?
Wiemy, że jest to funkcja znajdująca się bardzo wysoko na liście życzeń wszystkich osadników, a zatem jest również bardzo wysoko na naszej liście nowych funkcji, które chcemy rozwijać w przyszłości. To powiedziawszy, chcemy Was uświadomić, że w pierwszej kolejności musimy nadać wyższy priorytet innym kwestiom. Oczywiście przeniesienie gry tak płynnie, jak to możliwe, jest obowiązkowe, aby wszyscy mogli kontynuować rozbudowę wysp. Ale ważniejsze jest jednak naprawianie błędów i poprawa wydajności. A kiedy w końcu Settlersi przeniosą się na Unity i zarówno my jak i Wy będziecie zadowoleni z wydajności gry, będzie to jedna z pierwszych funkcji, którymi chcemy się zająć.

Link do oryginalnego posta. (https://forum.thesettlersonline.pl/threads/47495)

Może jednak się zgodzą. :) Jest to rozważane, ale trzeba będzie poczekać.

Pozdrawiam
MOD_Victoria